Gufy 6 #1 Публикувано 21 Май, 2018 Здравейте, колата е CR-V 2000г. гасне в движение и после не иска да пали, след определено време престой пали. Интересуваме датчика на коляновия вал къде се намира? Може би в делкото? Може ли да прави така ако има проблем с бобина или комутатор? Четох и за подобни симптоми при проблем с клеморед, но когато изгасне не се губи контакта, лампите светят. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #2 Отговорено 21 Май, 2018 Бобина или комутатор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gufy 6 #3 Отговорено 21 Май, 2018 Има ли начин да се замери бобината, например съпротивлението и да се разбере конкретно дали е тя? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
baro 11 #4 Отговорено 21 Май, 2018 Бубината при измерване може да покаже ,че е наред и когато загрее да не е изправна . За да си сигурен в нея,че не работи трябва да спре да пали изцяло като този момент рано или късно ще дойде. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gufy 6 #5 Отговорено 21 Май, 2018 Ясно, благодаря за бързите отговори, но нищо не казахте за датчика къде се намира и защо той да не прави пробема? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
baro 11 #6 Отговорено 21 Май, 2018 Датчик колянов вал при 147 коня се намира долу при шайбата. Има доста подобни теми ,като твоята и колегите сменят делкото и се оправят. Мисля че някъде ги правеха тези делка ,но незнам къде и колко излиза . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gufy 6 #7 Отговорено 21 Май, 2018 Да 147 коня е колата и ако датчика е там мисля мястото е трудно достъпно. ОК ще пише какво е станало ако успея да го управя. Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #8 Отговорено 21 Май, 2018 Ако имаш проблем с които и да е датчик ще ти свети чека. И датчика е в делкото . 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gufy 6 #9 Отговорено 23 Май, 2018 Не свети чека, няма записани грешки при диагностика. Колата вече неще да пали и студена. Препоръчайте ми добра марка бобина, комутатор само на blue print намирам из сайтовете. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #10 Отговорено 23 Май, 2018 Зимай го комутатора, бубина има едни полски много качествени. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gufy 6 #11 Отговорено 23 Май, 2018 (Редактирано) Можеш ли да кажеш каква марка са тея полските, че на повечето не пише, къде са произведени. Благодаря! Редактирано 23 Май, 2018 от Gufy Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #12 Отговорено 23 Май, 2018 Още като написах рових да им намеря марката и не можах . Преди време бях купил 7 бройки да има и така не има записах името. Жълт етикет с черен надпис , това помня . 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gufy 6 #13 Отговорено 23 Май, 2018 Поне като ценови клас помниш ли какви пари беше бройката? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #14 Отговорено 23 Май, 2018 32 лева 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gufy 6 #15 Отговорено 27 Май, 2018 Както винаги изкочи проблем, не мога да развия болта на палеца, обмислям да чупя палеца. Другия ми въпрос е свързан с лагера на оста, оста на делкото не се върти гладко а някак си на стъпки така ли трябва да е? Или да сменям и лагера докато съм свалил делкото Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #16 Отговорено 27 Май, 2018 На стъпки е заради феромагнитите на датчиците. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gufy 6 #17 Отговорено 27 Май, 2018 Ясно, лагера е ок, с малко wd и по добра отвртка успях да отвия палеца. Между другото всички болтове по вътре ако са фабрични трудно се развиват, като съвет използвайте подходяща отвертка. Бобината си е заминала показва 1.5 ом между + и - в а трябва да е 0.6-0.77 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vancho 73 #18 Отговорено 28 Май, 2018 Не бързай да отписваш бобината. Допри си накрайниците на мултицета и виж какво съпротивление ще ти даде. Изкарай числото от общото и разликата сравнявай със стойностите от ръковоството. Това със сменянето на части го остави за накрая, че да не стане по-сложно. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gufy 6 #19 Отговорено 28 Май, 2018 Така и направих уреда е малко китайски и в малкия диапазон не се справя добре, съпротивлението на пипалата е 0.8ом с това на бобината става 1.5 така и показва при замерване. Така, че реших да сменя първо палеца и капачката. Видимо бяха с нагар по пластините, сега колата пали да видим до кога. Но има страно спадане на оборотите след отпускане на педала на газта оборотите падат за малко под 900 и се нормализират след 3-4 секунди. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gufy 6 #20 Отговорено 10 Юни, 2018 (Редактирано) Колата пак отказа да пали, този път за постоянно. В крайна сметка се стигна до смяна на комутатор и бобина. Редактирано 10 Юни, 2018 от Gufy 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Limon y Sal 5 #21 Отговорено 5 Март, 2020 В момента имам същия проблем Интересното е, че първо смених бобината и карах към 200 км без проблем, след което започна отново. Това, което проверих, беше куплунга на делкото - на трите двойки крачета измерих окоо 380 ома, тоест и трите датчика би трябвало да са в ред. Какво ще ме посъветвате? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1549 #22 Отговорено 5 Март, 2020 Тук в пост 6 е руското ръководство там има стойностите на замерванията. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #23 Отговорено 5 Март, 2020 И комутатор. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Limon y Sal 5 #24 Отговорено 11 Март, 2020 На 5.03.2020 г. at 13:52, fenabg написа: И комутатор. Смених го и тръгна 😁 Благодаря! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове