manch 29 #1 Публикувано 22 Май, 2019 Здравейте колеги, колата е CR-V 2008г 2.2 i-ctdi 200К км. Колата се кара предимно извънградско. Лампата за DPF ми е мигала веднъж само за последната година, тогава си се регенерира и всичко си беше ОК. Не съм забелязал слeд това регенерации и не е светела никога повече. Последната седмица ми направи впечатление, че колата не върви както трябва, някък по мудна и днес лампата за DPF светна постоянно без да мига. Ако се ориентирам правилно в мануала, щом свети постоянно значи няма да се регенерира сам повече, нали така? Кой в Пловдив може да пусне регенерация, за временно решение? Мисля като следващи стъпки да дам на някой да почисти DPF-а, чипове и премахване не ме интересуват. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1843 #2 Отговорено 22 Май, 2019 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niksi 75 #3 Отговорено 22 Май, 2019 (Редактирано) Преди 7 часа, manch написа: Ако се ориентирам правилно в мануала, щом свети постоянно значи няма да се регенерира сам повече, нали така? Ами не е така, би могла да се регенерира и сама, но извън града. Когато светне заедно с удивителен, знак, вече сама не може. Малко по надолу има добре описана Тема по въпроса от Емича. П.П. Той ме изпревари. Редактирано 22 Май, 2019 от niksi Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manch 29 #4 Отговорено 23 Май, 2019 (Редактирано) Здрасти, чел съм я темата още като взех колата. Вчера около 200 км по магистралата никаква промянта. Трудно ускорява и повече от 120км/ч не може. Други лампи по таблото не светят. В понеделник ще пробвам с принудителна регенерация и ще я покарам така. Ако пак светне, ще го пратя за чистене и ще сваля дюзите за проверка, казаха ми че може да е предвестник, че дюза/дюзите не работят добре, пуши повече и от там се запушва. Колата се кара 90% магистрала и това ме кара да се съмнявам дали няма друг проблем а не че просто му е дошло времето. Маслото е на около 8К км скоро ще го сменям, колата е на 200К км, за които съм 100% сигурен. Имам 2-3 контакта за Пловдив, но някой ако има още да сподели. Поздрави, ще ви държа е течение. Редактирано 23 Май, 2019 от manch Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 773 #5 Отговорено 23 Май, 2019 Сипи някаква добавка в нафтата за почистване на дпф. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manch 29 #6 Отговорено 31 Май, 2019 Днес закачихме колата и пуснахме принудителна регенерация. Мина си за 15-20 мин и лампата си угасна. Последната записана успешна регенерация е била преди 960 км, което според момчето е доста но все пак колата се кара 90% магистрала. Диференциално налягане преди регенерацията беше 0.06 (нещо), не знам в какво го мереше джаджата psi/bar. След регенерацията си стана 0. Стойностите на дюзите бяха: две: 0.0 другите две -0.2 +0.2. Сега ще я покарам да видим дали пак ще светне, ако пак направи проблем ще го пращам за чистене. Поздрави 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manch 29 #7 Отговорено 19 Декември, 2019 (Редактирано) Здравейте, днес реших с един приятел да закачим пак хондата да видя какво има като информация за ДПФ-а. Минал съм около 8000км (90% магистрала) след принудителната регенерация и от тогава няколко пъти съм я хващал, че прави нещо. Като я запаля студена след 2-3 минути тръгват вентилаторите и ги чувам че си вървят. Като през това време съм се опитвал да си я карам около 2К оборота уж да си мине. След това 2-3 седмици нищо, всичко е си е нормално, няма вентилатори няма нищо. Снимката е от днес. Тези км, литри и време които показва са от последната успешна регенерация нали така? А не опит или започната или прочие нещо си? Нормално ли е да съм минал почти 2000 км без регенерация? Означава ли това, че филтъра си е добре? Поздрави Редактирано 19 Декември, 2019 от manch Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове