Jump to content
Demon

Статистика на повредите на Adac 2006

Recommended Posts

Вероятно са се стегнали, конкуренцията е голяма, а и може едновремено с това японците да са се поотхлабили. Дано излезнат и други компетентни статистики, за да добием повече представа.Наистина ще съжалявам ако японците са отпуснали така сериозно първите места :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Taя класация да я пробутват на някой друг. Големите медии , които правят яко ревюта рядко остават непочерпени . Така че тия класации някой друг да им вярва !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Taя класация да я пробутват на някой друг. Големите медии , които правят яко ревюта рядко остават непочерпени . Така че тия класации някой друг да им вярва !

:cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest VitoEJ9

Taя класация да я пробутват на някой друг. Големите медии , които правят яко ревюта рядко остават непочерпени . Така че тия класации някой друг да им вярва !

Еми стана ми интересно защото това не е класация на Ауто Билд или друго немско списание ами на техния Съюз на автомобилистите ( нещо като нашето СБА, което навремето се занимаваше с пътната помощ, когато тя беше още само държавна).

ADAC(а де а це), съкратено от Allgemeiner Deutscher Automobil-Club e.V.(клуб на немските автомобилисти), е най-големия транспортен клуб в Германия със седалище в Мюнхен. През август 2005 година броят на членовете е 15 290 614. ADAC е също и съществена корпорация с годишен оборот около 1,5 милиарда евро за 2004 година. Клубът осигурява наземен и въздушен медицински транспорт на пострадалите при пътно-транспортни произшествия. Извършва тестове за сигурност на превозни средства, обезопасяване на пътните съоръжения и много други дейности свързани с безопасността по пътищата не само в Германия, но и в много други страни в Европа. Службите за реагиране при ПТП са наричани "жълтите англели"( die gelben Engel).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Rust

Много добре ги знам ADAC. Гледам съм техни тестове за гуми , също и как ги провеждат. Всичко наистина изглежда професионално направено. Само дето това изобщо не им пречи да манипулират резултатите.При всички видове техника големите медии дето всеки ги чете пишат купени ревю-та и тестове. Това от много време е установено при проверка в реални условия. Само дето в случая малко трудно можем да си купим достатъчно коли ,че да можем да проверим.Как ми е странно новите мерцедеси дето една похвала в техническо отношение не съм чул /не само на база по-старите модели които са изключително здрави и добре направени/ ами даже само ги плюят ,че са адски некачествени .... е треснали си ги в челните позиции . Абе няма к'во да пиша само ..... ще мине време - ще се види !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Повечето класации са фалш според това кои колко си е платил или е политика на дадената страна

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе интересно е Top Gear, ама понякога и там си изразяват някакви пристрастия. Иначе и мен ми харесва и смятам ,че е по-обективно от класациите по списанията !Иначе любимото ми е Best Motoring , но това е разбираемо тъй като се наблюдава значителен превес на японските брици :cool:. Иначе то ми изглежда най-достоверно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен не са реални резултатите, как може примерно опел да са с 3% повреди а хонда с 8%. за мен резултати се манипулирани. А и защо единствено в европа не са на първо място японските коли!? В американските класации от 10 автомобила първите 9 са японки!Всичкото си е реклама, както каза колегата Preludisimo, зависи кой колко си е платил :cool: !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тия класации ги правят същите хора дето слагат всяка година по един фиат на пътво място :cool: ... айде да не им вярвам ,а ?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest delineator

Според мен не са реални резултатите, как може примерно опел да са с 3% повреди а хонда с 8%. за мен резултати се манипулирани. А и защо единствено в европа не са на първо място японските коли!? В американските класации от 10 автомобила първите 9 са японки!Всичкото си е реклама, както каза колегата Preludisimo, зависи кой колко си е платил :cool: !

И за мен е необяснимо защо има такава огромна разлика в отношението към Хонда в Америка и Европа. В Щатите Хонда вече 20-30 години постоянно печелят всевъжможни награди и класации (Тук е последната за която четох). В Европа рядко даже влиза в номинации. Въобще доста пренебрежително отношение. В европейските списания и сайтове за Хонда се говори като за някакъв средностатистически автомобил което адски много ме дразни..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Повечето класации са фалш според това кои колко си е платил или е политика на дадената страна

И да попитам кои са тези аутомедия,че нещо не съм ги чувал :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен не са реални резултатите, как може примерно опел да са с 3% повреди а хонда с 8%. за мен резултати се манипулирани. А и защо единствено в европа не са на първо място японските коли!? В американските класации от 10 автомобила първите 9 са японки!Всичкото си е реклама, както каза колегата Preludisimo, зависи кой колко си е платил :cool: !

И за мен е необяснимо защо има такава огромна разлика в отношението към Хонда в Америка и Европа. В Щатите Хонда вече 20-30 години постоянно печелят всевъжможни награди и класации (Тук е последната за която четох). В Европа рядко даже влиза в номинации. Въобще доста пренебрежително отношение. В европейските списания и сайтове за Хонда се говори като за някакъв средностатистически автомобил което адски много ме дразни..
Според мен това е така, защото Европейските автопроизводители са много големи традиции в европа, и са основополагащи в автомобилната индустрия като цяло. Всичко е война за пазари, и гигантските концерни много ама наистина мног трудно биха отстъпили пазари на чужди компании. В САЩ се наблюдава преорентиране на интересите на потребителите към качества присъщи на японските автомобили, а и американските производители не са достойни конкиренти на японските.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Audi A22. BMW Mini4. VW Lupo5. VW Polo..............

Извинявам се много ама тия врели некипели на някой който не разбира да ги разправят. :cool: Точно тези коли на челните места са доказано НЕнадеждни, чупливи и не до там качествени в редица проведени тестове, че и на "стен списанието" на германските автопроизводители Auto Bild.После - изследването се базира на прибираните с пътна помощ автомобили

Механиците на ADAC, наричани галено „жълтите ангели“, са били викани на помощ през миналата година не по-малко от 3.88 милиона пъти. На базата на тези викания са водени точни статистики за засегнатите модели и причината за нежелания им престой на пътя

. Е кой спира на пътя и чака да го прибере пътна помощ за повредени стъклоповдигачи, климатик, лоша сглобка, ръжда, фуги, пълнещи се с вода фарове, омаслен двигател, лоши спирачки..........Всеки си кара и така и посещава сервиз когато му е удобно. На вас ако вземат да ви стържат накладките да не спирате и да викате пътна помощ???Точно тази класация могат да си заврат..........точно там да.Най - обективната класация от тези според мен е тази в която правят пробег от 100 000 км и после разглобяват колата и изследват детайл по детайл. там си личи дали е направена качествено колата. И там на първите 6 места са 6 японски марки. Мазда 6 е вече 2 поредни години номер 1 в тази класация.... Редактирано от BurZz

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз на класации трудно вярвам но не може да се отрече че последните 5г. японците лежат на стара слава и нищо чудно все по-често да ги виждаме надолу в класациите........лично за мен след 2000г. японка(доколкото можеш така да я наречеш след всичките сливания ,заводи в европа и т.н.) не е толко голям плюс...........хубавото е че спортните модели продължават да се произвеждат предимно в япония

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо става вливане на Субару в Тойота...Виж тук

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпроса с производството извън Япония наистина е спорен . Но се гонят всякакви компромиси за намаляване на разходите. Тенденцията е поевтиняване и няма как иначе да стане . В противен случай цените ще са като за един клас отгоре сравнение с конкуренцията. А с по-ниски цени ще може и по-бързо да се изхвърлят колите и да се карат предимно нови.Този въпрос засяга цялостно производството ..... то да беше само при автомобилостроенето .....

Редактирано от Rust

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази класация е пълна порнография - нали за надеждността се съди за коли на 3 , 6 , 9 и не знам си кви си години как миналогидишните класации всички поставят Мазда и Тойота на първо място ,а тази година Орела лети нависоко ?! А пък и да ви кажа и на 100 години да стана и на сън да ме бутнеш пак в Хонда/ Акура искам да скоча. Другите коли са за другите хора :) .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мале мале, цял ден наработа, когато говоря с клиентите за Тойота се схващам от какви ли не изказвания за статистики и т.н. Никой неможе да докаже достоверността на тази статистика. Да, може да има някакво по-авторитетно списание, или медия, която разбира се не прави нищо без пари. И там хората за пари работят, така 4е... Това се случва много често и в България. Типичен пример е предаването Шоурум по БТВ !!! Няма как на една писта в БГ за 2 часа тест някой да ми определи кой автомобил е по -добър. Давам за пример предаването когато сравнявахе BMW 325 vs Lexus IS250. Еми точно тука бях готов да споря и да споря!!! Тези статистики се определят по цената която се плаща на медията. Има една статистика, която показва продадените автомобили за БГ, Европа и Света. Е то точно там си показва как са нещата като цяло за марките. Аз мога да призная само тази статистика - след като продукта се купува и всяка година има голям приръст в продажбите, то тогава и продукта е добръ . Ето защо Тойота предната година беше на 2-ро място след Дженеръл Мотърс, но нека да помислим колко марки влизат в Дженеръл Мотърс - 8 или 9! А в Тойота - един Лексус, и една марка за щатите предимно Scion. Е да, преди и Daihatsu бяха при тях, но... И какво стана тази година. За сега Тойота е на първо място и чак след това миналогодишния първенец. Когато някоя немска марка успее да пробие на американския, арабския, и източния пазар като цяло, както и в африка, то тогава ще ги призная. Без начение дали е USA, Iraq, India, Japan, Australia, Africa на първо място са си Toyota, Honda, Nissan, Mazda, Mitsubishi .... и така нататък. Така че.... достоверните статистики са тези които са направени, както и колегата по-нагоре беше казал, от достоверни източници, съюз на вносители и т.н.Офф много се ядосах пак. Много се паля на тази тема, ама......Съжелявам ако съм досадил на някой !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.........

Да разбирам ли че работиш в тойота.........щот точно от тях се разочаровах много(до тях имах допир)......и може да отворим темичка :punk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още една статистика, но в благоприятна посока :rolleyes:http://www.netinfo.bg/?tid=40&oid=1032020]

Редактирано от desap

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest emko

Статистика за надеждни автомобили на един голям авто-портал от ОстроваТ У Ктри автомобила, предлагани на пазара от Хонда, са в топ 5 :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest VitoEJ9

Статистика за надеждни автомобили на един голям авто-портал от ОстроваТ У Ктри автомобила, предлагани на пазара от Хонда, са в топ 5 :rolleyes:

А да не говорим, че всички коли без ЕДНА са японски :cool::)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе хора,тия от ADAC няма как да ви докарат достоверни данни по простата причина че 2/3-ти от колите които са купени в Германия и се движат по пътищата им са Японски:rolleyes:следоватлно шансовете да потърсят пътна помощ са 50% повече:cool:но сигурно услужливо си го премълчават и само изкарват крайните данни.все пак това им е единствения шанс на немските щайги да поведат в някоя класация,не мислите ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, защо им се връзвате на тези тупани АДАЦ ...естествено, че в Германия, страна в която се произвеждат VW, AUDI, BMW, MERC. und andere ... най-малко те ще се чупят. Та нали ако те се чупеха най-много според АДАЦ никой нямаше да ги купи! за мен има само 2 марки коли ..това са хонда и тойота! а за това колко са здрави аудитата и техните производни например ..може да прочетете тук:http://www.lambounfall.de/lamborghini_murcielago_crash.html :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...