Jump to content
ivan_m

CR-V 5-та генерация фейслифт!

Recommended Posts

В САЩ Хонда вече са обявили фейслифт на 5-та генерация CR-V. Интересна новина е слагането на два електромотора с обща мощност 212 к.с. на Хибрида, което ще позволи да се избегне механичното предаване за задните колела и проблемите с прегряването на съединителя за 4х4 при продължително използване. Прогнозират и по-нисък разход, особено при градско каране:

 

https://www.motor1.com/news/371613/2020-honda-crv-hybrid-refresh/

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това истински фейслифт ли е, или ъпдейт ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На официалния сайт на Хонда www.honda.com е обявен така:

The Restyled 2020 CR-V and All-New CR-V Hybrid

 

https://automobiles.honda.com/future-cars/cr-v

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, ivan_m написа:

... Интересна новина е слагането на два електромотора с обща мощност 212 к.с. на Хибрида, което ще позволи да се избегне механичното предаване за задните колела...

Това не е вярно. При 4х4 версията си има кардан и заден диф, дори и да е хибридната. И тя си има ДВГ, генератор, ел. мотор, но няма скоростна кутия, като при стандартната бензинова версия.  Виж клипчета как работи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Актуалният хибрид е само с един електромотор и задвижването на задните колела си е класическо, като на нормалната версия с кардан.

Новия хибрид ще има и втори електродвигател, разположен отзад, който ще се използва за 4х4 /така е при Tesla Model S D-вариант/.

В първата статия го описват:

All CR-V Hybrids have Honda’s two-motor all-wheel-drive system, its first application in the US, which allows transfer of power from the electric motor to the rear wheels through the activation of an electronic clutch

Клипове за тази версия все още не съм намерил, сигурно скоро ще пуснат!

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж последните 10 поста в тази тема:

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разгледах темата, но клиповете са само за актуалната първа версия на хибрида! За това писах, че няма клипове как работи системата с два електромотора на фейслифта. Не случайно са го писали като "All-New CR-V Hybrid"!

Предполагам, че ще е като на Mitsubishi Outlander PHEV:

В този клип / 30 секунда/ се виждат и двата електромотора, на предния и на задния мост:

 

При тази схема няма механична връзка от двигателя в предницата със задния мост, 4х4 става с управление на задния електромотор!

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и да си прав. Никога не се знае как 1 журналист е разбрал, превел и описал конкретна система. С 2 мотора вместо кардан е по-умно, а най-добре с 4 - за всяко колело по 1бр. Така и от диференциали няма нужда, както и от активиране на спирачките на конкретните боксуващи кола.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз се надявам да не е журналистическа интерпретация, защото двата електромотора са добра възможност за ефективно 4х4! Иначе не виждам какво ще означава "Изцяло новия хибрид".

Мой приятел има Tesla S 85D с два мотора и е много доволен от представянето през зимата. 

Ще чакаме да излезе подробна информация на сайта на Хонда!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото пише ел моторите предават на задните колела, ДВГ на предните ?

Няма точен отговор засега

Редактирано от Restless

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В последния брой на онлайн списанието ни (14 -17 стр.) има описан начина на работа и режимите на актуалния ЦР-В хибрид.

https://honda.bg/Spisanie/Dreams 2019/16/

Едва ли при въпросния фейс за щатите е по-различен. Системата е доста комплицирана на вид, но пък изглежда гениална. :)

Има си базови режими и тънки моменти, но няма намеса на водача (освен за степен на рекуперация) и наистина се води с 2 ел мотора, но и двата са отпред, просто единият е мотор/генератор. Трудно при нея би се добавил още 1 за задните колела във версията 4х4, та вероятно AWD-то си е с класически кардан, виско муфа и заден диф.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз почвам да си мисля, че този "All-New CR-V Hybrid" всъщност си е актуалния за Европа модел, с лек рестайлинг /както пишат за нормалното ЦРВ/.

Аз огледах американския сайт по-подробно, защото се усъмних, че Хибрида не се е продавал в Щатите до сега! Така се и оказа, има само варианти с 2.4 и 1.5 турбо мотори. И за това го рекламират като "Изцяло нов"!

А двата мотора съм ги чел и в други статии, всъщност това са генератора и ел.мотора!

Ще чакаме подробности!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно системата е "напълно нова" и с "обърната концепция" спрямо предишните хибриди. Просто първо е предлагана и тествана в по-просветените пазари (Япония и Китай), после е лансирана и в Европа, а от скоро се прокламира и на най-консервативния Северна Америка. Предполагам ще я "обуят" на всички нови хибриди, като преход между ДВГ и пълните Ел. задвижвани превозни средства - каквато е новата стратегия на Хонда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...