Jump to content
nonstopbg

HR-V не пали, трака

Recommended Posts

Здравейте, колеги,

 

Случи ми се нещо странно. Спрях пред магазина и като излязох, пробвах да запаля и все едно нямаше ток като при слаб акумулатор. Преди това всяко палене беше без проблем, от четвърт оборот. Прави следното: почва уж да върти, но всички лампи тръгват да загасват като при липса на ток, прави 1-2 оборота едва-едва и след това почва да трака като тресчотка. Никога не ми се е случвало нещо такова, поне не с тракането накрая. Върнах се с мултимер и показа 12.33 волта. Пробвах веднъж да запаля и показа след това 12.03. Проверих клемите, поразходих се още 2-3 минути около колата и замерих отново - 11.88 волта. Според мен е акумулаторът, но бих се радвал ако някой по-опитен даде мнение. Иначе, от бездействие в гаража беше паднал от утечка зимата и го съживих успешно, но сега май е видял зор с късите разстояния напоследък. Другото ми предположение беше блокирала втулка на стартера, но не знам дали от нея щяха така да загасват лампите. Със сигурност не са четки, при тях цъка релето и не се и опитва да върти.

 

Поздрави!

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Закарай  да го проверят в магазин за  акумулатори.Пробвай с друг за да си сигурен че не е от стартера или е от него.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за бързия отговор, намерих магазин наблизо и ще го занеса.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можеш да си провериш масата, клемите на акумулатора и по купето. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имал съм подобен проблем на предната кола, даже в дживение присветваха различни лампи по таблото и накрая при опит за палене само се чуваше цъкане. При мен се оказа липса на маса от разхлабена клема на акумулатора, но ти си писал, че си проверил клемите, тъй че не би трябвало да е там проблемът.

Тази зима, която мина на настоящата кола след 2-3 завъртания на стартера, самият той започваше да трака като тресчотка и съответно колата не палеше, но не съм забелязал изгасване на лампи по таблото и т.н. След ремонт на стартера всичко заспа.

Редактирано от diezz
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, благодаря за всички отговори и съвети. Взех нов акумулатор Бош и отново пали от половин оборот. Старият до последно палеше от раз и без замисляне, така и не разбрах как се предаде така скорострелно, нямаше никакви индикации да е разреден. Но ще ви кажа как съм му "помогнал". 

 

Предния ден смених поленовите филтри и напръсках профилактично радиаторчето зад тях със спрей за климатици. Според инструкциите го оставих 20 минути и запалих. Поработи 20 минути на рециркулация и после още 20 с отворени прозорци да проветри. Изрично пишеше да съм ИЗВЪН колата, да пръскам само с маска и предпазни очила и т.н., което значеше спрял автомобил. Предполагам, че вентилаторът е голям консуматор, защото явно се е доизхранвал от акумулатора.

Занесох го за проверка и зареждане, но после пак въртеше тромаво и след 5-6 пъти аха да не развърти достатъчно. Или не го бяха заредили качествено, или наистина му е паднал капацитета ударно. Но така или иначе идва зима, не бих му имал доверие в студа и взех нов. Тракането ми казаха, че е от релето.

 

И един любопитен факт, може да помогне на някого. Акумулаторът се оказа доста нестандартен размер, азиатски стил, с десен плюс. Нямаха да ми дадат точно такъв оборотен, но бях решил да преместя колата до магазина. Взех стандартен оборотен и един азиатски за товар (бракуван), вързах товара и запалих от другия с кабели.

 

Поздрави и безаварийно!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам как са ти го  проверили но следващия път не ползвай  тяхната  услуги за акумулатори.

Ето ти едно много добро предложение за батерия. 

http://akumulatori.bg/335/Product/YUASA - YBX5000#prodAnshor

Може да помогне на някой като си взимате батерия искайте произведена от тази година да ви  го  покажат на топрия печат, складовия престой съкращава много живота на батерията.

Редактирано от CARPERA
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...