Jump to content
Nick2894

Проблем с работата на двигателя

Recommended Posts

Здравейте на всички, пиша ви от името на баща ми, ако някой има идея или може да помогне може да пишете отново на мен или на посочения телефен за директна връзка с него. 

 

"Уважаеми приятели и пристрасстители на Хона, притежавам лек автомобил Хонда CR-V, производство 2007г., дизел2,2, 140к.с. . Преди 3 месеца закарах колата в сервиз за смяна на масло и филтри и колата си работеше без проблеми. след смяната на филтрите и маслото, колата спряда пали ( много трудно), смениха друг филтър, почистиха горивната система, резервоара, смениха нафтовата помпа за маслото. При диагностика не показва никакви отклонения от нормалните. Смениха акумулатора. Проблема продължава :( . колата работи много лошо в ниски обороти и целият двигател се тресе. Свалиха дюзите, без резултат. Закараха колата в Кяжево (дюзите са BOCH), продухаха ги, провериха помпата за горивото, прочистиха отново системата на горивото, провериха веригата дали не е превъртяла, провериха разпределителния вал, свалиха и  почистиха колекторите. Половината от ремонтите се направиха в сервиз на Хонда( сервиза срещу бившия завод за електротехника). но уви моята ''скъпа'' Хонда не ще да работи..... ако някой знае как може да помогне може да се свърже с мен на тел: 0885703996. Николай Милушев.  "

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, Nick2894 написа:

смениха нафтовата помпа за маслото

Това не го схванах

 

Преди 1 час, Nick2894 написа:

смениха друг филтър

кой от всичките

 

Какво масло наляхте в двигателя? Трябва да се има предвид че маслените магистрали са много тесни и маслото за тези двигатели е само и единствено 0w30. Виж темата за масла.

 

При студен и загрял двигател има ли разлика в работата му или не?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 38 минути, golfy написа:

само и единствено 0w30

Препоръчва се основно 0W30 с ACEA C2 спецификация!

Като може да се използват и ACEA C3 масла, но по-нисковискозни и с определени характеристики. Дори и 5W30, но с ACEA C2 и с определени характеристики! ;)

 

Редактирано от dandilov
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен! Благодаря ти за уточнението. Аз съм с 3-та ген. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
4 hours ago, golfy said:

Това не го схванах

 

кой от всичките

 

Какво масло наляхте в двигателя? Трябва да се има предвид че маслените магистрали са много тесни и маслото за тези двигатели е само и единствено 0w30. Виж темата за масла.

 

При студен и загрял двигател има ли разлика в работата му или не?

грешката е на баща ми, не било на маслото а имало някаква ръчна помпа за подаване на гориво. маслото не съм сигурен точно на коя марка е но каза че е това което се препоръчва за двигателя. 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пишеш в раздела за 2-ра генерация, а казваш че е производство 2007 г..

Сигурно е  произведена през последните месеци на 2006г. , а регистрирана 2007г., но реално няма разлика в двигателя - но е хубаво да се знае за коя генерация става въпрос.

 

След обслужването, веднага ли даде проблема, или след някой и друг ден - важно е?

 

п.п. В голям филм сте се вкарали, с тези ремонти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, още в същия ден е започнала да прави проблемите. Понеже не е моя колата ще трябва да проверя документите точно кога е произведена, но си мисля че е призведена в края на 2006 или в началото на 2007. Но както казахте, двигателите са същите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно, едно нещо може да се скапе и изведнъж - демек да му е дошло времето.

Но ако при взимането на колата от сервиза,  проблема е лъснал веднага, то тогава причината  почти на 100% ,трябва да се търси там където е пипано последно по колата - затова те питах дали веднага се е случило или след известно време.

Реално трябва да се почне от филтъра и  ръчната помпа за подкачване на горивото (въпросното гумено мехче което е сменено). Слагате хубав горивен филтър и проверявате маркучите за сцепвания и връзките им към въпросното гумено мехче. Също и дали посоката при монтажа му е правилна , че вътре има клапан.

 

Иначе ако нещо се е скапало внезапно, може да е като клапана на колегата от тази тема :

 

 

Може и много други неща да са, (като некоректна работа на сензора за въздух и от там да ти бърка компа и да променя съотношението на горивната смес), но от разстояние е трудно.Имаше подобна тема за този сензор, в раздела на Акорд, но беше преди години и не можах да ти я намеря.

 

Според мен, първо сменете сервиза и я закачете пак на диагностика - щом във въпросния сервиз, на диагностиката всичко им излиза на 6, а то няма как да е така.

Или не разбират, или не могат да видят/хванат проблема (което е почти едно и също), а са подкарали нещата на проба/грешка. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много благодаря за изчерпателният отговор. Предадох информацията на баща ми, който също ви благодари! Каза че ще закара колата в официалният сервиз на Хонда. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук колегите от форума, пишат добри неща и са доволни, от този човек и сервиз:

 Аз нямам впечатления / не съм ходил там/ но почти няма лошо мнение.

 Обикновено недоволните са , от трудното запазване на час, по телефона.

Може да направи опит и да отиде на място и да се уговори.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...