leethax 8 #1 Публикувано 17 Юни, 2018 Здравейте, бъдещ собственик на Хонда съм! Ходих вчера да гледам една Хонда Акорд 2007 2.0 бензин 155 к.с. Дилъра който беше там като запали колата ми каза направо, че има 1-2 ролки за смяна( и по точно оптяжната ролка, и се виждало(чувало) когато загрее мотора, не нзам дали има значение за ролките дали е студен или топъл) имаше известен шум точно там на ролките, но сигурно като се сменят, ще се оправи? Мотора нямаше никакви притесняващи шумове когато загря колата буквално едва се чуваше двигателя много добра работа. Когато влязох да я покарам малко, забелязах, че съвсем леко стрелката на оборотите се колебае, но е почти нищо. Скоростната кутия е автоматична и превключваше плавно, това значи, че е добре според мен. Та ако може изкажете мнение каквото и да е то ии най-вече шума на ролките за топлия и студения двигател. Някак си няма логика това за мен.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
leethax 8 #2 Отговорено 17 Юни, 2018 Чета тука из темите за 2.2 моторите, че имат проблем след смяна на верига започват да вият. Това отнася ли се и за 2.0 155 к.с моторите ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #3 Отговорено 17 Юни, 2018 Преди 2 часа, leethax написа: Чета тука из темите за 2.2 моторите, че имат проблем след смяна на верига започват да вият. Това отнася ли се и за 2.0 155 к.с моторите ? Не, това е само за дизелите. Преди 3 часа, leethax написа: Здравейте, бъдещ собственик на Хонда съм! Ходих вчера да гледам една Хонда Акорд 2007 2.0 бензин 155 к.с. Дилъра който беше там като запали колата ми каза направо, че има 1-2 ролки за смяна( и по точно оптяжната ролка, и се виждало(чувало) когато загрее мотора, не нзам дали има значение за ролките дали е студен или топъл) имаше известен шум точно там на ролките, но сигурно като се сменят, ще се оправи? Мотора нямаше никакви притесняващи шумове когато загря колата буквално едва се чуваше двигателя много добра работа. Когато влязох да я покарам малко, забелязах, че съвсем леко стрелката на оборотите се колебае, но е почти нищо. Скоростната кутия е автоматична и превключваше плавно, това значи, че е добре според мен. Та ако може изкажете мнение каквото и да е то ии най-вече шума на ролките за топлия и студения двигател. Някак си няма логика това за мен.. Относно ролките (каза ли ти коя е 2-та ). Колебаенето на оборотите идва от автомата, ако е това което си забелязал (рязко падане/качване на обороти), което е нормално. Тези двигатели са тихи, когато загреят работят/тик-такат като часовников механизъм. Ако ти е на сърце я взимаш, то е ясно. Хубаво е да провериш електрониката, централно, климатроника (духа ли студено от всякъде), ръчния режим на автомата (ако не си го тествал вече), ниво на маслото на автомата (питай кога е сменявано последно и с какво масло, това ти е най-важното, по-важно от това с какво масло е каран ДВГ), общо взето е това. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 446 #4 Отговорено 17 Юни, 2018 Само шумът да не е от лагера на страничния капак на скоростната кутия, защото си отиват едни 5-6 стотака ако е той. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6048 #5 Отговорено 18 Юни, 2018 Преди 21 часа, jijane написа: Само шумът да не е от лагера на страничния капак на скоростната кутия, защото си отиват едни 5-6 стотака ако е той. Това е съвсем от другата страна (до левия подкалник) и няма как да се сбърка с шумящ лагер на обтяжната ролка. Добре е да се локализира дали е от нея, да се види дали самият обтегач "танцува" под ремъка), което означава направо смяна с друг, или дали евентуално не е лагер на водната помпа. Той вече шуми различно при студен или топъл мотор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове