Еди Ведър 135 #1 Публикувано 23 Април, 2007 До колкото успях да си преведа искат да кажат,че газовата уредба не се понася добре от японските автомобили ли???? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest go6i11 #2 Отговорено 24 Април, 2007 аз пък нямам такива впе4етления Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chavdu 738 #3 Отговорено 24 Април, 2007 ще е хубаво някой да преведе .. че тоя език не го учихме в училище Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 209 #4 Отговорено 24 Април, 2007 баси чак пък толкоз?! Газта е с по-голямо октаново число 100-105, по-високо октаново число - по-малка склонност към детонации и значи по-висок ресурс на ДВГ. При студено палене от стените на двигателя не се отмива от стените на цилиндрите маслената ципа - както става нормално поради преобогатената бензинова смес. Газта по-охотно се смесва с въздуха, вследствие по-хомогенната смес двигателя работи по-тихо и равномерно, което водачите с изумление забелязват в първите дни след инсталиране на газ-уредбата. Освен това карането на газ осигурява по-добри условия за катализатора и свещите - пропан-бутана е по-чист от украинския бензин, който се "обогатява" с маса добавки, които влияят негативно на тези компоненти. За многото години са възникнали много митове. На първо място тезата за неизбежното прогаряне на изпускателните клапани. Теоретически това е възможно, тъй като газта гори по-бавно и по-дълго от нискооктановия бензин. Възможно е и на практика ако при поставянето на уредбата не са се погрижили за правилно настройване на момента на запалване. С корекция на предваряване с 3-5 градуса практически този риск се изключва Впрочем опита показва, че при продължителна експлоатация при пробег от няколко стотин хиляди км все пак това е възможно. Сред чуждестранните марки малко по-предразположени към това са японските автомобили - заради по-мекия метал на клапаните. За намаляване на вредното действие в/у изпускателните клапани има специални средства - напр Flash Lube , литър от което е около 15 евро и е достатъчен за 10К км Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CoolDevil 9 #5 Отговорено 25 Април, 2007 напр Flash Lubeот къде може да се намери това в БГ?и как става това с градусите за да не горят....? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
go6i11 6 #6 Отговорено 25 Април, 2007 делкото леко на предварение и сичко ти е о.к Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mr.Stefanov 0 #7 Отговорено 6 Март, 2008 Аз по темата реших да си поставя аванс процесор - той дава различно предварение в различните обороти......6те се похваля след като го постава. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ШМИРГЕЛ 9 #8 Отговорено 7 Март, 2008 Забелязах, че на бензиностанциите на Лукойл се продават едни тубички с лепенка на Blue Force Gas и имат едни накрайници за пистолетите за зареждане, в които вероятно се изсипва течноста и се вкарва в бутилката.Както всички знаем, това е измишльотината на Петрол. За други видове убогатители или оптимизатори за газта не съм чувал. Предполагам, че ако има от къде да се намерят, няма да има проблем да се вкарват в уредбата с помощта на пичовете от Лукойл или дори човек да си го направи сам и да си го носи на всяка газ-станция. Представлява една втулка с клапън. Недостатъка му е, че колонката отчита наливането на едно количество газ,което остава в тая втулка и човек си го плаща, а то заминава в атмосферата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
blueeye 0 #9 Отговорено 7 Март, 2008 Правилния начин за корекция на предварението е със аванс процесор. Корекцията в предварението е различна за различните обороти на мотора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 929 #10 Отговорено 7 Март, 2008 (Редактирано) Впрочем опита показва, че при продължителна експлоатация при пробег от няколко стотин хиляди км все пак това е възможно. Сред чуждестранните марки малко по-предразположени към това са японските автомобили - заради по-мекия метал на клапаните.Това за по-мекия метал ме очудва доста?Така ли е наистина и какво се постига? Редактирано 7 Март, 2008 от darius Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ШМИРГЕЛ 9 #11 Отговорено 7 Март, 2008 (Редактирано) Това за по-мекия метал ме очудва доста?Така ли е наистина и какво се постига?Ала-бала-ницаРусия е доста по-голяма страна от България, а има на глава от населението по-голям брой лаладжии Редактирано 7 Март, 2008 от AERO-ШМИРГЕЛ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
charlie 0 #12 Отговорено 9 Март, 2008 Колега, това и за Д13Б2 ли се отнася? Че един уж майстор по газовите ми въртя делкото и искам да знам дали все пак е направил нещо. Мерси Ами на бензин кво правиме, кат ти врътне тоз "майстор" делкото.На Хондите по "дифолт" са си с доста дебели аванси така че ефекта от TAP е минимален, даже и на метан. Ако газовата ситема прави добра смес няма нужда от ТАП. Вече експериментирано и на турбо на метан - просто е безмислено. При Баварките и Опелите по си трябва.Колега намини през сервиза ще ти върна оригиналното място на делкото.Повече инфо тука:http://www.ecarc.eu/gallery/index.php Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове