Jump to content
Dev1

Mini Me на D15B2

Recommended Posts

Здравейте всички! 

От миналото лято насам, съм горд собственик на Honda Civic EG4 D15B2 Hatch 90к.с., колата е страхотна и финансово, и от към практична гледна точка, но последно време усещам, че мощността и не е достатъчна за нуждите ми, често съм с много хора в автомобила и имаме багаж, също така пътувам много извънградско и при изпреварвания се усеща, че автомобила се мъчи. Искам да попитам, някой правил ли е MiniMe модификацията, може ли да ме ориентирате какви части трябва да се закупят, как се монтират нещата, и най-важното как стоят нещата с ECU-то, четох много теми от чуждестранни форуми, но е друго да знам при нас в България как се случват нещата, също така искам да попитам мога ли да си я прегазифицирам след това, защото освен максимално конски сили се търси и икономия, също така ако реша после да ъпгрейдвам примерно цялата изпускателна система как да се ориентирам, кои изпускателни колектори или други части ще паснат? Друг важен въпрос е от какъв автомобил мога да взема предни две седалки, защото моите са много протъркани и крайно неудобни.  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега ще е идеално да намеря тема със снимки, че само на думи е трудна работата, особено с частите. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, Japanese fever написа:

На кои части точно ти трябват снимки?

По-възможност на абсолютно всичко, искам да мога да си изготвя списък с частите които са напълно необходими, както и с допълнителните неща като например интейк на Скънк, и други скъпи екстри. Искам да видя колко пари мога реално да вкарам, на първо време не мисля да давам повече от 750-800лв. с времето обаче ще се купуват още неща. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 21 минути, Japanese fever написа:

Не ти трябва Скънк интейк.

Почти всички части са от D16Z6 - глава, раздв. ролка за разп. вал, компютър (Р28), OBD1 инсталация, инжектори (може и от друг мотор, стиг да са 240 сс), интейк, дросел, рейка, генерация. Това е общо взето. 

 

В раздел "Продава" редовно излизат части за Мини-Ми.

 

Ето ги повечето от частите:

https://honda-tech.com/forums/northeast-sales-65/z6-head-mini-me-parts-basically-everything-pa-3277670/

Към тези неща смятам да прибавя пълна генерация, олекотен маховик и керамичен съединител +лека ролка, K&N филтър, и се чудя няма ли да е по-добре да e Y8 Мини-Ми? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цялата операция ще е голяма щуротия и без ефект.Тази като ти е омаляла ,купи си по-мощна хонда .Той japanese ти е обяснил повечето работи -няма смисъл да влизаш във тоя филм .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един Акорд ще свърши чудесна работа за нуждите на момчето,  по голямо купе, багажник и двигател нормален да несе тормози при големи преходи и изпреварвания, да караш от старите Сивици на дълго си е мъка отвсякъде, ако ще се прави мини ме/бегачка, трябва да се кара по предназначение, агресивно и на писта, идеята да пердашиш дълъг път с отпушена генерация и гърмящи гърнета си е изпитание на тялото, двете неща са несъвместими за мен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...