Dev1 0 #1 Публикувано 10 Април, 2018 Здравейте всички! От миналото лято насам, съм горд собственик на Honda Civic EG4 D15B2 Hatch 90к.с., колата е страхотна и финансово, и от към практична гледна точка, но последно време усещам, че мощността и не е достатъчна за нуждите ми, често съм с много хора в автомобила и имаме багаж, също така пътувам много извънградско и при изпреварвания се усеща, че автомобила се мъчи. Искам да попитам, някой правил ли е MiniMe модификацията, може ли да ме ориентирате какви части трябва да се закупят, как се монтират нещата, и най-важното как стоят нещата с ECU-то, четох много теми от чуждестранни форуми, но е друго да знам при нас в България как се случват нещата, също така искам да попитам мога ли да си я прегазифицирам след това, защото освен максимално конски сили се търси и икономия, също така ако реша после да ъпгрейдвам примерно цялата изпускателна система как да се ориентирам, кои изпускателни колектори или други части ще паснат? Друг важен въпрос е от какъв автомобил мога да взема предни две седалки, защото моите са много протъркани и крайно неудобни. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dev1 0 #2 Отговорено 10 Април, 2018 Сега ще е идеално да намеря тема със снимки, че само на думи е трудна работата, особено с частите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dev1 0 #3 Отговорено 10 Април, 2018 преди 1 минута, Japanese fever написа: На кои части точно ти трябват снимки? По-възможност на абсолютно всичко, искам да мога да си изготвя списък с частите които са напълно необходими, както и с допълнителните неща като например интейк на Скънк, и други скъпи екстри. Искам да видя колко пари мога реално да вкарам, на първо време не мисля да давам повече от 750-800лв. с времето обаче ще се купуват още неща. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dev1 0 #4 Отговорено 10 Април, 2018 преди 21 минути, Japanese fever написа: Не ти трябва Скънк интейк. Почти всички части са от D16Z6 - глава, раздв. ролка за разп. вал, компютър (Р28), OBD1 инсталация, инжектори (може и от друг мотор, стиг да са 240 сс), интейк, дросел, рейка, генерация. Това е общо взето. В раздел "Продава" редовно излизат части за Мини-Ми. Ето ги повечето от частите: https://honda-tech.com/forums/northeast-sales-65/z6-head-mini-me-parts-basically-everything-pa-3277670/ Към тези неща смятам да прибавя пълна генерация, олекотен маховик и керамичен съединител +лека ролка, K&N филтър, и се чудя няма ли да е по-добре да e Y8 Мини-Ми? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #5 Отговорено 10 Април, 2018 Цялата операция ще е голяма щуротия и без ефект.Тази като ти е омаляла ,купи си по-мощна хонда .Той japanese ти е обяснил повечето работи -няма смисъл да влизаш във тоя филм . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
626 415 #6 Отговорено 17 Април, 2018 Един Акорд ще свърши чудесна работа за нуждите на момчето, по голямо купе, багажник и двигател нормален да несе тормози при големи преходи и изпреварвания, да караш от старите Сивици на дълго си е мъка отвсякъде, ако ще се прави мини ме/бегачка, трябва да се кара по предназначение, агресивно и на писта, идеята да пердашиш дълъг път с отпушена генерация и гърмящи гърнета си е изпитание на тялото, двете неща са несъвместими за мен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове