BatNasko 10 #1 Публикувано 27 Април, 2019 (Редактирано) Здравейте! Колата е Accord 2.2 преди фейслифт-а. Имам теч на антифриз (понеже в казанчето намаля течността) в краката на шофьора и най-вече на пасажерското място. Доста е мокър мокета. Мисля си, че може да е от радиатора на парното (защото зад централната конзола отдолу пластмасата, където може би се крие радиатора на парното е мокра и капе) или някое съединение/маркуч към парното вътре в купето. Като пусна парното на макс и степента на вентилатора на макс да духа на предното стъкло няма замъгляване, омазняване и т.н и си духа горещо. Ако не съм пуснал парно и в студеното време и дъжд започне да се замаглява, в момента, в който пусна парното на предното стъкло да обдухва и прозореца става чист кристал. Не знам къде точно е радиатора на парното, но гледах това видео, на което колата е 2006 година. Имам чувството, че този пич след махането на жабката тази пластмаса пред филтър купе му е рязана нарочно, защото при мен е излята цяла с останалата част от таблото..... Таа, това ли е радиатора на парното от клипа и трудно ли се сменя... разглобил съм я до някъде колата. Ето и клипа: Редактирано 27 Април, 2019 от BatNasko Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogi28b 458 #2 Отговорено 27 Април, 2019 На опаковката се вижда надпис "EVAPORATOR". Това е изпарител. Изпарителят е част от климатика. Също, в клипа показва, че по този радиатор се вижда теч на флуоресцентната течност, която се слага в климатиците за проверка. Най-вероятно не е това радиаторът, който те интересува. За съжаление не знам къде е и не мога да ти кажа по-точно. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BatNasko 10 #3 Отговорено 27 Април, 2019 Да, след постването ми на темата продължих да разучавам и разбрах, че това е част от климатичната уредба. Все още съм в търсене да разбера къде е радиатора за парното и от къде идва този теч на антифриз. При мен мокрото е ето тук, мокро е точно в средата зад централната конзола и се стича явно в страни, защото пода е доооста мокър особено пасажерското място. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 430 #4 Отговорено 27 Април, 2019 (Редактирано) На клипа се вижда къде е и радиатора за парното. Другото лъскаво(светлосиво) между пластмасите и тръбите му минават под изпарителя. Смяната му ще е подобна като на изпарителя предполагам. Редактирано 27 Април, 2019 от jijane 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pantany 44 #5 Отговорено 28 Април, 2019 Колега отбелязал съм ти кое е радиаторчето и къде стои. Имаш късмет че не е като на акорд 5, да трябва да исипеш таблото да стигнеш до него. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BatNasko 10 #6 Отговорено 29 Април, 2019 На 28.04.2019 г. at 11:17, pantany написа: Колега отбелязал съм ти кое е радиаторчето и къде стои. Имаш късмет че не е като на акорд 5, да трябва да исипеш таблото да стигнеш до него. Аха, ясно. Тоест два са си радиаторите в купето - този, който изважда на клипа е климатичния изпарител, а за парното ще е пред него, както и май се вижда и на клипа и на схемата. Ако е така наистина се надявам по този начин да достигна до него. А дали случайно знаеш от същата страна (на пасажера) ли се изважда парното или трябва от шофьорската страна? Благодаря за обяснението на схемата още веднъж! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pantany 44 #7 Отговорено 29 Април, 2019 Би трябвало колега да излиза от пасажерската страна. Но мисля, че ще ти е трудно да извадиш трабите от маркучите. До сега не съм свалял на 7 ген. но ми се струва че ще доста по лесно от предните акорди. Защото там играчката беше голяма 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BatNasko 10 #8 Отговорено 29 Април, 2019 Уухх мале. Гледам, че доста извита е едната тръба, направо се чудя как ще излезе, но на следващите почивки ще продължа, че сега колата ми трябва. Дано, дано да е по-лесно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pantany 44 #9 Отговорено 29 Април, 2019 Ако текне много направи байпас изолирай радиаторчето. Свържи маркучите още в двигателния отсек преди да влезнат в купето. На стария акорд бръмчах така близо 2 седмици докато не намерих радиаторче 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1787 #10 Отговорено 1 Май, 2019 Да байпас е временното решение. Някога на "вентото",така изтече антифриза в купето,само че пътна помощ,предпочете да ме върне от автомагистрала "Тракия"около 40км от последния мост преди тунела посока София до Пазарджик. Гонехме и самолет, но тях това не ги бъркаше да изсмучат сумата от 140лв. до сервиз,където направиха байпаса. А хората които карах за летището, им викнахме такси за още 120лв. Е такива работи..,като си на зор така е.Здраве да е,сега знам вече! Извинявам се за лиричното отклонение! Успех! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BatNasko 10 #11 Отговорено 1 Май, 2019 Днес ми остана малко време от 18:00 часа до към преди малко и успях да стигна до тук, липсваше ми една дълга и тънка кръстата отвертка да развия един винт за да падне и страничния въздуховод. Другите почивки пак ще се мъча да видим ще се стигне ли до този радиатор само така или ще трябва да се сваля по-голяма част от таблото..... "Апостолов" сигурно за тая работа ще ми вземат една торба с пари за труд и парно - колкото един маховик сигурно : 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pantany 44 #12 Отговорено 2 Май, 2019 Колега според мен ще трябва да падне и страничния панел на централната конзола, за да имаш достъп до радиаторчето. Цената която ми искаха за смяна на радиаторчето на акорд 5 преди 4години беше 180лв. Когато го направих два пъти сам осъзнах, че това си е реалната цена за работа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BatNasko 10 #13 Отговорено 9 Юни, 2019 Здравейте, отново! Началото на седмицата взех колата от сервиз за смяна на радиатора на парното (след свалянето му се установи, че беше проблема в него - не самата пита, а гърловината). Направиха ми го, защото за нов бил само оригинален 700 лева... На друго място след това разбрах, че за тези хонди правили радиатори за парно до колкото си спомням в Дупница. Оригинално са с реотан, а там в Дупница били без и по-евтини, но не знам колко. Значи... сваля се ЦЯЛОТО табло, доооста играчка... Както и да е, за сега всичко е ОК. Понеже бях започнал разглибяването на жабката и вентилатора и пепелника с жабката над него. Сега реших да го сложа обаче вътре намерих ето това, мисля че е за маса... Някой да знае нещо, какво е това кабелче и трябва ли да го сложа някъде за маса. Намира се под CD-то от лявата страна с този дебелия сноп кабели... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BatNasko 10 #14 Отговорено 10 Юни, 2019 Преди 14 часа, BatNasko написа: Здравейте, отново! Началото на седмицата взех колата от сервиз за смяна на радиатора на парното (след свалянето му се установи, че беше проблема в него - не самата пита, а гърловината). Направиха ми го, защото за нов бил само оригинален 700 лева... На друго място след това разбрах, че за тези хонди правили радиатори за парно до колкото си спомням в Дупница. Оригинално са с реотан, а там в Дупница били без и по-евтини, но не знам колко. Значи... сваля се ЦЯЛОТО табло, доооста играчка... Както и да е, за сега всичко е ОК. Понеже бях започнал разглибяването на жабката и вентилатора и пепелника с жабката над него. Сега реших да го сложа обаче вътре намерих ето това, мисля че е за маса... Някой да знае нещо, какво е това кабелче и трябва ли да го сложа някъде за маса. Намира се под CD-то от лявата страна с този дебелия сноп кабели... Всичко е оправено, голям зор беше да се постави това чудо с болтчето, защото се падаше на много ш****о място, нооо... винаги съм искал да имам по-дебели ръце и пръсти, а след поставянето на кабелчето ги целувах тези тънки пръстчета Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове