NOVIQ 39 #1 Публикувано 20 Април, 2018 Здравейте колеги може ли някой по запознат да помага колата е Хонда Сивик англичанка Д14А8 мотор ! Реших сам да си сменя ангренажния ремък като използвах написаното в Ауто дата ,но нещо не ми се случиха нещата в момента колата е много тромава.Та накратко на шайбата на коляновия вал имам 5 белега един от който е червен слагам мерника на най-десният който е отделен от другите после нагласям шайбата на газоразпределението с надписа UP нагоре двата белега са точно на ръбовете на главата( отдолу има някаква стрелка тя за какво е) пали си нормално, изфорсира се нормално но като и дам газ в движение малко се замисля и няма тяга. Моля помагайте 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #2 Отговорено 20 Април, 2018 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Setfan 38 #3 Отговорено 20 Април, 2018 Ето - виж по картинките дадени от колегата, може пак да я провериш дали е на белези с малко разглобяване. Аз само съм гледал 1-2 пъти, но никога не съм сменял - това си е майсторска работа. Най-трудното според мен е поставянето на самия ремък, нагласено на белези, ама някоя от гънките на новия ремък може да доведе до 1-2 зъба отклонение. Затова се развърта няколко пъти на ръка, или ако разни части не пречат може и на стартер - да се "улегне" новия ремък и се проверява пак дали е на белези преди да се сглоби всичко. Ако пък си на белези, може при разглобяването някоя друга част да е дала фира. Примерно на бащата като му сменяха ангренажа преди време, термостата заби в затворено. То малко късно, ама в ютюб има 2-3 клипчета за сняма ангренаж на Д серия - преди да свалят стария, нагласят на белези и гледат добре кое как е. Да не си свалял делкото, центровката? Успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #4 Отговорено 20 Април, 2018 преди 53 минути, Japanese fever написа: По принцип при D16 колелото на клапаните се наглася на 2 зъба закъснение (2 зъба на ляво) и след като се притегне обтегача то само си идва на мярката. При D14 не знам как е. Хахаха шегаджия. Искам да ми покажеш това къде го пише в мануала. В щатите така ли ги правите или само си чул от някой недоразбрал? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NOVIQ 39 #5 Отговорено 21 Април, 2018 Колеги точно така съм го направил даже след като обтегнах ремъка пак гледах белезите всичко е точно. Делкото не съм го пипал. Този маркер долу под шайбата на газо разпределението за какво е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #6 Отговорено 21 Април, 2018 (Редактирано) Боже колко мъка има на тоя свят боже. Слагаш коляновия вал на ГМТ, разпределителния на белези, ролката е охлабена колкото да се движи. Качваш предната /дългата/ страна на ремъка първо. И продължаваш на зад като внимаваш да не мръдне вала и горе и долу. Ролката все още е охлабена, пресягаш се и я дръпваш на ръка да опънеш задния край от към помпата. Ролката все още е охлабена само толко колкото да може да се движи. Въртиш коляновия вал посока на въртене на мотора да дойде на компресионен такт и дебнеш момента в който предната дългата част ще се изпъне максимално сама. Стягаш ролката без никакви други намеси пружината е оптегнала всичко останало. Редактирано 21 Април, 2018 от fenabg 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #7 Отговорено 21 Април, 2018 5 зъба 4 зъба намалете малко тоя ютуб и тоя Интернет. Това малко стана като оня идиот де пусна видео с пружините де връщат буталата па мани другото и имаше хора де се вързаха. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NOVIQ 39 #8 Отговорено 21 Април, 2018 ок колеги благодаря за инфото утре ще погледна и пак ще пиша Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NOVIQ 39 #9 Отговорено 22 Април, 2018 Проблема решен ! Явно когато съм натягал ремъка горната шайба е мръднала в предварение. Днес я поразглобих малко наместих отново белезите и сега всичко е 6 .Отново благодаря на отзовалите се 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове