Niknlai88 0 #1 Публикувано 9 Август, 2018 Здравейте, от седмица съм собственик на Хонда Акорд 8 генерация, 2.2 i-dtec 150к.с. , днес сменихме масла и филтри, но без горивния, в никой сервиз не искат да се заемат със смяната му. Малко помощ как да го сменя сам, какъв ключ да използвам за развиването и налива ли се дизел във филтър? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #2 Отговорено 9 Август, 2018 Не искам да се съмнявам във вашите възможности. Филтъра е на кофти място препоръчвам смяна накъде с малко по добър поглед над хонда. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1799 #3 Отговорено 10 Август, 2018 За ключа тук- Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DAN_DAN 412 #4 Отговорено 13 Август, 2018 Аз моя филтър сам си го сменям, няма нищо сложно. Първо се демонтира разпънката между бомбетата на мак-ферсоните. Развиват се по 3 гайки от всяка страна. След това се демонтира кутията с бушоните и релетата, която е точно над филтъра и се отмества леко встрани, както си е на кабелите. От там нататък всичко се открива. Разскача се изходящият горивен шланг и с описания в другата тема ключ се развива горната част на филтърното тяло. След подмяната на филтърния елемент и почистване на ваничката, по обратния ред се сглобява. Тъй като Акорд 8 има електрическа подкачваща помпа в резервоара, обезвъдушаването става много лесно. Оставя се изходния шланг разскачен и се дава на контакт за много кратко време, при което помпата напълва филтъра. За да не се оплеска всичко с нафта е добре тази операция да се направи с помощник. Единият да дава контакт, а другият да гледа отпред какво става и да държи някакъв съд в който да изтече горивото. Много е важно да не се върти стартера при тази операция. Закача се шланга, досглобява се всичко и палиш. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1863 #5 Отговорено 15 Август, 2018 На 13.08.2018 г. at 12:19, DAN_DAN написа: ......Оставя се изходния шланг разскачен и се дава на контакт за много кратко време, при което помпата напълва филтъра. За да не се оплеска всичко с нафта е добре тази операция да се направи с помощник. Единият да дава контакт, а другият да гледа отпред какво става и да държи някакъв съд в който да изтече горивото.... Всичко е така, но това отгоре е безсмислено и ненужно. Закачаш си всичко и няколко пъти даваш на контакт,докато спре шума от помпата. Реално чуваш, как циркулира нафтата и когато спре шума, вече системата се е обезвъздушила - въртиш и палиш. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DAN_DAN 412 #6 Отговорено 15 Август, 2018 Следващият път когато сменям филтъра ще го направя така. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове