bhtotev 3 #1 Публикувано 25 Март, 2018 Кратко и ясно, за смяна ли е или не. Не съм на ясно как трябва да изглежда за това питам. Сивик 1997година англичанка 1.4 s 90 коня. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bhtotev 3 #2 Отговорено 29 Март, 2018 Съжалявам, но това е най-слабия форум за автомобили в който съм членувал. Разочарован съм! За толкова време нито един отговор. Много жалко! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalintry 195 #3 Отговорено 29 Март, 2018 Кратко и ясно: от снимките Ви не може да се прецени. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bhtotev 3 #4 Отговорено 30 Март, 2018 А как може тогава? Като погледнеш срещу светлината се вижда в другия край. Питите от двата края са чисти. Не се вижда задръстване или прогаряне. Счупване също. И последно без никакви гърнета разхода си е пак почти същия само дето малко повече върви, но и това е нормално и за това пак го сложих. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2840 #5 Отговорено 30 Март, 2018 В никакъв случай не махай катализатора! Не е задръстен! Ако не ти е правил някакви проблеми, слагай обратно и отиди на сервиз за водородно почистване. Също да почистят и ламбда сондите. Така ще му удължиш живота. После карай и си свиркай. Ползвай качествено масло (спецификация ILSAC GF-5) и го сменяй често! А за форума категорично не мога да споделя мнението ти! 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2840 #6 Отговорено 30 Март, 2018 (Редактирано) Ами едно от изискванията на ILSAC GF-5 е точно пониженото ниво на сулфатна пепел, цинк и фосфор, за да пази катализатора. Колко го пази, не знам..., но щом се налага... Редактирано 30 Март, 2018 от dandilov 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #7 Отговорено 30 Март, 2018 В сервизното ръководство е дадено да се погледне дали се вижда светлина през катализатора, като проверка. 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bhtotev 3 #8 Отговорено 1 Април, 2018 Съжалявам, че не съм влизал скоро във форума и със задоволство ще отбележа, че явно съм прибързал с мнението си, но за 4-5 дни никой не беше отговорил по моя проблем, а през това време аз карах без катализатор и тръба не бях сложил, а пътувам по 60км. на ден а очаквах компетентен отговор за да взема решение да го върна ли или да го изтърбуша. Сега виждам , че има раздвижване по темата аз съм със стария катализатор и след експеримента установих,че няма голяма разлика в разхода с и без изпускателна система"въпреки,че си има някаква". А цялата история започна с това,че колата гори, а не ми харесва как върви. На газ Бургас-София и обратно среден разход при постоянна скорост 120км/ч. 12 на сто. Работи си добре, не прекъсва. От скоро я карам и смених свещи, въздушен филтър-абе дбре си е. На бензин повече от 160 не можа да вдигне, на газ си върви както на бензин, а предната ми кола Пасат 91г. 1.8 ми пак 90 коня на газ си вдигаше 170 и въпреки,че е по тежък от хондата ми гореше около 9 на сто. Като се пооправи времето смятам да сменя маслото, ангринажния ремък и свещите със такива по каталог на НЖК , ако трябва и центровката ще бутна малко, напред-назад ,че да видим дали ще се оправи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2840 #9 Отговорено 1 Април, 2018 12/100 си е голям разход. Иди на софтуерна диагностика при компетентен специалист. Проверете настройките на газовата уредба, Снемете данни в реално време на ход. Настройките на ECU-то, работата на ламбда сондите, дроселовата клапа, ЕГР пътищата, зацепването на ангренажа и настройката на ъгъла, на запалване от делкото. Щом не прекъсва, не може да е от свещи тоя разход. При 120 км/ч. мойта дава разход 6 до 6.8 л./100км., но бензин. Зависи с климатик или без и колко е натоварена. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rabbeat 57 #10 Отговорено 3 Април, 2018 (Редактирано) Да допълня към съветите от колегата над мен, понеже спомена, че караш на газ... Проверявал ли си клапаните? Те имат нужда от реглаж на всеки 15-20 хил. км. Аз карам същата англичанка на бензин и максималния разход при натоварена кола и климатик в извънградски условия е 7-8 л. Без климатик и без товар разхода пада до 5.5 л. Редактирано 3 Април, 2018 от rabbeat Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bhtotev 3 #11 Отговорено 25 Април, 2018 Браво! Това наистина е нещо друго. Поне знам, че може да се смъкне разхода. Последно пак ходих до София и обратно. Рзхода си беше същия, само мога да допълня, че на лек наклон с включен климатик повече от 110 не може да вдигне, а на газ си върви като на бензин. Вчера ми остана малко време да я погледна и се изненадах като свалих капачката. Имаше доста нагар по пъпките и палеца е за смяна според мен, а делкото беше на максимално предварение. Почистих капачката и палеца /за сега само това/ и регулирах предварението на слух, при което заработи по-добре. Сега ще засека разхода и ще сменя палеца и капачката. Между другото и климатика ми прави проблеми постоянно се изключва и включва сам и колата ту се засилва, ту се спъва. Предстои ми цялостно обслужване и тогава ще видим как ще е. На 3.04.2018 г. at 11:33, rabbeat написа: Да допълня към съветите от колегата над мен, понеже спомена, че караш на газ... Проверявал ли си клапаните? Те имат нужда от реглаж на всеки 15-20 хил. км. Аз карам същата англичанка на бензин и максималния разход при натоварена кола и климатик в извънградски условия е 7-8 л. Без климатик и без товар разхода пада до 5.5 л. Есента ги регулираха в сервиза и нямат 15000км. То всеки пише на 15-20000 то май всеки трябва да се научи сам да си ги регулира какво е това 15-20000км. това е нищо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
madmax666666 3 #12 Отговорено 12 Май, 2018 Карам англичанка мотор d15 z8 114 коня разход на газ при 100 -120 седем седем и половина. Проблемите си направих само моя И ще спестиш 40 кинта.Изпратено от моят HUAWEI Y625-U51 с помощта на Tapatalk 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bhtotev 3 #13 Отговорено 26 Май, 2018 Проблема е решен! Последно среден разход до София и обратно 8.6 на 100. Като на връщане се прибрах с едно зареждане, което за мен е голямо постижение. Разхода се оправи след като смених палец, капачка, кабели и свещии. Също си направих центровката на слух както аз си знам. Беше нацяло завъртяна на предварение. Двигателя и преди си работеше добре, но сега се изчисти и мощноста се повиши. Вече съм доволен. Старите части по моя преценка бяха оригиналните, а на повече от 300000км. е нормално да са за смяна. Само ми е чудно как може да има такива хора като предните собственици нищо, ама нищо да не пипнат. То почти не остана нещо да не съм правил. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rabbeat 57 #14 Отговорено 4 Юни, 2018 На 5/26/2018 at 18:25, bhtotev написа: Само ми е чудно как може да има такива хора като предните собственици нищо, ама нищо да не пипнат. И аз се чудя как може за 10 години или 100 000км да не смениш масло, но е факт - масовия европеец кара така и на 10-тата година продава. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове