pollq_georgiewa 0 #1 Публикувано 5 Май, 2018 Здравейте, колеги! Имам Honda Civic 2006 г. , 2.2 мотор. Пиша ви с молба да окажете съдействие за причината, поради която колата започна рязко да загрява. Първоначално загряването беше само на стръмни участъци, впоследствие започна много рязко и на равни терени. Температурата от средата на циферблата достигна до 120 градуса, като единствената причина заради колата още не е прегряла е защитната система, при задействането на която колата спира да се движи. Термостатът на колата е сменен, а техническата неизправност не се отстранява. В момента се шлайфа главата. След посещение при майстор се оказа, че при главата и гарнитурата няма никакви проблеми. Предстои смяна на гарнитурата. Моля да споделите мнение каква би могла да бъде причината за загряването на колата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BlueDream4 86 #2 Отговорено 5 Май, 2018 Проверете нивото на охлаждащата течност, виж да не е запушен радиатора, проверете и водната помпа да не е дала фираа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vesivanova 1069 #3 Отговорено 8 Май, 2018 Здравейте. Аз бих проверила това, за начало: Термостат - проверен. Охл. течност. Радиатор. Връзки (маркучи). Вентилатор. Водна помпа, ремък. На колко хил. км е колата? Успех. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #4 Отговорено 8 Май, 2018 На тези въпроси майстора ти трябва да има отговор ,радиатор,капачка ,проверено ли е всичко ,пък и с това прегряване така и така сте го отворили ,едни сегменти няма да са излишни да пуснеш . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #5 Отговорено 8 Май, 2018 преди 45 минути, Japanese fever написа: Тъй като майсторът вече е отворил двигателя, кажи му да смени задължително водната помпа и отново термостата, заедно с новата гарнитура, ако колата е близо или над 160 000 км, да й смени и ангренажния ремък. Ремък трудно ще смени - тоя мотор е с верига Възможни причини за прегряване - капачка на разширителния съд, термостат, запушен радиатор, скапана водна помпа, въздух в системата поради някаква причина, издухана гарнитура на главата, прецакан датчик за перката на вентилатора (не включва). Тъй като вече е отворен мотора, по-добре да се сменят сегментите и да се видят лагерите на коляновия вал. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове