Jump to content

Recommended Posts

Здравейте, колеги! Имам Honda Civic 2006 г. , 2.2 мотор. Пиша ви с молба да окажете съдействие за причината, поради която колата започна рязко да загрява. Първоначално загряването беше само на стръмни участъци, впоследствие започна много рязко и на равни терени. Температурата от средата на циферблата достигна до 120 градуса, като единствената причина заради колата още не е прегряла е защитната система, при задействането на която колата спира да се движи. Термостатът на колата е сменен, а техническата неизправност не се отстранява. В момента се шлайфа главата. След посещение при майстор се оказа, че при главата и гарнитурата няма никакви проблеми.  Предстои смяна на гарнитурата. Моля да споделите мнение каква би могла да бъде причината за загряването на колата.  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проверете нивото на охлаждащата течност, виж да не е запушен радиатора, проверете и водната помпа да не е дала фираа

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.  Аз бих проверила това, за начало:

Термостат - проверен.

Охл. течност.

Радиатор. Връзки (маркучи).

Вентилатор.

Водна помпа, ремък.

На колко хил. км е колата? 

Успех.

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На тези въпроси майстора ти трябва да има отговор ,радиатор,капачка ,проверено ли е всичко ,пък и с това прегряване така и така сте го отворили ,едни сегменти няма да са излишни да пуснеш .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 45 минути, Japanese fever написа:

Тъй като майсторът вече е отворил двигателя, кажи му да смени задължително водната помпа и отново термостата, заедно с новата гарнитура, ако колата е близо или над 160 000 км, да й смени и ангренажния ремък.

 

Ремък трудно ще смени - тоя мотор е с верига :)  Възможни причини за прегряване - капачка на разширителния съд, термостат, запушен радиатор, скапана водна помпа, въздух в системата поради някаква причина, издухана гарнитура на главата, прецакан датчик за перката на вентилатора (не включва). Тъй като вече е отворен мотора, по-добре да се сменят сегментите и да се видят лагерите на коляновия вал.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...