Jump to content
inspektora

Въпрос за климатроника на CR-V 2.2 i-ctdi

Recommended Posts

Прави ми впечатление, че копресора много често включва и изключва при работа (интервали под една минута). Съответно, за да ми е хладно се налага да държа температурата на 21-22 гр. Системата е проверена и допълнена с фреон. При включване на Lo сваля температурата на клапите под 10 гр. Не знам нормално ли е това или имам някакъв проблем с датчик или прословутия съединител?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално е. 

Така трябва да работи. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 1 час, inspektora написа:

Прави ми впечатление, че копресора много често включва и изключва при работа (интервали под една минута). Съответно, за да ми е хладно се налага да държа температурата на 21-22 гр. Системата е проверена и допълнена с фреон. При включване на Lo сваля температурата на клапите под 10 гр. Не знам нормално ли е това или имам някакъв проблем с датчик или прословутия съединител?

 

Когато си на Lo управлението на климатроника изключва датчика за вътрешна температура и не го взима под внимание.Тоест щом не си но Lo  а си на някаква избрана от теб температура и компресора се включва и изключва постоянно значи взима стойности от датчика и се ръководи от него и зададеното от теб.Сиреч - датчика си е ок и няма проблем.Ако не се изключва и работи постоянно на предварително зададени градуси тогава може да има проблем тоест датчика не е ок.Същото е Зимата когато си на  Hi

На отговора на колегата Emicha съм +1!

Редактирано от Митко Йотов
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дори и когато е на Lo, компресора често включва и изключва, което вероятно означава, че е от датчика за ниска температура на изпарителя или ... кой знае?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Това, което си описал в първия пост е 1:1 и при мен. Така се включва често на тези модели. Няма проблем. Когато си на Lo все едно ползваш климатик, т.е. както казват колегите не чете вътрешната температура. Но няма как да не включва и изключва компресора. По-скоро проблем ще е ако "бичи" постоянно. Има други датчици, които отчитат температурата на фреона. Всичко е ок, споко. И аз държа на 21-22 за да ми е добре :)

Редактирано от Bizzito
  • Харесвам 2
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Благодаря колега! Така е - всяка кола си има свой собствен характер и трябва да се свикне с него. 

Редактирано от inspektora

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...