Jump to content
argirov88

акорд 8 2.0 АГУ

Recommended Posts

Здрваейте , не съм много компетентен и бих искал да попитам - наскоро си купих акорд 8 2.0 бензин.Колата е на 86000км, 2011 година.Смесен разход на бензин ми дава около 7.6 на 100км.Въпросът ми е ,какво е вашето мнение за поставяне на газова уредба на този двигател.Чувал съм ,че моторът си заминавал.Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мотора има особенност.

 

Въпреки, че темата е за течна фаза се говори и за изпарена газ. Тук в няколко поста са събрани интересни неща относно газифицирането на R20. Никой от колегите не споменава, че мотора си отива. Нека по-запознати от раздела с алтернативни горива се изкажат за този двигател. В същия раздел ще намериш и писано по темата за реглажа и омаслителя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 9 часа, argirov88 написа:

Чувал съм ,че моторът си заминавал.Благодаря!

Мотора си заминава всеки път, когато я караш. Ако искаш да кажеш, ще заминава по-бързо, когато е на газ, това е вярно.

Основния проблем идва от това, че газовите са ЗЛЕ НАСТРОЕНИ и с бедни смеси при определени обороти, което води до по-бавно изгаряне и много по-висока температура на изгорелите газове, което пък води до износване на клапаните и леглата на клапаните. 

 

Не е толкова праволинейно, но с 2 думи е това.

 

Ако е добре настроена газовата, ще намали ресурса на мотора пренебрежимо малко, а има варианти с които няма да го намали изобщо.

Редактирано от Чавдар K
  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с R20A3 и преди около 40 хил. км. сложих ГИ.

Работи си като на бензин. Преди ГИ имах среден разход около 8-8.5л. на 100км. Сега е около 10.5 газ и около 0.6 л. бензин.

 

При редовна поддръжка и с качествени консумативи - редовна смяна на масло и филтри, реглаж на клапани и редовно преглеждане на настройките на ГИ, този двигател си е един от малкото съвременни такива, които понасят добре газ и спокойно може да изкара 200-250 хил. км преди да се наложи ремонт.

Аз правя по около 20 хил. км. на година. Това са 10 години.

Говорил съм по въпроса със Слави и според него такъв ремонт в момента излиза около 1500лв., което за 200-250 хил.км не мисля, че е кой знае какво.

Плюс това този ремонт е с цени към днешна дата, а докато му дойде времето за ремонт сигурно ще е по-малко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 6/23/2018 at 9:04, romborak написа:

Говорил съм по въпроса със Слави и според него такъв ремонт в момента излиза около 1500лв

Колега, знаеш ли какво влиза в тази цена като части? В нея включена ли е и работата?Защото 1500 лева за ревизиране на главата с нови клапани ми се виждат доста.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не сме влизали в детайли и не мога да кажа.

А и не знам какво точно имаше предвид като ремонт.

Дали е само това това, което ти си описал или има още неща.

Аз не съм особено вещ в тази материя и заради това гледам да не интерпретирам.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм говорил със Слави за същия хипотетичен ремонт. Не сме влизали в подробности, но на мен ми спомена за керамични легла, с които главата ставатала "вечна". 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, и аз четох някъде в темите за CRV, че с тези керамични легла се решавал кардинално проблемът.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...