AeronTM 308 #1 Публикувано 10 Юни, 2018 Здравейте. Днес установих, че алтернатора на акорда ми 2004год. (2.2icdti) зарежда едва 13,7-13,7 V. При пуснати фарове и климатик на макс отново си зарежда на 13,7-13,8V . Някой може ли да ми каже, колко трябва да е бъде нормалното зареждане.? На другите ми хонди винаги ми е давало 14,2-14,3V , затова останах изненадан когато видях 13,7-13,8. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #2 Отговорено 10 Юни, 2018 С извинение, че няма да ти помога пряко, но преди време в този раздел се дискотираше подобен проблем. Там много колеги се включиха и имаше подробно обяснение как работи алтернатора при 7ма ген. Потърси темата и ще намериш отговор на въпроса си. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
D_U_D_E 28 #3 Отговорено 12 Юни, 2018 Сетих се, че бях попадал на това :линк Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 176 #4 Отговорено 12 Юни, 2018 13.7-13.8 е съвсем нормално. 14.2 е максимума, а 14.3 вече е прекалено, разбира се ако мериш с квалитетен уред. Не се вкарвай във филми сам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #5 Отговорено 14 Юни, 2018 Зазеждането е луда работа при 7-мата генерация Аз пуснах прословутата тема стара тема. Общо взето: - Не ти ли свети лампата на акумулатора на таблото, значи всичко е ОК дори някой път като мериш волтажа в движение и той да е под 13 волта... Просто като е зареден акумулатора при даване на газ динамото не зарежда, а при натискане на спирачка започва да зарежда(като хибриден модул във F1 :D) 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове