Jump to content
None2Left

нова кола Civic 8 FK3 2.2 i-cdti

Recommended Posts

Здравейте, закупих си въпросната Honda Civic 8 от 2008г. 2.2 i-cdti, но след като пристигна нещо алтернатора не работи и не зарежда изобщо. Четките са здрави доколкото знам, дайте съвет и акъл дали това е някакъв проблем който е редовен при тези автомобили и как да го оправя. Другото което ме вълнува са джантите, в момента е 225/30/18 отпред и 225/35/18 отзад, за зимата това е абсурд и ще трябва да купувам нови дайте съвет какви мога да сложа и какви е най-разумно ? Според вас дали тези 18-ки ще мога да ги карам лятото имайки в предвид, че колата в момента е с тях и ножа на бронята е на 14см от земята. Друг проблем който открих е че дясното огледало не се прибира както трябва, моторчето работи, мъчи се да прибере огледалото не не му стига силата, бях чел една тема тук за този проблем и може и да успя да си го оправя сам. Когато дойде колата видях че има CD changer за 8 диска, но когато му натиснах бутона да мине на диск, ми изписа Error, трябва да го прогледам дали аз нещо не съм направил както трябва или нещо не работи. Ако може да ми помогнете с алтернатора ще съм ви много благодарен. 

 

П.С. - Лапата с акумулатора на таблото не свети, което си мисля че ушким значи че засича алтернатора за работещ ??

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

12.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей...малко ред да сложим.

1. Как разбра, че алтернатора има проблем? Мери ли го? Как? С какво? Стойности на товар и без? Какво значи, че знаеш, че четките са здрави? Продадоха ти колата и казаха "четките са здрави"?

2. С 18 цола ако държиш на визия и не ти пука за бъбреците ти и пломбите в устата лятото ще караш. Мой съвет за зимата е да минеш на 17, че даже на 16 цола. Тука повечето сме така.

3. За ченджъра - не мога да помогна. Някой запознат ако знае...

4. За огледалото - изровил си темата. 99% е това. Нещо обаче тея ибейските компоненти или аз се на боклуци попадам или съм карък щото за няма и 3 г. вече ще сменям 4 то...малко ми писна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, проверих го като го измерих с товар и без товар, товарите бяха светлини, радио и климатик. И в двата случая волтажа беше 11.4V алтернатора вече е разглобен и видяхме че диодите са изгорели без един. Абсурд ми е да карам с 18 цола зимата, в момента си търся някакви 16-ки че колата и без това е ниска. В момента измерих разстоянието от земята но ножа на бронята и е 14см. Огледалото ще го гледам по натам, а чейнджъра изобщо не ми е спешен, в момента търся спешно джанти, независимо дали са с гуми или без, но предпочитам да са със гуми. Харесал съм си в момента едни 16-ки стоманени за зимата със зимни гуми. Мислите ли че лятото ще мога да я карам с тези гуми и височина ? Гумите в момента са летни и са 225/30/R18 отпред и 225/35/R18 отзад ?

20181218_111538_HDR.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези гуми не отговарят на заводския диаметър на колелото. Имаш нужда от 225/40/18, ако ще са 18 цолови. (съответно 225/45/17 или 205/55/16 ако ще сменяш размера на джантата)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А имате ли представа защо лампата на таблото за проблем в алтернатора не е светела, при положение че когато лампите се чекват преди палене свети, демек работи. А реално самият алтернатор не функционира ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 30 размер е нисичко, вземи оригиналният размер на 45 при 18-ските.Няма да имаш проблеми със закачане но трябва да внимаваш повече с дупките.Ако искаш по-комфортно возене до колкото е възможно да е комфортно при този модел Сивик, мини на по-малък размер джанта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

OK Благодаря, сега правим някакви неща по нея като имам напредъм с каквото и да било ще пиша. За сега излиза че трябва да се сменят някой ролки и верига, но като цяло всичко е тип-топ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера диодите бяха пренабити и подменени на алтернатора, днес го качихме на колата и сега е пушка, зарежда с 14.2V, утре ще се полират фаровете. CD чейнджъра днес го пробвах и работеше, свири си ок даже има 2 диска в него, музиката е много добра, така като я гледам няма да я модифицирам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×