inspektora 402 #1 Публикувано 19 Юли, 2019 Прави ми впечатление, че копресора много често включва и изключва при работа (интервали под една минута). Съответно, за да ми е хладно се налага да държа температурата на 21-22 гр. Системата е проверена и допълнена с фреон. При включване на Lo сваля температурата на клапите под 10 гр. Не знам нормално ли е това или имам някакъв проблем с датчик или прословутия съединител? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1847 #2 Отговорено 19 Юли, 2019 Нормално е. Така трябва да работи. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1241 #3 Отговорено 19 Юли, 2019 (Редактирано) Преди 1 час, inspektora написа: Прави ми впечатление, че копресора много често включва и изключва при работа (интервали под една минута). Съответно, за да ми е хладно се налага да държа температурата на 21-22 гр. Системата е проверена и допълнена с фреон. При включване на Lo сваля температурата на клапите под 10 гр. Не знам нормално ли е това или имам някакъв проблем с датчик или прословутия съединител? Когато си на Lo управлението на климатроника изключва датчика за вътрешна температура и не го взима под внимание.Тоест щом не си но Lo а си на някаква избрана от теб температура и компресора се включва и изключва постоянно значи взима стойности от датчика и се ръководи от него и зададеното от теб.Сиреч - датчика си е ок и няма проблем.Ако не се изключва и работи постоянно на предварително зададени градуси тогава може да има проблем тоест датчика не е ок.Същото е Зимата когато си на Hi На отговора на колегата Emicha съм +1! Редактирано 19 Юли, 2019 от Митко Йотов 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
inspektora 402 #4 Отговорено 20 Юли, 2019 Дори и когато е на Lo, компресора често включва и изключва, което вероятно означава, че е от датчика за ниска температура на изпарителя или ... кой знае? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 476 #5 Отговорено 21 Юли, 2019 (Редактирано) Това, което си описал в първия пост е 1:1 и при мен. Така се включва често на тези модели. Няма проблем. Когато си на Lo все едно ползваш климатик, т.е. както казват колегите не чете вътрешната температура. Но няма как да не включва и изключва компресора. По-скоро проблем ще е ако "бичи" постоянно. Има други датчици, които отчитат температурата на фреона. Всичко е ок, споко. И аз държа на 21-22 за да ми е добре Редактирано 21 Юли, 2019 от Bizzito 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
inspektora 402 #6 Отговорено 22 Юли, 2019 (Редактирано) Благодаря колега! Така е - всяка кола си има свой собствен характер и трябва да се свикне с него. Редактирано 22 Юли, 2019 от inspektora Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове