pollq_georgiewa 0 #1 Posted May 5, 2018 Здравейте, колеги! Имам Honda Civic 2006 г. , 2.2 мотор. Пиша ви с молба да окажете съдействие за причината, поради която колата започна рязко да загрява. Първоначално загряването беше само на стръмни участъци, впоследствие започна много рязко и на равни терени. Температурата от средата на циферблата достигна до 120 градуса, като единствената причина заради колата още не е прегряла е защитната система, при задействането на която колата спира да се движи. Термостатът на колата е сменен, а техническата неизправност не се отстранява. В момента се шлайфа главата. След посещение при майстор се оказа, че при главата и гарнитурата няма никакви проблеми. Предстои смяна на гарнитурата. Моля да споделите мнение каква би могла да бъде причината за загряването на колата. Share this post Link to post Share on other sites
BlueDream4 86 #2 Posted May 5, 2018 Проверете нивото на охлаждащата течност, виж да не е запушен радиатора, проверете и водната помпа да не е дала фираа Share this post Link to post Share on other sites
vesivanova 1069 #3 Posted May 8, 2018 Здравейте. Аз бих проверила това, за начало: Термостат - проверен. Охл. течност. Радиатор. Връзки (маркучи). Вентилатор. Водна помпа, ремък. На колко хил. км е колата? Успех. 1 Share this post Link to post Share on other sites
borko 30 465 #4 Posted May 8, 2018 На тези въпроси майстора ти трябва да има отговор ,радиатор,капачка ,проверено ли е всичко ,пък и с това прегряване така и така сте го отворили ,едни сегменти няма да са излишни да пуснеш . Share this post Link to post Share on other sites
Wyvern 382 #5 Posted May 8, 2018 преди 45 минути, Japanese fever написа: Тъй като майсторът вече е отворил двигателя, кажи му да смени задължително водната помпа и отново термостата, заедно с новата гарнитура, ако колата е близо или над 160 000 км, да й смени и ангренажния ремък. Ремък трудно ще смени - тоя мотор е с верига Възможни причини за прегряване - капачка на разширителния съд, термостат, запушен радиатор, скапана водна помпа, въздух в системата поради някаква причина, издухана гарнитура на главата, прецакан датчик за перката на вентилатора (не включва). Тъй като вече е отворен мотора, по-добре да се сменят сегментите и да се видят лагерите на коляновия вал. 2 Share this post Link to post Share on other sites