Jump to content
boiskii

Смяна маншони на външни карета (ЕК3; D15Z6)

Recommended Posts

Здравейте, някой може ли практически да опише етапите по смяна на маншоните на външните карета. Сивик японка, хеч, ЕК3, D15Z6. Процедурата в менюала я изчетох, но ми е интересно как се случват нещата без специални инструменти. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като нямаш опит и инструменти по добре не го прави 

Редактирано от vespa
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според моя опит най голям проблем е ваденето на самото каре от полуоската.

Най добре сваляш самата полуоска и сменяваш маншона.едно гедоре и едно менгеме ти вършат работа.две карета неискат да се извадят дори и  не искат.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това съм го правил само че на друга кола, сваляне на полуоски, карета и смяна на всички маншони. Тук обаче действително инструменталната екипировка ме спря още на гайката на главината, след като одеве счупих едно удължение от напъване, макар че бях напръскал предварително с WD-40 и разтворил законтрянето на гайката. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

boiskii изчел си всичко и даже си сменял маншони на друга кола. Ми тогава защо пускаш темата, някои да ти даде инструменти ли? 

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, аз използвах ето тази скоба:

https://www.onlinemashini.bg/skoba-za-kareta-na-poluoski-50044/33188

Закупих от един колега от форума. Става супер лесно. Няма блъскане с чука, няма изтичане на масло от скоростната кутия. Супер лесно стана.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 22 часа, vespa написа:

boiskii изчел си всичко и даже си сменял маншони на друга кола. Ми тогава защо пускаш темата, някои да ти даде инструменти ли? 

Май всички се питаме защо спамиш след като нямаш градивно предложение или идея? Или е по-важно да демонстрираме и налагаме това, което НЕ знаем, и останалите да бъдат като нас, незнаещи и неможещи, вместо да се стремим към всеобща полза и подем. Помисли!

 

Темата може да е полезна и за други, след като не открих такава в търсачката. Всеки модел си има специфични особености и тънкости. Това че съм правил процедурата на друга кола не означава, че при тази е същата и няма да пропусна важен детайл по време на импровизацията. А също така вярвам, че това не е форум, в който предимно се обменят препоръки и отзиви за сервизи.

 

Executor, благодаря за идеята със скобата!

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...