Jump to content
zmiata29

lateral acceleration sensor Що е това бре хораа?

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

lateral acceleration sensor Колеги, какво е това и къде се намира, днес ми изписа, че е FIELD???

Honda HR-V 2002г.

Редактирано от zmiata29

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е сензор за странично ускорение,този сензор се ползва от системата за стабилизиране срещу поднасяне на колата(ESP).Обикновено се намира някъде между предните седалки.Ама при теб къде е не зная.Чакаме някой по-запознат да даде точна информация!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз :/ не знам да имам ESP, може би от фейса на там има, но аз не знам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За VSA е това, ма в Харвито ... Може да е FIELD ма има ли данни? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес по късно ще ровя, дава ми го като DTC. Мерачката е  HIM.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 10 часа, dindin написа:

За VSA е това, ма в Харвито ... Може да е FIELD ма има ли данни? :)

А то VSA и ESP не е ли едно и също нещо с различни имена?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е всеки производител си е решил как да го кръсти и инженерно как да работи.

Да, общото е ESP, ама нали за Хонда говорим.

Или HIM се е бъгнал или компа наистина мери нещо там, @Markony да каже.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе няма такива неща из харвито,ма ако някой му е присадил VSA трябва да се почерпи...

  • Like 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е да е грешен PID,  т.е. или машинката или програмата го разчита грешно като "lateral acceleration sensor".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ех, че не снимах мерачката, та да ви събера погледите:robot:

  • Haha 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

20181107_131142.thumb.jpg.aefec2270697d9a9a728c891995e6943.jpg

Ето, пак се появи, някакви предположения?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ,грешка в нишката на диагностика е. Все пак ще погледна веригата на бензиновата помпа дали няма някоя препратка към АБС...Дефакто краш сензора на бенз.помпа си е точно LAS.

Във ел схемите има едни триъгълничета с номер и трябва да ги ровиш къде отиват.Друго си беше с инсталацията на Москвич 408 ,чаршаф персон и половина ...всичко на едно място :)

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е от бенз. помпата, значи може да съм оакал нещо при свързването на кабелите на газовата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е,но има забрана за спиране на бензиновата помпа при всички газови инсталации.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В неделя ще направя ревизия на всички кабели, защото от време на време ми свети мисфайър на 4ти цилиндър и подозирам,че не съм догледал някой цвят. Отделно има един кабел, който в инструкцията пише,че се вързва на плюс след котнтакт, а аз го вързах на дюзата на първи цилиндър, така беше вързана на старото хонде и проблем нямаше.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Виж кво пише за 54-1 в нета:

 

http://www.vehix411.com/6611-2/

https://youtu.be/Ryx6Kv-DEZc

 

Товя за краш сензора има резон, но мисля че този, който мери ускорението по дължина на колата е longutudinal, а този шоков датчик не мереше ли челно съпротивление/ускорение? 

Редактирано от dindin
  • Thanks 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Представлява съчма запъната в чаша с пружина.Би трябвало да е 3-D действието.

  • Thanks 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде се намира?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Аз, мога да се закълна, че плюсовата клема я бях затегнал, ама НЕ. Акумулатора, и на старото хонде правих медни втулки за клемите, щото бяха халтави и не даваха до добър контакт. Та, от едни медни фитинги за парно си резнах една втулка, надянах я на плюса и  клемата се стегна идеално. Сега вече нямам VSA :zen:.

Благодаря ви приятели!

Редактирано от zmiata29
  • Upvote 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чудесно,но един съвет от мен.Медната втулка я калайдисай. Там има условия за корозия ,а чистата мед е коварно нещо.Оригиналните клеми на силовата инсталация са медни ,но калайдисани.

  • Upvote 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оф, да. Това го разбрах, но по трудния начин, нали съм със зимна и лятна кола, като се задържи едната без да се кара, клемата зеленясва и кристализира, не съм се сещал за калайдисване. Благодаря! Само трябва киселина да си намеря, че калайджиите в наща околия измреха.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×