XEPAKOBO 0 #1 Публикувано 28 Януари, 2019 Привет, колеги. Съжалявам за може би глупавия въпрос, но не намирам откъде и как да пусна задната светлина за мъгла, която би трябвало да се намира най-отдолу в ляво. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1498 #2 Отговорено 28 Януари, 2019 Ако мога да генерализирам, от 15-ина години на Хонда се включват от вътрешния пръстен на лоста на мигачите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tanas4o_ 86 #3 Отговорено 28 Януари, 2019 Има и индикация на таблото като е включена. Ако искаш мога да снимам и покажа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
XEPAKOBO 0 #4 Отговорено 28 Януари, 2019 Преди 2 часа, Zlatozator написа: Ако мога да генерализирам, от 15-ина години на Хонда се включват от вътрешния пръстен на лоста на мигачите. Това е, че оттам има само за предните халогени за мъгла. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1498 #5 Отговорено 28 Януари, 2019 Това не го вярвам. За предните е на постоянна позиция, а за задните е на "пружинка" все едно. Дай снимка. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tanas4o_ 86 #6 Отговорено 28 Януари, 2019 След като пуснеш халогена завърти още малко и ще я пуснеш. Врътката няма да остане в същото положение, а ще се върне обратно. Пробвай и пиши резултата. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
XEPAKOBO 0 #7 Отговорено 29 Януари, 2019 Преди 23 часа, Zlatozator написа: Това не го вярвам. За предните е на постоянна позиция, а за задните е на "пружинка" все едно. Дай снимка. Както казах само предните халогени се пускат от там. Странно ми е защо така, но е 2.4 бензин американско (предполагам) изпълнение и излиза, че се пускат по друг начин. Има определени разлики като ръчната, която е крачна вляво от спирачката. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1498 #8 Отговорено 29 Януари, 2019 преди 54 минути, XEPAKOBO написа: американско Може би трябваше да почнеш от там. Виждал съм американски модели, които изобщо нямат светлини за мъгла отзад. Например Acura TSX. Тук, където са двете светлини за заден ход в стоповете на снимката, на европейския аналогичен акорд има задна светлина за мъгла от страната на волана, докато американците си ги модват, за да постигнат този ефект. EDM му викат... кой к'вот' си няма Та OK - виж дали изобщо имаш гнездо със/за крушка най-отдолу в стоповете (по-вероятно само в левия). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
XEPAKOBO 0 #9 Отговорено 29 Януари, 2019 преди 29 минути, Zlatozator написа: Може би трябваше да почнеш от там. Виждал съм американски модели, които изобщо нямат светлини за мъгла отзад. Например Acura TSX. Тук, където са двете светлини за заден ход в стоповете на снимката, на европейския аналогичен акорд има задна светлина за мъгла от страната на волана, докато американците си ги модват, за да постигнат този ефект. EDM му викат... кой к'вот' си няма Та OK - виж дали изобщо имаш гнездо със/за крушка най-отдолу в стоповете (по-вероятно само в левия). Друго интересно е, че пичът, дето я е вкарал от Дубай или и аз не знам коя точно държава в района е сменил целите стопове с европейски, предполагам заради крушките, та реално трябва да имам заден халоген, но вероятно няма откъде да го пусна. Забавна история. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #10 Отговорено 29 Януари, 2019 (Редактирано) Не е забавна , а измислена история! Това ми звучи като едно време, когато вкарваха в Мото-техника Рено-5 , предназначен за арабските страни, без парно! Там нямат нужда от парно , а също мъгла . Редактирано 29 Януари, 2019 от Emicha 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове