Jump to content
madmaxxxx

Акорд 6 Купе сутрин отказва да включи на газ

Recommended Posts

Здравейте. Не можах да намеря подобен проблем във форума, а съм сигурен, че го има.
Разбирам, колкото съм чел в интернет. Колата е Акорд Купе 6-та 2.0i. 

Знам само, че на копчето ми пише Фобос и при първото ходене при газаджия ми каза, че е манджа с грозде, ама що годе сполучлива. 

Колата спря да включва на бензин сутрин, когато стана по-хладно. Мига си, сякаш чака да загрее, но не превключва. Автомобилът си качва оптималната температура, но все още не превключва на ГАЗ. Мислех, че е оставена без ГАЗ и сутринта ѝ е била малко ГАЗ-та. След като заредих на другия ден отново си изкара целия курс до работа на бензин. В обедната почивка реших, въпреки строго ограничените финанси (20лв) да ходя да се моля някой да я види. Двама отказаха, като разбраха, че в момента нямам пари. Единия направи даже две крачки назад, сякаш ще го тровя.  Не съм сменял филтрите на газовата, но познат ми каза, че проблемите са по-различни при задръстени филтри. Когато я загасих да попитам един газаджия, дали ще я погледне и той каза докарай я (бях паркирал далеч) - колата почти веднага, както прави, когато си е топла, превключи на ГАЗ. Онзи като разбра, че нямам пари ми каза, че сигурно термостата ми е за смяна, защото изпарителя не загрявал.... Смешно ми стана, защото като го каза, пипна маркуча и каза - виж тук трябва да е поне толкова топло колкото и на маркуча - пипна изпарителя и се опари...
Та..... На лов съм за безплатни мнения. Аз дори не знам къде са тия филтри за газовото. Сега видях от този, къде е изпарителя.Колата откакто я имам си е с един пръст антифриз над минимума и не е мърдал. Казаха ми хондаджии да гледам на студена кола под капачката на радиатора и ако там е фул, да не се притеснявам.

Сутринта се бъзиках с копчето газ -> бензин  и обратно. Нищо не става. Имало някакъв начин да пали на ГАЗ, но аз не търся този ефект. Искам да си пали на бенз, да си стига там температура и да си обръща на ГАЗ. Принципно, когато обърне на ГАЗ си работи добре, за окото ми на аматьор.


Буквално циганската се моля, някой може ли да помогне с акъл? Финансова възможност ще имам и ще я оставя в някой сервиз, ама до тогава, някой ако има идея.
 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато е загряла нормално колата и не иска да превключи на газ,пипни изпарителя с ръка.Ако не можеш да си държиш ръката на него,проблема е във Фобос-а(предполагам)!

  • Like 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прочетох Фобос и  и  и ми "падна" ченето :) По-големи шарети и мърлячи от тези НЯМА. Провери си ш*бания компютър за газта, от много много достоверен източник знам, че продават стари, използвани след рекламация за като нови..големи манджи гласят. Имай си едно на ум! :guns:

  • Like 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може температурният датчик, който е на изпарителя да не отчита правилно температурата.

Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ви благодаря за отговорите. Малко след постването ми открих темата за Фобос, мисля, че беше от 2012-та.  Относно дефектирали компове и т.н. 
за съжаление ГИ на тази кола нито е мой избор, нито знам какво точно е избрано за цялата инсталация. Днес доста по-рано мина на газ сутринта. 

Но пак си покарах на бенз, което не ми е проблем... За сега.. При лятното първо посещение при газаджия, препоръчван и в този форум, човекът ми каза, че е манджа с грозде, горе долу същата реакция като на BlueDream4.  Но пък каза -" карай, и не пипай, щом нямаш оплаквания за сега. Обслужи я с масла и ела да ти я закача на компа и да сменя филтрите и да видим. Иначе ако искаш да я оставиш и аз да ти подменя каквото реша (изброи разни неща), за да съм сигурен в нея като ти я връщам, ще трябва да си приготвил до 300 лв, в зависимост, какво ще открия като тръгна да свалям. За това карай сега, щом нямаш оплаквания." Човека си ми каза, че има какво да се прави - оборотите не били ок (свободна - подаваш газ и пускаш - стрелката пада доста надолу и след това се застопорява нормално - не било ок. Четох и за ВТЕК настройки. Ама щом толкова малко хора знаят как се прави, няма да скачам чак до там. За сега нека си минава на газ. 

Колегата ivan_pop благодаря и на теб. Това го пробвах - доста си е горещ изпарителя (открих кое е изпарителя :) ) Паля, карам, стрелката на темп си тръгва плавно нагоре, застопорява се, излизам, барам горен маркуч, барам изпарителя - изпарителя даже малко по-горещ ми се струва, но може би заради разликата между материала на маркуча и метала на изпарителя. Колата си седи на бенз и си мига чакайки да мине на газ.
Гледах антифриза, даже взех да си омешам концентрат с дест. вода. Ама то... Отварям капачката на радиатора, не на уширителния, и там до горе. В уширителния е два пръста над минимума, до колкото мога да видя. Чувал съм ,че в уширителния не се доливало.... Доливах на кончертото в казанчето, защото нямаше капачка на радиатора. 

Ще се ходи на газаджия и ще се гледа. Мисля, че варианта с филтрите (най-добрия финансово май) за мен отпада, защото колегите, които са имали проблем от не сменяни филтри се оплакват, че колата минава на газ и после връща на бензин. Тази като мине на газ си върви без осезаем за мен проблем.

 

Благодаря на всички, ще пиша какво що после. 

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Набарах час за прием при същия газаджия. Той е хвален от доста пловдивски хондаджии. Разбира явно момчето, но си и взима като за разбирач :(
Смени, филтъра. Закачи я за компа. Имало проблем с датчика, еди какво си било мръсно и при смяната на филтъра го изчистил. Каза, че датчика е оправен. Въпрос, аз ли нещо не видях да сменя друго, освен филтъра и гарнитурките и да я закачи на компа? Как е оправил този датчик? Утре ще видим отстранен ли е проблемът и ще пиша. Каза, че бил изненадан, че му излезнала и стара грешка за високо налягане. "Но в момента няма проблем с това", каза..

Утре ще драсна...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ъпдейт: превключва си нормално хайвана вече. Благодаря на всички за отделеното време. До колкото разбрах, проблемът беше датчика на темп. 

  • Upvote 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×