Jump to content
bojko1979@abv.bg

Трудно палене при студен двигател! D14A8 англичанка

Recommended Posts

Къде се намира тази част ? :tooth: Защото имам същия проблем...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На горивната рейка е. Има едно маркуче за вакуум към всмукателя и още един маркуч, който е изход към резервоара за гориво т.е маркуч за връщащо гориво. Добре е да замерите налягането на помпата, защото ако е ниско проблема е почти същия. Съветвам ви да започнете с почистване на дюзите. Ако не се оправи тогава търсете гореописания проблем с регулатора. 

3973a78s-960.jpg

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аха, разбрах. А възможно ли е да се прочистят някак си ? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@bojko1979@abv.bg

Въпросният дълго дискутиран проблем при нашите Хонди... Без решение, до момента...

И аз от няколко години се съмнявам в тоя регулатор, понеже и при мен зимата пали трудно.

При теб пробвал ли си като направи 3 оборота стартерът, да изключиш от контакт и после пак да стартираш?

При мен, след такава последователност, пали веднага!

Така ли беше и при теб преди смяната на регулатора?

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да напиша и аз нещо по темата .с две думи и аз го имам този проблем d15z8 ,коментирал съм в темите разни предположения за проблема трудно  първо  палене зимата.преди около 2 седмици и аз взех  от една морга регулатор на налягането на гориво.не знам дали работи добре,но мисля да го пробвам когато застудее и почне да не пали,за момента пали от раз.ще отбележа факта че вече съм на газ и се замислям това какво променя при паленето сутрин?иначе в този регулотор има една гумичка която явно с годините пропуска гориво и затова няма количество и налягане в  рейката,а като стане студено още повече се свива и пропуска,с това си обяснявам факта ,че проблема се изостря при студено време.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Регулаторът контролира налягането на бензина в рейката да бъде 3 или 3.2 бара. Когато се повиши, вътре в регулатора има мембрана, която пропуска малко гориво и го връща обратно в резервоара. Когато тази мембрана е прокъсана, тогава пропуска постоянно бензин обратно към резервоара. Сутрин няма налягане в рейката, а въздух. Затова пали трудно, докато изкара въздуха и подкачи гориво.

Така си го обяснявам аз.

Пиши и ти какво е положението след смяната на регулатора.

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще пиша,надявам се само  този който съм взел да работи.когато го свалях имаше гориво в него.мисля че е оригинален ,пише нещо като kehin n1.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 22 часа, nunezz написа:

Аха, разбрах. А възможно ли е да се прочистят някак си ? 

Вариантите са няколко:

1:Чрез ултразвук и налягане с бензин или разтвор на обезмаслител, но доста рядък, за да не повреди дюзите като се задействат с различна честота. По принцип си има сервизи, които имат такова оборудване. 

2: Аз използвах флакони газ за запалки понеже това имах под ръка, но после ги почистих с флакон спрей за карбуратори. Вземам от флакона за запалките едно конусче и го вкарвам във филтърчето на дюзата. После със едно компютърно захранване си направих бутон, чрез който прекъсвах 12v и така отварях и затварях дюзите при натиснат спрей за карбуратори и така течността преминава през дюзата под налягане и я чисти. Това е домашен вариант, но върши работа. На дюзите има щампа с печат +. Преди да започнете ги огледайте и спазете +- на дюзите. 

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 21 часа, dandilov написа:

@bojko1979@abv.bg

Въпросният дълго дискутиран проблем при нашите Хонди... Без решение, до момента...

И аз от няколко години се съмнявам в тоя регулатор, понеже и при мен зимата пали трудно.

При теб пробвал ли си като направи 3 оборота стартерът, да изключиш от контакт и после пак да стартираш?

При мен, след такава последователност, пали веднага!

Така ли беше и при теб преди смяната на регулатора?

 

При мен го имаше този проблем, но палеше от 2рия път. Аз започнах да го търся когато започна да пали все едно на един - два цилиндъра и после заработва ок, а когато подам газ забиваше, че понякога почти изгасваше. Всъщност аз в момента не съм мерил налягането в рейката когато работи колата, но след подмяната на този регулатор нещата си дойдохана мястото. Определено проблема си беше в него. 

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Успях ли да помогна на някой с решаването на този проблем? Весели празници и безаварийни километри с Хонда! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Потвърждение и от мен.

След смяната на регулатора на налягането на горивото, вече нямам проблем с паленето сутрин на студ. А и разходът ми падна с 0,5л/100км. :)

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към колегата   dandilov регулатора нов или втора употреба сложи?и аз пробвах но се оказа че съм взел друг регулатор  и не можаш да го монтирам от д14в2.регулатора е същия ,но захващането е друго.ако някой му трябва такъв  ругулатор му го давам подарявам ,но не мога да гарантирам ,че работии добре,свален е кола от надин

Редактирано от dragob
правопис

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, dragob написа:

Към колегата   dandilov регулатора нов или втора употреба сложи?

Втора употреба. Случи се читав.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бях го чел това, а споделих какво ми се случи на мен и как съм го решил този проблем :)

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо колега. Важното е, че мислим еднакво по проблема! :thumbs1:

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен имаше такъв проблем при палене на бензин на студено.

 

Оказа се малкия дявол - заял клапан на газовата, който пуска газ постоянно и в мотора има малко количество студена газ, която му пречи да запали докато е студен.

 

Cмених си клапана и пали от раз.
Установих, че тои е проблема като тръгнах да свалям филтъра на газта - този преди рейката и от там започна да излиза газ на загасена кола.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...