Jump to content
tison

проходимост на харви къса база

Recommended Posts

Да попитам според вас дали късо харви 4Х4, по всяка вероятност 105 к.с.  би се справило с проходимост по време на лов по горски път до хижата прокаран от дървосекачите с Виетнамки и заравнен с грейдер като на места има доста висок градус на изкачване и съответно спускане наобратно. Питам като фен и собственик на хонда- за двигателя ми е ясен имал съм преди Сивик купе със същия... други варианти са ми къси бази на Митсубиши Пинин с капризен мотор с директно впръскване и Рав 4 с голям обем и висок разход....принципно ще го карам на бензин предвид малкия годишен пробег и като втори автомобил за по-тежки условия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

   Привет колега,според мен няма да има голяма разлика в проходимостта  между къса и дълга база. Разликата е много малка. Друг е въпроса дали Харвито е точния автомобил за по-тежък оффроуд. Аз карам четеривратка, но на много планинско не съм я пускал. За по тежък оффроуд аз бих заложил на Самурай ☺

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да отговоря, според мен. :P

 

Пинина е по-проходим в гората. Т'ва ако е със Super Select раздатка. Ама тя се монтира само на "капризния" GDI двигател. Макар че, колко да е капризен? Тъстът ми го кара вече 10-а година, като първите 3 водеше Виетнамките до сечището, беше горски. Нема грижи, само консумативи. Обаче след 3-тата зима в България, котката влизаше в купето без да й отваря вратата, през пода.

Някои Пинин имат LSD, по спомен в задния диф, което ги прави още по-проходими.

Централния диф на Пинин със Super Select е с бързи/бавни и заключване. Това е по-добро за стръмния наклон. Степенния автоматик на Хонда донякъде се доближава до джип с бавни, но не е на 100% същото. Автоматикът на Харви, обаче е безстепенен и нямам идея, как ще е в гората.

 

Не твърдя категорично, че Харви няма да ти свърши работа, учудващо проходим е и нищо чудно да се справи с желаните от теб дестинации. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сузукитата съм ги изключил, предвид неадекватно високата цена спрямо година и състояние...иначе на Пинина Супер селекта е голям плюс...но като хондаджия клоня към Харви и си мисля, че с подходящи гуми би се справил. Последния път се качихме с Форестър, който ми се струва даже по нисък и без да включваме бавните. Вече за по-тежки условия като сняг и кал нещата може би ще са тежки, но пък колегите с Паджеро и Лендкрузъра ще ме теглят. А дали има възможност за повдигане или не си заслужава инвестицията?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колега,

Според мен, стига да не легне по корем HR-V-то ще се справи страхотно. Също така, тривратата версия ще е по-проходима, поради очевидни причини.

HR-V не се пропоръчва да се повдига, това не е "истински" джип(SUV), а е кросоувър(CUV). Аз в момента съм с джипови гуми 205/70/15, които са една идея по-високи от фабричните(виж темата за гуми в същия раздел за повече информация) и съм доволен, като изключим че малко спъната на извънградско.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Аз също мисля, че единствения разумен начин за повдигане е по-високи гуми.

Предполагам, че може да понесе и някакви подложки между пружините и купето. Обаче не трябва да се прекалява с дебелината на подложките, за да не се налага събиране на извадени полуоски по горските пътища.

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...