Palqho 0 #1 Публикувано 29 Октомври, 2018 Здравейте колеги искам да попитам гарнитурата на главата на Хондата сгънат и температурата се изстреля в космоса,карал съм я така колкото да отбия някъде на безопасно място,след ремонта харчи 2,5л масло на 400км. Четох по теми тук че сегментите заминават лесно . Но ме притеснява че ризите може да са поддали и да се е получило "корем" . Та въпросът ми е дали ще мина само със сегменти и някой ако е набивал ризи какви пари излиза ремонта горе долу да се подготвя преди да се отвори мотора. А, двигателя е D14A2. Благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kurti7912 14 #2 Отговорено 29 Октомври, 2018 А ПРЕДИ Да прегрее колко масло гореше Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #3 Отговорено 29 Октомври, 2018 С тоя двигател не е шеста а нормален фастбек англичанка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Palqho 0 #4 Отговорено 30 Октомври, 2018 Небараше маслото Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
skuck 44 #5 Отговорено 30 Октомври, 2018 (Редактирано) 1. При обслужването на главата съм чувал, че се слагат само оригинални гумички на клапаните. 2. Ако не смениш сигменти след като уплътниш главата "ефекта на помпата" остава, даже се увеличава заради подобрената компресия отгоре (сигментите започват да имат още по-голям flutter), да не споменавам и, че горния сигмент след прегряването вече не е със същата твърдост... Нови ризи... че тва не се ли прави след втори шлайф на цилиндри? Накратко - нови сигменти (според зависи износването на цилиндрите) и оригинални гумички... ма така или иначе отваряш отдолу - смени и биелни лагери. Редактирано 30 Октомври, 2018 от skuck 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Palqho 0 #6 Отговорено 31 Октомври, 2018 Благодаря,като отворя отдолу ще сменя и биелни и основни лагери. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bojko1979@abv.bg 26 #7 Отговорено 21 Ноември, 2018 Проверете си PCV клапана! Много вероятно е да се е прецакал и да е отворен, което си е проблем и си дърпа масло яко от него. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Palqho 0 #8 Отговорено 22 Ноември, 2018 Благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове