None2Left 0 #1 Публикувано 18 Декември, 2018 Здравейте, закупих си въпросната Honda Civic 8 от 2008г. 2.2 i-cdti, но след като пристигна нещо алтернатора не работи и не зарежда изобщо. Четките са здрави доколкото знам, дайте съвет и акъл дали това е някакъв проблем който е редовен при тези автомобили и как да го оправя. Другото което ме вълнува са джантите, в момента е 225/30/18 отпред и 225/35/18 отзад, за зимата това е абсурд и ще трябва да купувам нови дайте съвет какви мога да сложа и какви е най-разумно ? Според вас дали тези 18-ки ще мога да ги карам лятото имайки в предвид, че колата в момента е с тях и ножа на бронята е на 14см от земята. Друг проблем който открих е че дясното огледало не се прибира както трябва, моторчето работи, мъчи се да прибере огледалото не не му стига силата, бях чел една тема тук за този проблем и може и да успя да си го оправя сам. Когато дойде колата видях че има CD changer за 8 диска, но когато му натиснах бутона да мине на диск, ми изписа Error, трябва да го прогледам дали аз нещо не съм направил както трябва или нещо не работи. Ако може да ми помогнете с алтернатора ще съм ви много благодарен. П.С. - Лапата с акумулатора на таблото не свети, което си мисля че ушким значи че засича алтернатора за работещ ?? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
frizzante 184 #2 Отговорено 19 Декември, 2018 Здравей...малко ред да сложим.1. Как разбра, че алтернатора има проблем? Мери ли го? Как? С какво? Стойности на товар и без? Какво значи, че знаеш, че четките са здрави? Продадоха ти колата и казаха "четките са здрави"?2. С 18 цола ако държиш на визия и не ти пука за бъбреците ти и пломбите в устата лятото ще караш. Мой съвет за зимата е да минеш на 17, че даже на 16 цола. Тука повечето сме така.3. За ченджъра - не мога да помогна. Някой запознат ако знае...4. За огледалото - изровил си темата. 99% е това. Нещо обаче тея ибейските компоненти или аз се на боклуци попадам или съм карък щото за няма и 3 г. вече ще сменям 4 то...малко ми писна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
None2Left 0 #3 Отговорено 20 Декември, 2018 Здравей, проверих го като го измерих с товар и без товар, товарите бяха светлини, радио и климатик. И в двата случая волтажа беше 11.4V алтернатора вече е разглобен и видяхме че диодите са изгорели без един. Абсурд ми е да карам с 18 цола зимата, в момента си търся някакви 16-ки че колата и без това е ниска. В момента измерих разстоянието от земята но ножа на бронята и е 14см. Огледалото ще го гледам по натам, а чейнджъра изобщо не ми е спешен, в момента търся спешно джанти, независимо дали са с гуми или без, но предпочитам да са със гуми. Харесал съм си в момента едни 16-ки стоманени за зимата със зимни гуми. Мислите ли че лятото ще мога да я карам с тези гуми и височина ? Гумите в момента са летни и са 225/30/R18 отпред и 225/35/R18 отзад ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chavdu 738 #4 Отговорено 20 Декември, 2018 Тези гуми не отговарят на заводския диаметър на колелото. Имаш нужда от 225/40/18, ако ще са 18 цолови. (съответно 225/45/17 или 205/55/16 ако ще сменяш размера на джантата) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
None2Left 0 #5 Отговорено 20 Декември, 2018 А имате ли представа защо лампата на таблото за проблем в алтернатора не е светела, при положение че когато лампите се чекват преди палене свети, демек работи. А реално самият алтернатор не функционира ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 1006 #6 Отговорено 22 Декември, 2018 На 30 размер е нисичко, вземи оригиналният размер на 45 при 18-ските.Няма да имаш проблеми със закачане но трябва да внимаваш повече с дупките.Ако искаш по-комфортно возене до колкото е възможно да е комфортно при този модел Сивик, мини на по-малък размер джанта. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
None2Left 0 #7 Отговорено 22 Декември, 2018 OK Благодаря, сега правим някакви неща по нея като имам напредъм с каквото и да било ще пиша. За сега излиза че трябва да се сменят някой ролки и верига, но като цяло всичко е тип-топ. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
None2Left 0 #8 Отговорено 23 Декември, 2018 Вчера диодите бяха пренабити и подменени на алтернатора, днес го качихме на колата и сега е пушка, зарежда с 14.2V, утре ще се полират фаровете. CD чейнджъра днес го пробвах и работеше, свири си ок даже има 2 диска в него, музиката е много добра, така като я гледам няма да я модифицирам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове