Velimimi 0 #1 Публикувано 8 Юни, 2019 здравейте някой знае ли дали се регулира задния мост на хонда сивик 2.2 дизел 2006г яде гумите от вътре Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
revenue 32 #2 Отговорено 9 Юни, 2019 Може да се регулира. Мисля, че няма кола където да не може да се регулира преден и заден мост. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #3 Отговорено 9 Юни, 2019 Я кажи как става, ще е интересно на доста колеги как се регулира моста точно на тоя сивик Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
revenue 32 #4 Отговорено 9 Юни, 2019 Аз под регулиране на заден мост разбирам "реглаж" на заден мост за сходимост. Доста сервизи го правят, като аз лично го правих преди 2 години. Не съм запознат, ако имате нещо друго в предвид. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #5 Отговорено 9 Юни, 2019 Е то това е, но на тоя модел няма какво и как да му се регулира. Не знам ти какво си правил преди две години - но ако си гледал как са го правили - може да обясниш какво точно са регулирали. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
revenue 32 #6 Отговорено 10 Юни, 2019 Не съм гледал колега. Просто казвам, че съм ходил на реглаж на заден мост. Имах разпечатка от ъглите, като задна лява гума имаше отклонение извън нормите и беше коригирано. Въпросът беше дали може да се регулира задния мост и според мен е възможно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 983 #7 Отговорено 10 Юни, 2019 (Редактирано) "Греда" е положението в пряк и преносен смисъл Няма как да се направи реглаж на EU версията на заден мост.При проблем се сменя целият мост ( върви в комплект с 2-та тампона които отделно ги няма ОЕМ ).Здраво е направен но ако е ударен се търси друг и няма как да се регулира нищо там. Разпечатка на ъглите винаги има, няма как да няма.Въпросът е, че на задният мост при този Сивик ако има отклонения няма как да се регулират. Редактирано 10 Юни, 2019 от Mkilla Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mit 5 #8 Отговорено 11 Юни, 2019 Задният мост не подлежи на реглаж, лично хората от бултрако ми го казаха като бях закарал моята. Относно тампоните - моите скърцат яко и се чудя дали тези https://www.autopower.bg/тампон-заден-мост-honda-civic-8-hatchback-fnfk-1.8-d7322c145.html няма да станат, някой по-запознат дали може да каже? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AdDiCtEd 8 #9 Отговорено 13 Юни, 2019 Задния мост не се регулира. И моята ядеше гумите отвътре, задно ляво колело отваряше с 1,3 градуса. Проблема се реши много лесно с нов мост. Нов нов колко да е нов, от морга, 200 лева и три часа работа за сам човек под сайванта на трупчета. Моста е много кекав и му трябва не много сериозен удар за да изметне, поднасяне с удар в по дълбока дупка, пък камоли бордюр и е готов кривак. Чел съм че по Англия ги "регулират" с подложки под конзолата на колесния лагер, но според мен тук няма кой да ти го направи това, да разглобява, сглобява, мери на стенда и така докато не стигне поносима сходимост. Пък и здравината на болтовата сглобка няма да е същата вече, не че би било от съществено значение. Търси си морга да си купиш мост, после си купи гуми, и те така те. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
r5gtr 16 #10 Отговорено 14 Юли, 2019 Моста няма реглаж. Освен побългаряване. Така направих аз. Видимо моята имаше крив мост. Както е написано в горния пост успях да го изправя с подложки под болтовете на лагер-главината. Става с конци,мастари,лазери,нивели и т.н. Поне средна техническа грамотност. Мигновенно след домашния реглаж волана изметна и колата мина през стенд за реглаж на предния и след като им обясних какво съм правил, ми потвърдиха нагледно ,че всичко е на 'конец' :Д Оттогава 50к км , задните гуми дори пъпките им стоят, за разлика от старите гуми-едната видимо беше изядена отвътре. Цена всичко 5ст за шайби и 40лв за реглаж преден след това. Да намериш някой да се занимава няма шанс. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове