Jump to content
Niknlai88

Смяна горивен филтър

Recommended Posts

Здравейте, от седмица съм собственик на Хонда Акорд 8 генерация, 2.2 i-dtec 150к.с. , днес сменихме масла и филтри, но без горивния, в никой сервиз не искат да се заемат със смяната му. Малко помощ как да го сменя сам, какъв ключ да използвам за развиването и налива ли се дизел във филтър?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не искам да се съмнявам във вашите възможности. Филтъра е на кофти място препоръчвам смяна накъде с малко по добър поглед над хонда. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За ключа тук-

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз моя филтър сам си го сменям, няма нищо сложно.

Първо се демонтира разпънката между бомбетата на мак-ферсоните. Развиват се по 3 гайки от всяка страна.

След това се демонтира кутията с бушоните и релетата, която е точно над филтъра и се отмества леко встрани, както си е на кабелите.

От там нататък всичко се открива. Разскача се изходящият горивен шланг и с описания в другата тема ключ се развива горната част на филтърното тяло.

След подмяната на филтърния елемент и почистване на ваничката, по обратния ред се сглобява.

Тъй като Акорд 8 има електрическа подкачваща помпа в резервоара, обезвъдушаването става много лесно.

Оставя се изходния шланг разскачен и се дава на контакт за много кратко време, при което помпата напълва филтъра. За да не се оплеска всичко с нафта е добре тази операция да се направи с помощник. Единият да дава контакт, а другият да гледа отпред какво става и да държи някакъв съд в който да изтече горивото. Много е важно да не се върти стартера при тази операция.

Закача се шланга, досглобява се всичко и палиш.

  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 13.08.2018 г. at 12:19, DAN_DAN написа:

......Оставя се изходния шланг разскачен и се дава на контакт за много кратко време, при което помпата напълва филтъра. За да не се оплеска всичко с нафта е добре тази операция да се направи с помощник. Единият да дава контакт, а другият да гледа отпред какво става и да държи някакъв съд в който да изтече горивото....

Всичко е така, но това отгоре е безсмислено и ненужно.

 

Закачаш си всичко и няколко пъти даваш на контакт,докато спре шума от помпата. 

Реално чуваш, как циркулира нафтата и когато спре шума, вече системата се е обезвъздушила - въртиш и палиш. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Следващият път когато сменям филтъра ще го направя така.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...