to-shiba 3 #1 Публикувано 8 Февруари, 2019 Здравейте, от скоро се занимавам с разучаване на тунинг по Хондата ми и съм решил да сменя лупите. Забелязал съм че от вътрешната страна на стъклото има петна и се чудя как да ги изчистя, четох тук там и разбирам, че е невъзможно и можело по-зле да стане. Искам да попитам някой занимавал ли се е с подобни неща и как може да се оправи това и как се е образуват такива петна. И ако някой продава читави фарове съм склонен да ги купя за Хонда Сивик 1.6-2004 г. фейслифт. Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kiril9666 1 #2 Отговорено 8 Февруари, 2019 Намери някой, който се занимава с рециклиране на фарове, отварят се и се полират отвътре /може и да се оправи/ - мисля, че ще ти помогне. А, ако ще ги отваряш слагай и червените лупи направо, много искам да видя Хонда с такива. :Д Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Yolo Denev 1 #3 Отговорено 23 Ноември, 2019 Здравейте! Не ми работи регулирането на фаровете от скрола в купето. Някой имал ли го е този проблем. Едва ли е болка за умиране, но когато не ти дават да минеш техническия преглед заради това, се налага да обърна внимание. Не съм отварял фаровете, но предполагам няма да има връзка с ръчното регулиране с отвертка. Някакви идеи, моля помагайте! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
to-shiba 3 #4 Отговорено 23 Ноември, 2019 Предполагам е изгоряло моторчето, което ги регулира, но не знам къде се намира и дали можеш сам да го смениш, а за отваряне на фаровете няма смисъл не е там проблема.Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1572 #5 Отговорено 24 Ноември, 2019 Къде в UK живееш? Много оскъдна информация подаваш. Какво точно се случва, когато въртиш копчето, рефлектора мести ли се? Във центъра за МОТ трябва да са ти обяснили, какво точно не е наред, и какво трябва да се направи. Проверката на фаровете се прави в позиция 0 (нула) на копчето за регулиране. Ако не е възможно фаровете да се преместят в тази позиция причините са неработещо моторче, или откачено от рефлектора моторче. Ако моторчето не работи може да е изгорял бушон, или изгоряло моторче. Ако моторчето е откачено от рефлектора може да се закачи без да сваляш фара, ако имаш късмет, а може и да се наложи да свалиш фара. За да свалиш моторчето не е необходимо да сваляш фара. То е монтирано към тялото на фара, както се монтира крушка - пъхаш в отвора и завърташ леко в посока на часовниковата стрелка. Щом са го писали феил, значи проблемът не може да се отстрани веднага, т.е. фаровете не могат да се регулират просто с отвертка. Ако можеше, щяха да го направят на момента и да си платиш за услугата. Винта за регулиране на фара с отвертка във височина се намира на самото моторче. Значи поставяш копчето в позиция 0 и ако трябва рефлектора се донамества с отвертката. Твоят проблем може изобщо да не е в моторчето. Има вероятност да е счупено, или разкачено захващането на рефлектора към тялото на фара. Рефлектора е монтиран към фара на 3 ябълковидни болта. Единият е фиксиран, т.е. в тази точка рефлектора е неподвижен. Втория е моторчето, което регулира фара вертикално (на ток и с отвертка). Третия е болта, с който с отвертка се регулира фара хоризонтално. Регулиранията на фара хоризонтално и вертикално са взаимно свързани. Значи, почти винаги, когато регулираш фар вертикално се налага да го пипнеш и хоризонтално (и обратното). Таааааааа, какъв точно е твоя проблем?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Yolo Denev 1 #6 Отговорено 27 Ноември, 2019 (Редактирано) Благодаря за отговора. Та значи с отвертка се регулират фаровете, но от копчето вътре не помръдва рефлектора, а от тази година било ново изискване да работи. Ще проверя бушоните и буксата. Щом се върти с отвертка, значи щипките са захванати към рефлектора, а моторчето не работи. Поне аз така си го обяснявам. Фаровете ми ги регулираха миналата година на МОТ и понеже ми писна да си ги нагаждам и те да ми ги преправят, просто ги оставих така. Поискаха ми 50 паунда, за да проверят какъв е проблема. Мисля, че за 20 минути сам ще го намеря къде е, те така или иначе не включват евентуален ремонт в тази цена. Чудя се как ще изгорят и двете моторчета едновременно, но ще ги замеря все пак. Още веднъж благодаря за насоките! Редактирано 27 Ноември, 2019 от Yolo Denev Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Yolo Denev 1 #7 Отговорено 2 Декември, 2019 На 24.11.2019 г. at 9:26, Krasi-mir написа: Къде в UK живееш? Много оскъдна информация подаваш. Какво точно се случва, когато въртиш копчето, рефлектора мести ли се? Във центъра за МОТ трябва да са ти обяснили, какво точно не е наред, и какво трябва да се направи. Проверката на фаровете се прави в позиция 0 (нула) на копчето за регулиране. Ако не е възможно фаровете да се преместят в тази позиция причините са неработещо моторче, или откачено от рефлектора моторче. Ако моторчето не работи може да е изгорял бушон, или изгоряло моторче. Ако моторчето е откачено от рефлектора може да се закачи без да сваляш фара, ако имаш късмет, а може и да се наложи да свалиш фара. За да свалиш моторчето не е необходимо да сваляш фара. То е монтирано към тялото на фара, както се монтира крушка - пъхаш в отвора и завърташ леко в посока на часовниковата стрелка. Щом са го писали феил, значи проблемът не може да се отстрани веднага, т.е. фаровете не могат да се регулират просто с отвертка. Ако можеше, щяха да го направят на момента и да си платиш за услугата. Винта за регулиране на фара с отвертка във височина се намира на самото моторче. Значи поставяш копчето в позиция 0 и ако трябва рефлектора се донамества с отвертката. Твоят проблем може изобщо да не е в моторчето. Има вероятност да е счупено, или разкачено захващането на рефлектора към тялото на фара. Рефлектора е монтиран към фара на 3 ябълковидни болта. Единият е фиксиран, т.е. в тази точка рефлектора е неподвижен. Втория е моторчето, което регулира фара вертикално (на ток и с отвертка). Третия е болта, с който с отвертка се регулира фара хоризонтално. Регулиранията на фара хоризонтално и вертикално са взаимно свързани. Значи, почти винаги, когато регулираш фар вертикално се налага да го пипнеш и хоризонтално (и обратното). Таааааааа, какъв точно е твоя проблем?! Та наложи се да си поиграя уикенда и да сваля фаровете. Моторчетата са капсоловани вътре в самите фарове, като само буксата им е изведена извън фара. Рефлектора се регулира с отверка, захванат в горния си край с червяк, а в долния край на рефлектора е моторчето. След замерване с мултицет се оказа, че моторчетата не работят. На буксата мерих тока, има го. На моторчетата мерих съпротивление, което е безкрайно. Остава ми да отворя фаровете с нагряване, но проблема идва от това, че не мога да намеря такива моторчета. Нови фарове ми идват около 150 паунда, което ми се вижда налудничево заради "проблема", който имат моите. А те с отверка си се регулират идеално, но в МОТ сервиза ми искаха само 50 паунда, за да ми кажат, къде е проблема. Аз като машинен инженер мисля, че не ми е нужно да давам 50 паунда на бозав англичанин с гимназиално образование, за 30 мин. работа. Попитах тук защото реших, че може да имат слабо място и вие да знаете от опит. Първо проверих бушоните, после проверих и скрола в купето, но за жалост не ми провървя. Моята е от преди фейса, явно са различни фаровете. Благодаря все пак за подробните обяснения колега, хубаво е когато някой се отзове на зов за помощ. За сега се насочвам към тъмните МОТ сервизи, че май ще ми излезе по-евтино... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 312 #8 Отговорено 2 Декември, 2019 Off Topic Извинявай колега, изках да ти сложа лайк но....... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1572 #9 Отговорено 3 Декември, 2019 Off Topic Веспа, в десктоп режим има опция да изтриеш усмивката и да сложиш стрелка. Признавам си, говорех по дефолт През годините съм сменил много фарове, на различни марки и модели коли. Не помня да съм срещал капсуловани моторчета. Обикновено новия фар идва "гол" и прехвърляш моторчето от стария. Не помня, дали съм пипал Сивик 7, ама явно не съм, щом не знам, че нейните моторчета са капсуловани. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tony® 100 #10 Отговорено 3 Декември, 2019 На мойта-фейслифт и друга преди фейса,които съм виждал-моторчетата не са капсуловани вътре в фара,а са си отвън. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове