Ployd 0 #1 Публикувано 30 Януари, 2019 Имам Въпросния Акорд 2001година с мотор f18b2 от около година. Спасих го от паркинга пред един блок в кв. Надежда. Беше очукан като канче от градушка и хлапета , сега е по-добре Та сега на въпросите...Как мога и какво е нужно да премина от главина с 4 болта на главина с 5 болта? Другия въпрос ...Попаднах в нета на такава кола с трилъчев волан (не е от 7 ген.) предполагам е от купе и ми се иска да сложа. Моя е сцепен си пипам арматурата на волана Изпратено от моят Mi A2 Lite с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mironch0 23 #2 Отговорено 30 Януари, 2019 Стана ми интересно - защо искаш да минаваш на 5 болта? (иначе става с фланци...) А волана, който имаш предвид - потърси в мегапартс, да се ориентираш като цени... мисля че се мотаеше един за 34лв. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ployd 0 #3 Отговорено 30 Януари, 2019 Не е наложително, но се заглеждам ,че има и такива. Предполагам са с по-мощни агрегати Изпратено от моят Mi A2 Lite с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
told0 120 #4 Отговорено 30 Януари, 2019 Най-добрият вариант да минеш от 4 към 5 болта е шенкели от Акорд Тайп Р (CH1) , а относно волана най вероятно си видял този който е от Акорд Тайп Р, но от сега да ти кажа,че са си цифра. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ployd 0 #5 Отговорено 30 Януари, 2019 Това с шенкелите за малко да го играя на Ауди Б5, че там спирачките при quattro са... Плаче ми се Тук няма да ги пипам, не знам дали полуоските са едни и същи. Може да има разминаване в дебелината, шлици...За волана значи остава да се облече моя в някаква еко кожа и да се гъзарее . Изпратено от моят Mi A2 Lite с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tonywoolf 100 #6 Отговорено 30 Януари, 2019 6-та генерация седан с 5 болта е с двигател 2.3, 154 к.с. Купетата с 3 л. мотор също. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ployd 0 #7 Отговорено 30 Януари, 2019 Знаех си, че са на по-големите агрегати. Случайно да знаеш дали шлоците и полуоските са еднакви ?Изпратено от моят Mi A2 Lite с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tonywoolf 100 #8 Отговорено 31 Януари, 2019 Това е 2.3 А това - 1.8 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ployd 0 #9 Отговорено 31 Януари, 2019 За момента отлагам всичко, освежава ми салона и спирам. Излезнаха по важни неща. Благодаря на всеки отзовал се с мнение, препоръка и.... Изпратено от моят Mi A2 Lite с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ployd 0 #10 Отговорено 12 Февруари, 2019 Така, обслужиха мотора от-до. Сега да се заемем с дразнещо стържене под пасажерския "бег" или зад жабката. Нещо чат-пат стърже все едно има мишка. Търся ориентир за какво да гледам при разглабяне ако е хубаво времето събота и неделя Изпратено от моят Mi A2 Lite с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bobchoo 139 #11 Отговорено 17 Март, 2019 Това стържене не е ли само от начало като я запалиш, управляващия блок е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ployd 0 #12 Отговорено 17 Март, 2019 Ти го има ту няма, понякога се чува след 10 минути от палене, понякога от самото палене, а друг път го няма със седмициИзпратено от моят Mi A2 Lite с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bobchoo 139 #13 Отговорено 17 Март, 2019 Да и при мен е така, все едно хард диск. Забелязвам го повече при студено време. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Д.Методиев 8 #14 Отговорено 21 Юни, 2019 има 1.8 2002 с 5 болта водят се акорд Б последните Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове