Jump to content
Ployd

Преминаване на главина от 4 на 5 болта

Recommended Posts

Имам Въпросния Акорд 2001година с мотор f18b2 от около година.

Спасих го от паркинга пред един блок в кв. Надежда. Беше очукан като канче от градушка и хлапета , сега е по-добре

Та сега на въпросите...

Как мога и какво е нужно да премина от главина с 4 болта на главина с 5 болта?

Другия въпрос ...

Попаднах в нета на такава кола с трилъчев волан (не е от 7 ген.) предполагам е от купе и ми се иска да сложа. Моя е сцепен си пипам арматурата на волана

425fb7d178550f0542fdd6ac89ae881e.jpg

 

Изпратено от моят Mi A2 Lite с помощта на Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стана ми интересно - защо искаш да минаваш на 5 болта? (иначе става с фланци...)

А волана, който имаш предвид - потърси в мегапартс, да се ориентираш като цени... мисля че се мотаеше един за 34лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е наложително, но се заглеждам ,че има и такива. Предполагам са с по-мощни агрегати


Изпратено от моят Mi A2 Lite с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-добрият вариант да минеш от 4 към 5 болта е шенкели от Акорд Тайп Р (CH1) , а относно волана най вероятно си видял този който е от Акорд Тайп Р, но от сега да ти кажа,че са си цифра.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с шенкелите за малко да го играя на Ауди Б5, че там спирачките при quattro са... Плаче ми се

Тук няма да ги пипам, не знам дали полуоските са едни и същи. Може да има разминаване в дебелината, шлици...

За волана значи остава да се облече моя в някаква еко кожа и да се гъзарее .

 

Изпратено от моят Mi A2 Lite с помощта на Tapatalk

 

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

6-та генерация седан с 5 болта е с двигател 2.3, 154 к.с. Купетата с 3 л. мотор също.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знаех си, че са на по-големите агрегати. Случайно да знаеш дали шлоците и полуоските са еднакви ?

Изпратено от моят Mi A2 Lite с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За момента отлагам всичко, освежава ми салона и спирам. Излезнаха по важни неща.
Благодаря на всеки отзовал се с мнение, препоръка и....

Изпратено от моят Mi A2 Lite с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така, обслужиха мотора от-до. Сега да се заемем с дразнещо стържене под пасажерския "бег" или зад жабката. Нещо чат-пат стърже все едно има мишка. Търся ориентир за какво да гледам при разглабяне ако е хубаво времето събота и неделя

Изпратено от моят Mi A2 Lite с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това стържене не е ли само от начало като я запалиш, управляващия блок е :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти го има ту няма, понякога се чува след 10 минути от палене, понякога от самото палене, а друг път го няма със седмици

Изпратено от моят Mi A2 Lite с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да и при мен е така, все едно хард диск. Забелязвам го повече при студено време.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...