boiskii 357 #1 Публикувано 11 Април, 2019 Здравейте, някой може ли практически да опише етапите по смяна на маншоните на външните карета. Сивик японка, хеч, ЕК3, D15Z6. Процедурата в менюала я изчетох, но ми е интересно как се случват нещата без специални инструменти. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 312 #2 Отговорено 11 Април, 2019 (Редактирано) Като нямаш опит и инструменти по добре не го прави Редактирано 11 Април, 2019 от vespa 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dragob 72 #3 Отговорено 11 Април, 2019 Според моя опит най голям проблем е ваденето на самото каре от полуоската. Най добре сваляш самата полуоска и сменяваш маншона.едно гедоре и едно менгеме ти вършат работа.две карета неискат да се извадят дори и не искат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boiskii 357 #4 Отговорено 11 Април, 2019 Това съм го правил само че на друга кола, сваляне на полуоски, карета и смяна на всички маншони. Тук обаче действително инструменталната екипировка ме спря още на гайката на главината, след като одеве счупих едно удължение от напъване, макар че бях напръскал предварително с WD-40 и разтворил законтрянето на гайката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 312 #5 Отговорено 11 Април, 2019 boiskii изчел си всичко и даже си сменял маншони на друга кола. Ми тогава защо пускаш темата, някои да ти даде инструменти ли? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #6 Отговорено 12 Април, 2019 Колега, аз използвах ето тази скоба: https://www.onlinemashini.bg/skoba-za-kareta-na-poluoski-50044/33188 Закупих от един колега от форума. Става супер лесно. Няма блъскане с чука, няма изтичане на масло от скоростната кутия. Супер лесно стана. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boiskii 357 #7 Отговорено 12 Април, 2019 Преди 22 часа, vespa написа: boiskii изчел си всичко и даже си сменял маншони на друга кола. Ми тогава защо пускаш темата, някои да ти даде инструменти ли? Май всички се питаме защо спамиш след като нямаш градивно предложение или идея? Или е по-важно да демонстрираме и налагаме това, което НЕ знаем, и останалите да бъдат като нас, незнаещи и неможещи, вместо да се стремим към всеобща полза и подем. Помисли! Темата може да е полезна и за други, след като не открих такава в търсачката. Всеки модел си има специфични особености и тънкости. Това че съм правил процедурата на друга кола не означава, че при тази е същата и няма да пропусна важен детайл по време на импровизацията. А също така вярвам, че това не е форум, в който предимно се обменят препоръки и отзиви за сервизи. Executor, благодаря за идеята със скобата! 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове