Jump to content
Bizzito

Civic VIII (8) Gen Sedan 1.8-140 hp.

Recommended Posts

Здравейте,

 

Обмислям покупката на Civic 8 Gen Sedan с мотор 1.8 бензин 140 кс. Тъй като темите са основно за хечбек вариантите, не намерих много полезна информация, а има много разлики.

Разгледах цените на авточастите, изглеждат съвсем нормални за годината. Мотора е с верига доколкото разбрах и не е скъпа. Според wikipedia кода на мотора е R18A. Моля за потвърждение за вригата на бензина от някой с опит. Моля да споделите и за други болежки, цени за отстраняване. Първоначални разходи за обслужване и т.н.

За момента ме притесняват само две неща:

 

1. Окачването.

 

Предното окачване е разновидност на макферсън, което не ме изкефи много, тъй като сега карам 6-та серия, която е с горен и долен новач и съм супер доволен от возия, здравина и стабилност. При макферсъна обаче е друго. Моля за повече мнения по въпроса, тъй като не съм ескперт.

Задното окачване доколкото рабрах е различно от това на хечбека, но все пак не ми стана ясно какво точно е като вид.

 

2. Автоматичната скоростна кутия.

 

Най-често срешан вариант, няма обяви с ръчна. Създава ли проблеми? Какъв точно тип е. Робот, типтроник и т.н... ?

Какви са разходите за обслужване?

 

Благодаря предварително!

 

Редактирано от Bizzito

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Това ,което гледаш е американският вариант. Не знам дали го знаеш. Дизайнът е супер, много по красив от Европейския хечбек , ако питаш мен. Окачването наистина е Макферсън. По евтино и по чупливо, може би малко по-твърдо, но последното е субективно. Автомати са, понеже са за американския пазар. Кутията е робот. Като цена не мога да кажа за обслужване. Преди две години исках да взимам такава, понеже не ми харесва хечбека. В крайна сметка избягах от модела , понеже е рядък в Европа, а преди това карах Сивик англичанка, която също беше рядка и имах проблем с намирането на части( Разбирай ламарините и пластмасите ). По мотора не съм сигурен дали всичко е еднакво с европейския... Може да има разлики.

Редактирано от ivailopp
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има и европеиски вариант, освен с 1,8 има  с 1,6 -125 коня 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте,

 

Благодаря за мнението. Знам, че е американсия вариант. Винаги са ми харесвали американските коли като дизайн, но наистина проблемът е с частите.

На хечбека ми харесва само външния вид, но е малък, няма добра видимост, задния мост е шибан и задните седалки са като някаква пейка. Супер зле.

 

Според Аutodata 1.6 мотора се призвежда само 2011 и надали ще излезе такъв екземпляр. А 1.8 го има и с ръчна кутия, но отново почти не се срещат.

 

 

https://www.auto-data.net/en/honda-civic-model-1307

 

 

2euqvet.jpg

 

Редактирано от Bizzito

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Да, 1.6 е произвеждан само в Турция. Това си е модел за близкия изток и Азия. 1.8 седан е само Азия, Америка или Канада. Според мен ще има проблем с частите. Или просто ще трябва да се ровиш много , за да ги намираш. Аз затова минах на акорд. Като отвориш олх е пълно с обяви за десняци на части. Та като ти изпукат фара на някой паркинг да не се чудиш откъде да го търсиш. Дизайнът си е за японския пазар , а за мен техните дизайни са върха. 

Иначе сега се сещам, отзад окачването на американките е по-добро. Европейския е с торсионна греда... Гадост... Ама имаш пространство. Не мисля ,че ще намериш 1.8 ръчка... Но успех, ако държиш. Със сигурност и собствениците на такива автомобили във форума и като цяло са малко...

Редактирано от ivailopp
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, и аз като теб се чудих с какво да сменя 6-та генерация и накрая взех 8-ма генерация седан. Моята е с 1.8 мотор и ръчна скоростна кутия. Купувана е от тук и аз я взех от първи собственик. За почти 2 години каране нямам никакви оплаквания освен може би по-твърдата возия спрямо 6-та ген. Задното окачване мисля че е независимо като на 6та ген. Като друга забележка мога да кажа че си иска хубаво масло иначе го гори. Цената на филтрите за обслужването ми се сториха на цени като на 6та ген., не помня точни цифри...

Изпратено от моят SM-A605FN с помощта на Tapatalk

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно макферсъна е доста здрав и не е чуплив.Европейската версия на Сивика като окачване вози дървено но е адски здраво.Една греда в задната част и 2 носача с 2 биалетки отпред.Не е комфортно в никакъв случай но няма да сменяш често окачване.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 8 часа, st1nki4a написа:

Здравей, и аз като теб се чудих с какво да сменя 6-та генерация и накрая взех 8-ма генерация седан. Моята е с 1.8 мотор и ръчна скоростна кутия. Купувана е от тук и аз я взех от първи собственик. За почти 2 години каране нямам никакви оплаквания освен може би по-твърдата возия спрямо 6-та ген. Задното окачване мисля че е независимо като на 6та ген. Като друга забележка мога да кажа че си иска хубаво масло иначе го гори. Цената на филтрите за обслужването ми се сториха на цени като на 6та ген., не помня точни цифри...

Изпратено от моят SM-A605FN с помощта на Tapatalk
 

 

Здравей, предполагам, че си с автомат. Нещо за него може ли да кажеш? Както каза, колегата по-горе е робот, доволен ли си? Хубаво ли превключва?  Аз карам 80% градско и няма да е зле автомат. Но и на ръчка ще се зарадвам :)

Маслото (цената) не е проблем. Трябва да е хубаво. На колко тънко държи, не съм стигнал до там с проучването?

 

преди 13 минути, Mkilla написа:

Точно макферсъна е доста здрав и не е чуплив.Европейската версия на Сивика като окачване вози дървено но е адски здраво.Една греда в задната част и 2 носача с 2 биалетки отпред.Не е комфортно в никакъв случай но няма да сменяш често окачване.

 

Добре е да знам, че е здрав. Стана ми странно, че 5 и 6 генерация са с двоен носач и оттам нататък всички генерации са с макферсън. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...