ZiiRO 14 #1 Публикувано 9 Май, 2019 Здравейте, Колата е ЦР-В 2.0 автоматик AWD 2012 г.. При скорост около 50 км/ч (може би 48-49 км/ч) се усещат леки вибрации в цялото купе. Усещането е подобно на това когато се преминава през релефната маркировка, която слагат последно време по пътищата. Ако намаля или увелича скоростта шума изчезва. Прави го и без да подавам газ. Преди 7000 км смених маслата в ск. кутия и диференциала. Това в автоматика го опресних само. И преди и сега звука е същия. В интернет чета, че много хора се оплакват от този проблем, но цялата информация е от американския пазар. Намерих и една сервизна акция, която също е от там. https://f01.justanswer.com/freefallin2005/71eff989-dc8c-493e-83e8-8f513cd4666e_crv.PDF Според нея има софтуерен ъпдейт, също и смяна на цялото масло в автоматика. Имате ли представа дали е от там проблема. При някой друг има ли го това. Може ли да се кара така или да се търси решение? Благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #2 Отговорено 14 Май, 2019 Колега може да прочетеш тази тема - https://forums.hondabg.com/topic/107752-автоматична-кутия-или-вътрешни-карета/ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZiiRO 14 #3 Отговорено 15 Май, 2019 Здравей, Да, прочетох темата, благодаря. Обаче при мен тези вибрации, леко претрисане се наблюдават точно при 48-49 км/ч дори и без да подавам газ. Ако я пусна по инерция с тези км. се усеща най-отчетливо. Няма да изчезне докато не ускоря или намаля. За момента нямам придръпване... Така я купих колата и вече съм минал близо 10 000 км без да има влошаване на "проблема". В сервизната акция, която пуснах в предходното мнение, пише, че ако не се оправи проблема с вибрациите след смяна на маслото, се подменя и хидротрансформатора. Това не знам дали важи и за европейския пазар. При първо палене и превклюване от P на R/D е малко грубо. После, като позагрее колата превключването е мазно и плавно. Не знам дали е нормално това. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1234 #4 Отговорено 15 Май, 2019 Защо не се обърнеш към https://www.bultraco-sofia.bg/ дали е излязъл нов софтуер за кутията и ако е да я ъпгрейднеш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZiiRO 14 #5 Отговорено 15 Май, 2019 Веднага след като регистрирах колата, което беше преди 6 месеца, първата ми работа беше да отида там. Тогава ми казаха, че няма чакащи update по рама на колата. Тъй като бях измимал 10тина км до там, проблема към онзи момент не го хванах. Но не е лоша идея пак да ида, така и така минавам често покрай тях, ще им досаждам Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #6 Отговорено 16 Май, 2019 Предполагам, че си си опреснил масото в скоростната кутия? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZiiRO 14 #7 Отговорено 16 Май, 2019 Да, на 100 00 км или 5 години. И преди и след смяната е едно и също.Sent from my iPhone using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #8 Отговорено 17 Май, 2019 Аз лично бих се обърнал към въпросния майстор, който е оправил проблема на колегата. Дори да се налижи да свали скоростната, отвори и установи, че проблема не е там ще е по-малка болежка, отколкото да минеш през всичко останало, което може да е. За съжаление тези автоматици и в Европа са под въпрос и може би е до късмет. В Щатите има серизно количество оплаквания. Мой близък приятел преди година и нещо беше пред дилема м/у CRV и Rav4 и той като мен обича да се информира максимално много преди решение на закупуване на нещо. Та в крайна сметка взе Равката ( говорим за чисто нова кола ). Аз му казах, че автомата м/у европейската и американската не са близки, но 2ри човек да се оплаква от подобен проблем за мен вече е сигнал да се внимава. При теб е на някаква скорост, само че тази скорост все пак се извършва на някакви обороти, нищо че на таблото ти не пише нищо. Най-лесното е да направите много хубав и обстоен преглед по окачването. Това е при автомобили втора ръка - нямаш идея как се е шофирала преди това и е като билетче от лотарията. Лично и аз при избора ми на нова кола автомата отпадна като задължителен вариант при покупката, дори обратното. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ortim2 0 #9 Отговорено 4 Юни, 2019 Много интересна ситуация на която Бултрако може да даде решение, аз бих попитал първо там. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZiiRO 14 #10 Отговорено 4 Юни, 2019 Малко "развитие" по темата. Въпросните вибрации се усещат по-скоро при определени обороти, напр. около 1800. Хванах ги и при други скорости, просто най-често се кара с около 50 км./ч в града. Такива има и при ~30, ~70 км./ч, но като че ли са по-слаби. Не са свързани с ускорение, има ги дори да я пусна по инерция. Попитах в Бултрако, където казаха, че към момента не могат да кажат нищо, докато не направят диагностика. Нямали подобен случай... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1540 #11 Отговорено 6 Юни, 2019 Тампоните на автомата кутията и на самия двигател провери ли. Къде са по осезаеми вибрациите кормилото педали поясни. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове