Jump to content
NOVIQ

Зацепване на ангренажен ремък D14A8

Recommended Posts

Здравейте колеги може ли някой по запознат да помага колата е Хонда Сивик англичанка Д14А8 мотор ! Реших сам да си сменя ангренажния ремък като използвах написаното в Ауто дата ,но нещо не ми се случиха нещата в момента колата е много тромава.Та накратко   на шайбата на коляновия вал имам 5 белега един от който е червен слагам мерника на най-десният който е отделен от другите после нагласям шайбата на газоразпределението с надписа UP нагоре двата белега са точно на ръбовете на главата( отдолу има някаква стрелка тя за какво е) пали си нормално, изфорсира се нормално но като и дам газ в движение малко се замисля и няма тяга. Моля помагайте

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

6-20removal.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето - виж по картинките дадени от колегата, може пак да я провериш  дали е на белези с малко разглобяване. Аз само съм гледал 1-2 пъти, но никога не съм сменял - това си е майсторска работа. Най-трудното според мен е поставянето на самия ремък, нагласено на белези, ама някоя от гънките на новия ремък може да доведе до 1-2 зъба отклонение. Затова се развърта няколко пъти на ръка, или ако разни части не пречат може и на стартер - да се "улегне" новия ремък и се проверява пак дали е на белези преди да се сглоби всичко. 

Ако пък си на белези, може при разглобяването някоя друга част да е дала фира. Примерно на бащата като му сменяха ангренажа преди време, термостата заби в затворено. 

То малко късно, ама в ютюб има 2-3 клипчета за сняма ангренаж на Д серия - преди да свалят стария, нагласят на белези и гледат добре кое как е.

Да не си свалял делкото, центровката?

 

Успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 53 минути, Japanese fever написа:

По принцип при D16 колелото на клапаните се наглася на 2 зъба закъснение (2 зъба на ляво) и след като се притегне обтегача то само си идва на мярката. При D14 не знам как е.

 

Хахаха шегаджия. Искам да ми покажеш това къде го пише в мануала. В щатите така ли ги правите или само си чул от някой недоразбрал?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги точно така съм го направил даже след като обтегнах ремъка пак гледах белезите всичко е точно. Делкото не съм го пипал.

Този маркер долу под шайбата на газо разпределението за какво е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Боже колко мъка има на тоя свят боже. 

Слагаш коляновия вал на ГМТ, разпределителния на белези, ролката е охлабена колкото да се движи. Качваш предната /дългата/ страна на ремъка първо. И продължаваш на зад като внимаваш да не мръдне вала и горе и долу. Ролката все още е охлабена, пресягаш се и я дръпваш на ръка да опънеш задния край от към помпата. Ролката все още е охлабена само толко колкото да може да се движи. Въртиш коляновия вал посока на въртене на мотора да дойде на компресионен такт и дебнеш момента в който предната дългата част ще се изпъне максимално сама. Стягаш ролката без никакви други намеси пружината е оптегнала всичко останало. 

Редактирано от fenabg
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5 зъба 4 зъба намалете малко тоя ютуб и тоя Интернет. Това малко стана като оня идиот де пусна видео с пружините де връщат буталата па мани другото и имаше хора де се вързаха. 

  • Хаха 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ок колеги благодаря за инфото утре ще погледна и пак ще пиша

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема решен ! Явно когато съм натягал ремъка горната шайба е мръднала в предварение. Днес я поразглобих малко наместих отново белезите и сега всичко е 6 .Отново благодаря на отзовалите се

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...