georgi8086 0 #1 Публикувано 9 Декември, 2018 (Редактирано) Здравейте, купих си Honda Cr-v 2006 год. като я пробвах преди да я купя забелязах, че волана тресе и колата дърпа надясно, реших, че е от гумите, защото бяха много износени. Смених гумите с нови и тресенето на волана изчезна, но дърпането на дясно остана!!! Въртяхме гумите 4 пъти, 2 пъти минах на реглаж на преден и заден мост, при който излизат перфектни стойности, прегледа се цялата ходова част - няма никакъв проблем, а дърпането си остана! Един познат сподели, че и при неговата Cr-v е същото дърпане... Ако някой е имал подобен проблем или има идея от какво идва проблема нека да сподели! Редактирано 9 Декември, 2018 от georgi8086 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #2 Отговорено 9 Декември, 2018 Ха честито и добре дошъл в клуба (този на собствениците на най-яката генерация и този на собствениците, на които им дърпа надясно). Сега колегите ще ти кажат възможните причини: 1. Спирачен апарат 2. Рейката Аз обаче продължавам да твърдя че е от амортисьора (виж сервизния бюлетин, който съм дал в темите), още повече че две CRV-та купих - и двете бяха с абсолютно същия проблем. И аз бях на реглаж, и аз разменях гуми, спирачките са бонбон. https://forums.edmunds.com/discussion/comment/355184/#Comment_355184 PTTR = Pull To The Right ПП. Воланът ти е тресял, защото балансът ти е бил далече от истината и като си сменил гумите е бил направен. 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
georgi8086 0 #3 Отговорено 9 Декември, 2018 (Редактирано) Благодаря, а при теб оправи ли се дърпането? Редактирано 9 Декември, 2018 от dindin Предходно мнение не се цитира Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #4 Отговорено 9 Декември, 2018 Не, защото излишните пари свършиха и съответно не съм си изпълнил пъкления план да ида да ми сложат едни подложки, съответно щат не щат ше разглобят амортисьора и после ше си го сглобят правилно (надявам се). Но имам добро предчувствие. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tonyyolo 3 #5 Отговорено 10 Декември, 2018 При мен имаше такова дърпане първо на дясно . Смених тампон на носача и започна да ми дърпа на ляво .Смених тампона и на левия носач и всичко се оправи. Успех ! 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
G. Blajev 0 #6 Отговорено 6 Януари, 2019 Здрвей те, колеги. От скоро и аз карам CR-V 2, 2006г. И аз съм с такъв проблем, само че при мене дърпа на ляво и постоянно трябва да държа волана по надясно. И аз ходих по реглажи, колата била като нова, а ма не. И гуми сменях както казвате и нищо. Но сега от вас разбирам каква е следващата стъпка. Лошото е, че ходя в два препоръчани сервиза,единия от там си купувам гумите, голям и известен при това, няма да го споменавам, но....... Като се постопли, че е много студено продлжавам. Успех и на вас! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
М.Младенов 1 #7 Отговорено 13 Юли, 2019 Същата история, дърпа в ляво при рязко ускорение и завой, от къде да надграждаме колеги? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Zarfirov 1 #8 Отговорено 23 Юли, 2019 Здравейте Колеги, Искам съвет относно CRV, 2.2 2005г. При шофиране волана дърпа на дясно и ако го оставя колата хваща същата посока. Направих реглаж на преден и зададен мост, всичко си е в нормите. С нови гуми съм, сменях позициите и на гумите, но ефект няма все си дърпа. Въпроса ми е някой имал ли е подобен проблем или идея от какво може да е. Благодаря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #9 Отговорено 25 Юли, 2019 Колеги, понеже има доста хора със сходен проблем, в крайна сметка можем ли да кажем това са нещата, които трябва да се проверят: 1. Спирачен апарат 2. Макферсона 3. ??? Само при фейса ли го има? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zmiata29 181 #10 Отговорено 25 Юли, 2019 Преди 6 часа, dindin написа: Само при фейса ли го има? Аз също имам този проблем и то само на фейса. Сега, аз имам едни подозрения и ще ги споделя с вас. Колата дойде с изпуснал заден ляв амортисьор и понеже бързах да регистрирам, смених само него (втора употреба, но читав) и газ в КАТ. Докато киснах там на плаца, ми се стори, че дясната задна арка на калника е по ниска, а там е равно и колата беше стъпила еднакво. От техниците в халето взех една ролетка и верно, с три сантиметра по ниска. После, като се отдалечих повечко от колата, видях, че тя цялата си седи наклонена на дясно. Та подозренията ми ще бъдат проверени като сменя и десния амортисьор, но сега съм в един строеж и всичкото ми време отива там, като го сменя ще пиша. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ico76 1 #11 Отговорено 24 Септември, 2019 Някакво раздвижване по темата, колеги? 🤔 Оказа се, че и аз съм от клуба на дясно дърпащите ☺ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zmiata29 181 #12 Отговорено 30 Ноември, 2019 Аз да докладвам, дойде времето за смаяна на задния десен амортисьор, колата зае поза, изравни се спрямо пътя и спря да ходи на дясно. Преди смяната(както бях писал по горе), в задните арки имаше 3см. разлика във височината, а предните 1.5см.,изобщо цялата кола беше увиснала на зад и на дясно. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове