hristo2299 0 #1 Публикувано 10 Септември, 2018 Здравейте, колеги. Предвид не до там познанията ми по електроника и т.н., се опитвам да намеря проблема в моята вентилация, което спря на духа. Колата е - 1.7 CTDI - 3 врати. След като подадох външно на вентилатора ток, той работи. Но степените не работят, а духа една постоянна сила. След прочитането на няколко теми тук и на други места, някой наблягат на терморезистор, други на транзистор? Благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
s.s.d.d. 280 #2 Отговорено 10 Септември, 2018 Съпротивления брат, съпротивления, зад жабката трябва да са, май! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #3 Отговорено 10 Септември, 2018 В този пост има препратка към две теми по проблема ти, както и самата тема. Може би и при 7 ген. Сивик е така. https://forums.hondabg.com/topic/106273-проблем-с-парно-и-степени-за-регулиране-препоръчайте-сервиз-в-пловдив/?do=findComment&comment=1057528198 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #4 Отговорено 10 Септември, 2018 Намери къде се намира модула за управлението на твоята кола ,свали го и ще видим тогава според описанието ти какво е за смяна ,зависи дали е транзисторен или резисторен модула . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hristo2299 0 #5 Отговорено 11 Септември, 2018 Преди 11 часа, borko 30 написа: Намери къде се намира модула за управлението на твоята кола ,свали го и ще видим тогава според описанието ти какво е за смяна ,зависи дали е транзисторен или резисторен модула . Ок, ще разровя и предполагам, че и той е някъде около вентилатора? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #6 Отговорено 11 Септември, 2018 Нито една от степените ли не работи ,дори и максималната ?Ако е така провери първо да не е изгорял някой предпазител . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hristo2299 0 #7 Отговорено 11 Септември, 2018 Преди 1 час, borko 30 написа: Нито една от степените ли не работи ,дори и максималната ?Ако е така провери първо да не е изгорял някой предпазител . Когато подадох на вентилатора, работи на максимална степен. Но започна ли да въртя, не намаля... Бушоните съм ги проверил, няма изгорял. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hristo2299 0 #8 Отговорено 12 Септември, 2018 Преди 22 часа, hristo2299 написа: Когато подадох на вентилатора, работи на максимална степен. Но започна ли да въртя, не намаля... Бушоните съм ги проверил, няма изгорял. borko 30 свалих ето това - https://fr.aliexpress.com/item/SmartSense-Heater-Blower-Fan-Resistor-For-Honda-Civic-Accord-Acura-RSX-79330S6A941-79330-S6A-941-RU/32813715317.html?src=google&albch=search&acnt=479-062-3723&isdl=y&aff_short_key=UneMJZVf&albcp=345105676&albag=16802497996&slnk=&trgt=aud-30186416528:dsa-88692509356&plac=&crea=86783068396&netw=g&device=c&mtctp=b&memo1=1t1&albbt=Google_7_search&aff_platform=google&gclid=CjwKCAjwrNjcBRA3EiwAIIOvqyUh7jNYvvmdQtgaPFCKI-rYQSIT0Vs7-7e35qVhqNuaqbP4hEQt8hoCREoQAvD_BwE! В крайна сметка - явно е транзистор и изобщо има ли терморезистор, тая кола..? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aleksandur 283 #9 Отговорено 12 Септември, 2018 Това е плочката със съпротивленията за степените на вентилатора.Просто е добавен радиатор за по добро охлаждане. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #10 Отговорено 13 Септември, 2018 Тази кутийка която си свалил,не се ли отваря ,за да видим какво има вътре . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hristo2299 0 #11 Отговорено 13 Септември, 2018 преди 49 минути, borko 30 написа: Тази кутийка която си свалил,не се ли отваря ,за да видим какво има вътре . Отваря се да, има една платка. А има ли някакви стойности на които да отговаря, за да мога да замеря, дали работи? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #12 Отговорено 13 Септември, 2018 Резистори ли има на платката ,снимай я ако можеш.Ако са резистори ,мериш ги съм омметър да не са прекъснали един по един . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
St.Chavdarov 1 #13 Отговорено 14 Септември, 2018 Сигурно за това говорите. Преди два месеца същия проблем вентилатор спря. Беше изгорял терморезистора смених го и готово.Взех го от елемекс за 40стотинки.138 C° 2A - мисля че са тези стойноститеИзпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #14 Отговорено 19 Септември, 2018 Това от снимката на Чавдаров като го гледам така ,изглежда ми на транзисторно управление ,от дясната страна на снимката ми прилича на запоен мощен транзистор -от лявата страна вероятно има запоен термофус ,въпросния за който колегата говори и е прекъснал при неговия случай .Христо ,отвори твоето за да видим с какви елементи е и какво ще сменяме . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #15 Отговорено 19 Септември, 2018 (Редактирано) Христо,ако не съдействаш ,не знам как ще ти решим проблема ,имам желание да ти помогна ,но без твое участие не става просто . На някои марки пробива този транзистор -мощен полевак ,и работи само на последна степен вента .При тебе не разбрахме резисторен блок ли е или транзисторно управление . Редактирано 19 Септември, 2018 от borko 30 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hristo2299 0 #16 Отговорено 26 Септември, 2018 На 19.09.2018 г. at 23:49, borko 30 написа: Христо,ако не съдействаш ,не знам как ще ти решим проблема ,имам желание да ти помогна ,но без твое участие не става просто . На някои марки пробива този транзистор -мощен полевак ,и работи само на последна степен вента .При тебе не разбрахме резисторен блок ли е или транзисторно управление . Здравей, borko 30, съжалявам за закъснението. Терморезистор е като на снимките на Чавдаров. Намерил съм частта и ще го сменя в най-скоро време, надявам се да е от него. Благодаря за съдействието. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #17 Отговорено 26 Септември, 2018 Измери на изводите му на платката ,трябва да дава пълно късо ,ако е изправен ,или безкрайно съпротивление ,ако е прекъснал .Смяната му е малко пипкава -транзистора също се отпоява за да излезе платката .На колко градуса е оригиналния термофус ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
St.Chavdarov 1 #18 Отговорено 26 Септември, 2018 Транзистора е хванат за радиатора с малко болче не е нужно да се разпоява. Съвсем леко се избутва пратката като се внимава да не се скъса някое краче на транзистора. Новия терморезистор който ще сложиш сигурно няма да е като дефектиралия като размер затова като го слагаш го изолирай. Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #19 Отговорено 26 Септември, 2018 Елемента е термофус или термопредпазител ,не е терморезистор .Има си температура на прекъсване и ток на прекъсване ,колегата първо да го замери без да го сваля ,ако не дава връзка след свалянето да му види точните параметри за смяната .Най -безопасно е с отпояване на транзистора ,после се отвива болта на транзистора към радиатора и се проверява пастата ,ако е твърда се сменя с нова ,ако не е се сглобява всичко по обратния ред . 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове