Jump to content
Gufy

Датчик на коляновия вал или нещо друго?

Recommended Posts

Здравейте, колата е CR-V 2000г. гасне в движение и после не иска да пали, след определено време престой пали.

Интересуваме  датчика на коляновия вал къде се намира? Може би в делкото? Може ли да прави така ако има проблем с бобина или комутатор?

Четох и за подобни симптоми при проблем с клеморед, но когато изгасне не се губи контакта, лампите светят. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бобина или комутатор. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ли начин да се замери бобината, например съпротивлението и да се разбере конкретно дали е тя?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бубината при измерване може да покаже ,че е наред и когато загрее да не е изправна . За да си сигурен в нея,че не работи  трябва да спре да пали изцяло като този момент рано или късно ще дойде. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно, благодаря за бързите отговори, но нищо не казахте за датчика къде се намира и защо той да не прави пробема?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Датчик колянов вал при 147 коня се намира долу при шайбата. Има доста подобни теми ,като твоята и колегите сменят делкото и се оправят. Мисля че някъде ги правеха тези делка ,но незнам къде и колко излиза .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да 147 коня е колата и ако датчика е там мисля мястото е  трудно достъпно. 

ОК ще пише какво е станало ако успея да го управя.

Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш проблем с които и да е датчик ще ти свети чека. И датчика е в делкото .

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не свети чека, няма записани грешки при диагностика. Колата вече неще да пали и студена. Препоръчайте ми добра марка бобина, комутатор само на blue print намирам из сайтовете.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зимай го комутатора, бубина има едни полски много качествени. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Можеш ли да кажеш каква марка са тея полските, че на повечето не пише, къде са произведени. Благодаря!

Редактирано от Gufy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още като написах рових да им намеря марката и не можах . Преди време бях купил 7 бройки да има и така не има записах името. Жълт етикет с черен надпис , това помня .

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поне като ценови клас помниш ли какви пари беше бройката?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

32 лева 

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както винаги изкочи проблем, не мога да развия болта на палеца, обмислям да чупя палеца. Другия ми въпрос е свързан с лагера на оста, оста на делкото не се върти гладко а някак си на стъпки така ли трябва да е? Или да сменям и лагера докато съм свалил делкото

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На стъпки е заради феромагнитите на датчиците. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно, лагера е ок, с малко wd и по добра отвртка успях да отвия палеца. Между другото всички болтове по вътре ако са фабрични трудно се развиват, като съвет използвайте подходяща отвертка. Бобината си е заминала показва 1.5 ом между + и - в а трябва да е 0.6-0.77

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бързай да отписваш бобината. Допри си накрайниците на мултицета и виж какво съпротивление ще ти даде. Изкарай числото от общото и разликата сравнявай със стойностите от ръковоството.  Това със сменянето на части го остави за накрая, че да не стане по-сложно.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така и направих уреда е малко китайски и в малкия диапазон не се справя добре, съпротивлението на пипалата е 0.8ом с това на бобината става 1.5 така и показва при замерване. Така, че реших да сменя първо палеца и капачката. Видимо бяха с нагар по пластините, сега колата пали да видим до кога. Но има страно спадане на оборотите след отпускане на педала на газта оборотите падат за малко под 900 и се нормализират след 3-4 секунди.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колата пак отказа да пали, този път  за постоянно. В крайна сметка се стигна до смяна на комутатор и бобина.

Редактирано от Gufy
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В момента имам същия проблем :(

Интересното е, че първо смених бобината и карах към 200 км без проблем, след което започна отново. Това, което проверих, беше куплунга на делкото - на трите двойки крачета измерих окоо 380 ома, тоест и трите датчика би трябвало да са в ред.

Какво ще ме посъветвате?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук в пост 6 е руското ръководство там  има стойностите на замерванията.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И комутатор. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 5.03.2020 г. at 13:52, fenabg написа:

И комутатор. 

 

Смених го и тръгна 😁

 

Благодаря!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...