veliko 3 #1 Публикувано 2 Август, 2019 Здравейте Колеги, Днес регистрирах колата на мое име и на излизане от КАТ София, на първия светофар - ПТП. Аз съм си виновен, какво да се прави имало да става. Сега ще се прави Хондилака и без това исках да му купя корите който са отдолу под двигателя, сега просто ще стане веднага. На темата, удара беше с джипка и като чели много горе отпред го ударих Акордеона с около 10-20км/ч. Въпроси: 1. Някой имал ли е подобен удар да гледам какво може да се е покривило? 2. От снимките се вижда някак че е крив какапа, възможно ли е това да стане без реално да се вижда някъде да е ударен самия той? 3. Луфтовете м/у калници и капак не са равни, това най-вероярно на какво се дължи? 4. Може ли самия капак като е кривнал леко да прави не равни луфтовете? 5. Горната греда е леко крива, но тя ли ще е основната причина за неравностите? 6. Долната греда е леко подвила и тя, тя има ли много голямо отношение за луфтовете и какво е странното квадратно нещо в средата? 7. Някой има ли схема на предницата на колата? Сложил съм и снимки на колата преди удара. Много благодаря на всички отзовали се! Вече говорих с Стани от варна има донор кола и се до разбираме, така че силно се надявам части да се намерят. Поздрави! Вели Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
veliko 3 #2 Отговорено 3 Август, 2019 Дали някой може да постне една снимка на гредата горната със ключалката на капака, да мога да се ориентирам колко е разстоянието до радиаторите. Благодаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #3 Отговорено 3 Август, 2019 По-скоро си направете една среща с колега със същата кола да ги сравните на живо. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6089 #4 Отговорено 3 Август, 2019 Ясно е че щом се е скъсила леко, това е довело до малко разширение. То е видно и от положението на блок фаровете и как са излезли настрани краищата им лежащи в калниците. Очиларката е леко поддала, но би трябвало да няма разкъсвания. Важно е дали крачетата на фаровете са здрави, а щом не е протекла, другото е поправимо, но от "правилният човек". Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
veliko 3 #5 Отговорено 4 Август, 2019 (Редактирано) Малко игра събота и неделя. Оказва се че колата е има и друг лек удар, реално единият е бил по концентриран от ляво а другия от дясно. Та сега нещата са 50 на 50. Горната греда я по изправих, стойките на фаровете също, за да мога да сглобя колата поне да я карам. Остинкъста греда зад бронята е претърпяла и друго птп. Нея не можах да изправя, но пък я обработих с ръждопреобразувател и после боя. После счупените фарове обратно и чакам чарколяци за да я оправя. Редактирано 4 Август, 2019 от veliko Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
veliko 3 #6 Отговорено 4 Август, 2019 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Knoxville 151 #7 Отговорено 7 Август, 2019 Колега, извинявай за въпроса, това колата от Козлодуй ли е, която беше около 7500? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
veliko 3 #8 Отговорено 7 Август, 2019 Дам, за жалост е тя... :( Много добра кола, но уви! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Knoxville 151 #9 Отговорено 7 Август, 2019 Успех с възстановяването! Колата изглеждаше много добре на обявата, но не исках газ, иначе може би щях да я взема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове