Лазарини 4 #1 Публикувано 23 Март, 2019 (Редактирано) Колеги, при навиване на волана на дясно се чува едно дразнещо скърцсне в предна част на купето... Сменени са предни амортисьори и прахоуловители.... тампоните на макверсона не са сменяни, тъй като изглежда ха доста добре и са оригиналните.... Съмнявам се че скърцането може да е от тях, дали може да е от рейката?... Чува се потропване от нея, но не е нещо фрапиращо, при навиване на ляво няма скърцане, сменени са и кормилните накрайници Редактирано 23 Март, 2019 от Лазарини Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zlobar4e 116 #2 Отговорено 29 Март, 2019 Горните шарнири как са? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
s.s.d.d. 280 #3 Отговорено 29 Март, 2019 Ако е 7-ма г., няма такива. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Лазарини 4 #4 Отговорено 29 Март, 2019 Колата е 7ген. фейс Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
to-shiba 3 #5 Отговорено 1 Април, 2019 Възможно е да е от кормилните накрайници, т.е. да не са добре сложени или са некачествени. Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
VTEC 18 #6 Отговорено 25 Април, 2019 Здравей колега Лазарини, Неангажиращ съвет: Ако си сигурен ,че не са тампоните на макферсона и няма влезнали боклуци (почисти отгоре), провери си втулката на кормилната рейка или накрайници и елементи по нея. Може да се наложи малко грес и пак се затварят скобите на маншоните ,внимателно, за да не се прецакат или счупят и скърцането спира (ако е от там твоя проблем). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Лазарини 4 #7 Отговорено 25 Април, 2019 преди 18 минути, VTEC написа: Здравей колега Лазарини, Неангажиращ съвет: Ако си сигурен ,че не са тампоните на макферсона и няма влезнали боклуци (почисти отгоре), провери си втулката на кормилната рейка или накрайници и елементи по нея. Може да се наложи малко грес и пак се затварят скобите на маншоните ,внимателно, за да не се прецакат или счупят и скърцането спира (ако е от там твоя проблем). Благодарство за съвета... по принцип рейката со потропва при неравности, не знам дали ще може да се смени тази втулка и да се свалят маншоните за евентуално смазване без да се демонтира рейката. Искам и се да пробвам на първо време само смяна на втулка и смазване и ако няма промяна тогава да мисля за рециклиране, но ми се ще да я пипа човек който с е е занимавал с рейки на хонди, но тук при нас май няма такъв, освен да питам в Хонда Бургас Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #8 Отговорено 14 Май, 2019 Откачи си маншоните на рейката от двата края и напълни с графитна смазка -има писано по въпроса из форума .Слайдера не знам как се сменя без сваляне на рейката -чувал съм че някои са го правили ,но как, не знам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 800 #9 Отговорено 15 Май, 2019 Кога точно се появява скърцането, ако е към крайното положение на волана, то с голяма вероятност е от тампоните на стабилизиращата щанга. Ако нямат луфтове просто ги свали, измий ги с вода и сапун и ги намажи със силиконова грес. Само не знам дали се свалят на канал или с подемник. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Лазарини 4 #10 Отговорено 15 Май, 2019 Преди 10 часа, Rakeem написа: Кога точно се появява скърцането, ако е към крайното положение на волана, то с голяма вероятност е от тампоните на стабилизиращата щанга. Ако нямат луфтове просто ги свали, измий ги с вода и сапун и ги намажи със силиконова грес. Само не знам дали се свалят на канал или с подемник. ОК, ще го имам предвид Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове