Bizzito 475 #1 Публикувано 31 Март, 2019 (Редактирано) Здравейте, Обмислям покупката на Civic 8 Gen Sedan с мотор 1.8 бензин 140 кс. Тъй като темите са основно за хечбек вариантите, не намерих много полезна информация, а има много разлики. Разгледах цените на авточастите, изглеждат съвсем нормални за годината. Мотора е с верига доколкото разбрах и не е скъпа. Според wikipedia кода на мотора е R18A. Моля за потвърждение за вригата на бензина от някой с опит. Моля да споделите и за други болежки, цени за отстраняване. Първоначални разходи за обслужване и т.н. За момента ме притесняват само две неща: 1. Окачването. Предното окачване е разновидност на макферсън, което не ме изкефи много, тъй като сега карам 6-та серия, която е с горен и долен новач и съм супер доволен от возия, здравина и стабилност. При макферсъна обаче е друго. Моля за повече мнения по въпроса, тъй като не съм ескперт. Задното окачване доколкото рабрах е различно от това на хечбека, но все пак не ми стана ясно какво точно е като вид. 2. Автоматичната скоростна кутия. Най-често срешан вариант, няма обяви с ръчна. Създава ли проблеми? Какъв точно тип е. Робот, типтроник и т.н... ? Какви са разходите за обслужване? Благодаря предварително! Редактирано 31 Март, 2019 от Bizzito Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivailopp 291 #2 Отговорено 31 Март, 2019 (Редактирано) Това ,което гледаш е американският вариант. Не знам дали го знаеш. Дизайнът е супер, много по красив от Европейския хечбек , ако питаш мен. Окачването наистина е Макферсън. По евтино и по чупливо, може би малко по-твърдо, но последното е субективно. Автомати са, понеже са за американския пазар. Кутията е робот. Като цена не мога да кажа за обслужване. Преди две години исках да взимам такава, понеже не ми харесва хечбека. В крайна сметка избягах от модела , понеже е рядък в Европа, а преди това карах Сивик англичанка, която също беше рядка и имах проблем с намирането на части( Разбирай ламарините и пластмасите ). По мотора не съм сигурен дали всичко е еднакво с европейския... Може да има разлики. Редактирано 31 Март, 2019 от ivailopp 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nakata 176 #3 Отговорено 31 Март, 2019 Има и европеиски вариант, освен с 1,8 има с 1,6 -125 коня 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 475 #4 Отговорено 31 Март, 2019 (Редактирано) Здравейте, Благодаря за мнението. Знам, че е американсия вариант. Винаги са ми харесвали американските коли като дизайн, но наистина проблемът е с частите. На хечбека ми харесва само външния вид, но е малък, няма добра видимост, задния мост е шибан и задните седалки са като някаква пейка. Супер зле. Според Аutodata 1.6 мотора се призвежда само 2011 и надали ще излезе такъв екземпляр. А 1.8 го има и с ръчна кутия, но отново почти не се срещат. https://www.auto-data.net/en/honda-civic-model-1307 Редактирано 31 Март, 2019 от Bizzito Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivailopp 291 #5 Отговорено 31 Март, 2019 (Редактирано) Да, 1.6 е произвеждан само в Турция. Това си е модел за близкия изток и Азия. 1.8 седан е само Азия, Америка или Канада. Според мен ще има проблем с частите. Или просто ще трябва да се ровиш много , за да ги намираш. Аз затова минах на акорд. Като отвориш олх е пълно с обяви за десняци на части. Та като ти изпукат фара на някой паркинг да не се чудиш откъде да го търсиш. Дизайнът си е за японския пазар , а за мен техните дизайни са върха. Иначе сега се сещам, отзад окачването на американките е по-добро. Европейския е с торсионна греда... Гадост... Ама имаш пространство. Не мисля ,че ще намериш 1.8 ръчка... Но успех, ако държиш. Със сигурност и собствениците на такива автомобили във форума и като цяло са малко... Редактирано 31 Март, 2019 от ivailopp 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
st1nki4a 13 #6 Отговорено 1 Април, 2019 Здравей, и аз като теб се чудих с какво да сменя 6-та генерация и накрая взех 8-ма генерация седан. Моята е с 1.8 мотор и ръчна скоростна кутия. Купувана е от тук и аз я взех от първи собственик. За почти 2 години каране нямам никакви оплаквания освен може би по-твърдата возия спрямо 6-та ген. Задното окачване мисля че е независимо като на 6та ген. Като друга забележка мога да кажа че си иска хубаво масло иначе го гори. Цената на филтрите за обслужването ми се сториха на цени като на 6та ген., не помня точни цифри...Изпратено от моят SM-A605FN с помощта на Tapatalk 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 983 #7 Отговорено 1 Април, 2019 Точно макферсъна е доста здрав и не е чуплив.Европейската версия на Сивика като окачване вози дървено но е адски здраво.Една греда в задната част и 2 носача с 2 биалетки отпред.Не е комфортно в никакъв случай но няма да сменяш често окачване. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 475 #8 Отговорено 1 Април, 2019 Преди 8 часа, st1nki4a написа: Здравей, и аз като теб се чудих с какво да сменя 6-та генерация и накрая взех 8-ма генерация седан. Моята е с 1.8 мотор и ръчна скоростна кутия. Купувана е от тук и аз я взех от първи собственик. За почти 2 години каране нямам никакви оплаквания освен може би по-твърдата возия спрямо 6-та ген. Задното окачване мисля че е независимо като на 6та ген. Като друга забележка мога да кажа че си иска хубаво масло иначе го гори. Цената на филтрите за обслужването ми се сториха на цени като на 6та ген., не помня точни цифри... Изпратено от моят SM-A605FN с помощта на Tapatalk Здравей, предполагам, че си с автомат. Нещо за него може ли да кажеш? Както каза, колегата по-горе е робот, доволен ли си? Хубаво ли превключва? Аз карам 80% градско и няма да е зле автомат. Но и на ръчка ще се зарадвам Маслото (цената) не е проблем. Трябва да е хубаво. На колко тънко държи, не съм стигнал до там с проучването? преди 13 минути, Mkilla написа: Точно макферсъна е доста здрав и не е чуплив.Европейската версия на Сивика като окачване вози дървено но е адски здраво.Една греда в задната част и 2 носача с 2 биалетки отпред.Не е комфортно в никакъв случай но няма да сменяш често окачване. Добре е да знам, че е здрав. Стана ми странно, че 5 и 6 генерация са с двоен носач и оттам нататък всички генерации са с макферсън. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове