Mitkoto_tt 6 #1 Публикувано 16 Май, 2019 Здравейте имам една хонда англичанка 2000 година и от както съм собственик имам проблеми с климатика ту работи ту не зареден е до горе 520 грама обаче когато иска се включва и работи отлично и охлажда а понякога не????Може ли някой ако се е сблъскал с такъв проблем да сподели явно е токов както и знаете ли къде е датчика или реле за температура този който когато вън е под 5 градуса и не позволява на компресора да се пуска за него имам съмнения Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1046 #2 Отговорено 16 Май, 2019 На 8-ките и на Акорд 7,8 проблем прави релето на климатика.Търси го в кутията с бушоните при двигателя.Търсиш подобно какво да е,стига да има същата форма и си ти(става от всичко). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Japfan86 0 #3 Отговорено 8 Юли, 2019 И аз съм с англичанка 1999 г.Имам същия проблем ти работи,ти не .Проверих в бушонната кутия релетата , махах ги 1 по 1 ,но никакъв ефект ! Някой ако е намерил решение на проблема,моля да сподели ! Благодаря ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bhtotev 3 #4 Отговорено 20 Септември, 2019 Англичанка 97 година. Същия проблем. Установих следното. Стружки в системата и филтъра забит, вдига над 25 бара и изключва от предпазния клапан на компресора /аварийно/. Включва като разтовари налягането, а то става за 30-40 секунди толкова за колкото работи. Понякога се разсърди и включва доста по късно. Втора година го карам така за да разбера дали стружките са от моя компресор или е сменян. Майсторите твърдят, че ако е от него няма да вдига такова налягане но не знам. За дврте сета си работи все едно и за другото ще го оправя. Смяната на филтъра с продухването сус спрей и фреона приблизително 100тина лева, но ако се окаже че компресора пак вкарва стружки 100+компресор, за това изчаках. Като изключи колата се освобождава и направо скача. Това си го обяснявам от високото налягане се затруднява въртенето на копресора, а и тя е една бегачкаааа с тия 90коня и особенно с тази малка литрова мощност 1.4. Има си и предимство, по данолнището го ползвам като моторна спирачка . 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nunezz 22 #5 Отговорено 22 Септември, 2019 Аз съм също с англичанка 1.4 90 коня. Моя климатик си работи без проблем, но като го допълвах и машината отчете много високо налягане, чак се побърка стрелката на уреда. Вибрираше супер бързо наляво и дясно. Това опасно ли е ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dragob 72 #6 Отговорено 23 Септември, 2019 Сивик аеродеск 1,5витек1998 .климатика работи ,но е слабичак.някой да знае как да се позасили малко? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nunezz 22 #7 Отговорено 24 Септември, 2019 Преди 20 часа, dragob написа: Сивик аеродеск 1,5витек1998 .климатика работи ,но е слабичак.някой да знае как да се позасили малко? Ми освен да го допълниш, ако липсва фреон.. иначе няма какво. Той си е слаб по принцип. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dragob 72 #8 Отговорено 24 Септември, 2019 И аз знам че,по принцип е слаб.ще пробвам другата година с допълване на фреон ако трябва.та въпроса беше дали няма някакъв начин да се засили ако всичко е наред? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове