argirov88 0 #1 Публикувано 22 Юни, 2018 Здрваейте , не съм много компетентен и бих искал да попитам - наскоро си купих акорд 8 2.0 бензин.Колата е на 86000км, 2011 година.Смесен разход на бензин ми дава около 7.6 на 100км.Въпросът ми е ,какво е вашето мнение за поставяне на газова уредба на този двигател.Чувал съм ,че моторът си заминавал.Благодаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #2 Отговорено 22 Юни, 2018 Мотора има особенност. Въпреки, че темата е за течна фаза се говори и за изпарена газ. Тук в няколко поста са събрани интересни неща относно газифицирането на R20. Никой от колегите не споменава, че мотора си отива. Нека по-запознати от раздела с алтернативни горива се изкажат за този двигател. В същия раздел ще намериш и писано по темата за реглажа и омаслителя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chavdu 738 #3 Отговорено 23 Юни, 2018 (Редактирано) Преди 9 часа, argirov88 написа: Чувал съм ,че моторът си заминавал.Благодаря! Мотора си заминава всеки път, когато я караш. Ако искаш да кажеш, ще заминава по-бързо, когато е на газ, това е вярно. Основния проблем идва от това, че газовите са ЗЛЕ НАСТРОЕНИ и с бедни смеси при определени обороти, което води до по-бавно изгаряне и много по-висока температура на изгорелите газове, което пък води до износване на клапаните и леглата на клапаните. Не е толкова праволинейно, но с 2 думи е това. Ако е добре настроена газовата, ще намали ресурса на мотора пренебрежимо малко, а има варианти с които няма да го намали изобщо. Редактирано 23 Юни, 2018 от Чавдар K 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
romborak 165 #4 Отговорено 23 Юни, 2018 Аз съм с R20A3 и преди около 40 хил. км. сложих ГИ. Работи си като на бензин. Преди ГИ имах среден разход около 8-8.5л. на 100км. Сега е около 10.5 газ и около 0.6 л. бензин. При редовна поддръжка и с качествени консумативи - редовна смяна на масло и филтри, реглаж на клапани и редовно преглеждане на настройките на ГИ, този двигател си е един от малкото съвременни такива, които понасят добре газ и спокойно може да изкара 200-250 хил. км преди да се наложи ремонт. Аз правя по около 20 хил. км. на година. Това са 10 години. Говорил съм по въпроса със Слави и според него такъв ремонт в момента излиза около 1500лв., което за 200-250 хил.км не мисля, че е кой знае какво. Плюс това този ремонт е с цени към днешна дата, а докато му дойде времето за ремонт сигурно ще е по-малко. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_japan 75 #5 Отговорено 14 Юли, 2018 На 6/23/2018 at 9:04, romborak написа: Говорил съм по въпроса със Слави и според него такъв ремонт в момента излиза около 1500лв Колега, знаеш ли какво влиза в тази цена като части? В нея включена ли е и работата?Защото 1500 лева за ревизиране на главата с нови клапани ми се виждат доста. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
romborak 165 #6 Отговорено 16 Юли, 2018 Не сме влизали в детайли и не мога да кажа. А и не знам какво точно имаше предвид като ремонт. Дали е само това това, което ти си описал или има още неща. Аз не съм особено вещ в тази материя и заради това гледам да не интерпретирам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chavdu 738 #7 Отговорено 17 Юли, 2018 И аз съм говорил със Слави за същия хипотетичен ремонт. Не сме влизали в подробности, но на мен ми спомена за керамични легла, с които главата ставатала "вечна". Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
romborak 165 #8 Отговорено 18 Юли, 2018 Да, и аз четох някъде в темите за CRV, че с тези керамични легла се решавал кардинално проблемът. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове