Jump to content

Recommended Posts

До колкото успях да си преведа искат да кажат,че газовата уредба не се понася добре от японските автомобили ли???? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest go6i11

аз пък нямам такива впе4етления

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ще е хубаво някой да преведе .. че тоя език не го учихме в училище :punk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

баси чак пък толкоз?!

Газта е с по-голямо октаново число 100-105, по-високо октаново число - по-малка склонност към детонации и значи по-висок ресурс на ДВГ. При студено палене от стените на двигателя не се отмива от стените на цилиндрите маслената ципа - както става нормално поради преобогатената бензинова смес. Газта по-охотно се смесва с въздуха, вследствие по-хомогенната смес двигателя работи по-тихо и равномерно, което водачите с изумление забелязват в първите дни след инсталиране на газ-уредбата. Освен това карането на газ осигурява по-добри условия за катализатора и свещите - пропан-бутана е по-чист от украинския бензин, който се "обогатява" с маса добавки, които влияят негативно на тези компоненти.

 

За многото години са възникнали много митове. На първо място тезата за неизбежното прогаряне на изпускателните клапани. Теоретически това е възможно, тъй като газта гори по-бавно и по-дълго от нискооктановия бензин. Възможно е и на практика ако при поставянето на уредбата не са се погрижили за правилно настройване на момента на запалване. С корекция на предваряване с 3-5 градуса практически този риск се изключва

 

Впрочем опита показва, че при продължителна експлоатация при пробег от няколко стотин хиляди км все пак това е възможно. Сред чуждестранните марки малко по-предразположени към това са японските автомобили - заради по-мекия метал на клапаните. За намаляване на вредното действие в/у изпускателните клапани има специални средства - напр Flash Lube , литър от което е около 15 евро и е достатъчен за 10К км

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

напр Flash Lube

от къде може да се намери това в БГ?и как става това с градусите за да не горят....?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

делкото леко на предварение и сичко ти е о.к

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз по темата реших да си поставя аванс процесор - той дава различно предварение в различните обороти......6те се похваля след като го постава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забелязах, че на бензиностанциите на Лукойл се продават едни тубички с лепенка на Blue Force Gas и имат едни накрайници за пистолетите за зареждане, в които вероятно се изсипва течноста и се вкарва в бутилката.Както всички знаем, това е измишльотината на Петрол. За други видове убогатители или оптимизатори за газта не съм чувал. Предполагам, че ако има от къде да се намерят, няма да има проблем да се вкарват в уредбата с помощта на пичовете от Лукойл или дори човек да си го направи сам и да си го носи на всяка газ-станция. Представлява една втулка с клапън. Недостатъка му е, че колонката отчита наливането на едно количество газ,което остава в тая втулка и човек си го плаща, а то заминава в атмосферата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правилния начин за корекция на предварението е със аванс процесор. Корекцията в предварението е различна за различните обороти на мотора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Впрочем опита показва, че при продължителна експлоатация при пробег от няколко стотин хиляди км все пак това е възможно. Сред чуждестранните марки малко по-предразположени към това са японските автомобили - заради по-мекия метал на клапаните.

Това за по-мекия метал ме очудва доста?Така ли е наистина и какво се постига? Редактирано от darius

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Това за по-мекия метал ме очудва доста?Така ли е наистина и какво се постига?

Ала-бала-ницаРусия е доста по-голяма страна от България, а има на глава от населението по-голям брой лаладжии Редактирано от AERO-ШМИРГЕЛ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, това и за Д13Б2 ли се отнася? Че един уж майстор по газовите ми въртя делкото и искам да знам дали все пак е направил нещо. Мерси :rolleyes:

Ами на бензин кво правиме, кат ти врътне тоз "майстор" делкото.На Хондите по "дифолт" са си с доста дебели аванси така че ефекта от TAP е минимален, даже и на метан. Ако газовата ситема прави добра смес няма нужда от ТАП. Вече експериментирано и на турбо на метан - просто е безмислено. При Баварките и Опелите по си трябва.Колега намини през сервиза ще ти върна оригиналното място на делкото.Повече инфо тука:http://www.ecarc.eu/gallery/index.php

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...