mun4o_1967 0 #1 Публикувано 16 Август, 2018 Имам Хонда Сивик 1.4-75к.с1998год.Исках да я направя малко по мощна. Купих компютър,ключ и гарнитура на дроселовата клапа от модела който е 90к.с. Ключът сложих на връзката с контактния ключ. Когато дадох на контакт лампата на ключа на таблото си угасна както със стария компютър но колата не запали.Може би трябва още нещо. Ако някой е правил такова нещо моля да ми помогне. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nunezz 22 #2 Отговорено 16 Август, 2018 Изобщо не ти трябваше да пипаш колата, според мен. Аз съм с 90 коня и разликата е никаква. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mun4o_1967 0 #3 Отговорено 16 Август, 2018 Не съм съгласен с теб колега. В момента е новата гарнитура и има осезаема разлика. По пъргава е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #4 Отговорено 16 Август, 2018 Трябва ти имобилайзера. Друг вариант е да ползваш твоя, с твоя ключ, но да прехвърлиш платката от стария на новия комп. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kurti7912 14 #5 Отговорено 17 Август, 2018 (Редактирано) Когато се взема комп се взема с имобилаизера.И защо сменяш и компа а не само гарнитурата на дросела.няма смисъл Редактирано 17 Август, 2018 от kurti7912 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #6 Отговорено 17 Август, 2018 Различни са. Има смисъл. Аз лично усещам разлика, дори само със смяна на компа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teodor_tsonev 54 #7 Отговорено 17 Август, 2018 Преди 14 часа, mun4o_1967 написа: Не съм съгласен с теб колега. В момента е новата гарнитура и има осезаема разлика. По пъргава е. А как разбра като не можеш да я запалиш или аз нещо пропускам? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nunezz 22 #8 Отговорено 17 Август, 2018 Абе това внушението е голяма работа... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mun4o_1967 0 #9 Отговорено 17 Август, 2018 Преди 2 часа, teodor_tsonev написа: А как разбра като не можеш да я запалиш или аз нещо пропускам? Върнах стария компютър и така запалих, но с новата гарнитура. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mun4o_1967 0 #10 Отговорено 17 Август, 2018 Колеги каква е разликата според вас в двата модела.75 к.с и 90 к.с. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nunezz 22 #11 Отговорено 17 Август, 2018 Само гарнитурката е разликата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #12 Отговорено 17 Август, 2018 (Редактирано) Ами те са си маркирани и по различен начин двата компа. Внушението е в твоята глава. Имам и двата сивика и от любопитство направих размяната за проба . П.п. има и лесен вариант за елиминиране на имобилайзера, с проста доработка на компа. Редактирано 17 Август, 2018 от goldbyrk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nunezz 22 #13 Отговорено 17 Август, 2018 (Редактирано) Направо не мOй я укрОти... Редактирано 17 Август, 2018 от nunezz EDIT Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #14 Отговорено 17 Август, 2018 Искаш нещо да докажеш, или спориш за спорта? Ти какво си опитал лично по темата? Прочети пост 15 от " твоята" тема. Разлика в комповете има, иначе нямаше да са с различна маркировка. Аз карам от 4 години А4 и като се качих на А3 и веднага усетих по слабия мотор. Имам достатъчно наблюдения над поведението на автомобила . За няколко години съм навъртял над 130 000 км. Друг е въпроса че има 90 коньови които са спънати по ред причини. Това са фактите . Приказки за спорта , показват нивото на автора им, но не и нещо полезно по темата. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teodor_tsonev 54 #15 Отговорено 17 Август, 2018 Коментирано е многократно тук във форума. Няма как с една гарнитура да се качат 15к.с. Има разлика в компютъра и до колкото си спомням и в смукателната или изпускателната система не съм сигурен. Гарнитурата има ефект ако се смени, но само с нея 15к.с. няма как да се вдигнат. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nunezz 22 #16 Отговорено 17 Август, 2018 Преди 3 часа, goldbyrk написа: Искаш нещо да докажеш, или спориш за спорта? Ти какво си опитал лично по темата? Прочети пост 15 от " твоята" тема. Разлика в комповете има, иначе нямаше да са с различна маркировка. Аз карам от 4 години А4 и като се качих на А3 и веднага усетих по слабия мотор. Имам достатъчно наблюдения над поведението на автомобила . За няколко години съм навъртял над 130 000 км. Друг е въпроса че има 90 коньови които са спънати по ред причини. Това са фактите . Приказки за спорта , показват нивото на автора им, но не и нещо полезно по темата. Щом се изказвам, значи съм опитал нещо. Целия форум го е говорил това нещо, че не си струва той ще ми каже, че не е вярно. Недей ми говори за ниво, виж себе си. 130 000км си минал и нищо не си видял... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #17 Отговорено 17 Август, 2018 Компрес на дървен крак. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #18 Отговорено 18 Август, 2018 Така е, но ставаше въпрос че има разлика в ЕКУ на двата двигателя и без смяната им, модификацията не е извършена изцяло. Освен това разликата макар и слабо доловима е налице, при размяна единствено на комповете. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове