Jump to content
bhtotev

Катализатор - състояние

Recommended Posts

DSC_0676.thumb.JPG.42c438aff71fe2aa344dbaadf42113e8.JPGDSC_0678.thumb.JPG.5970a742e75039dafc9879b2718df758.JPGDSC_0679.thumb.JPG.f77d0235cbf32b4eea9ab9fe6ce74f92.JPGDSC_0677.thumb.JPG.8b59b95712953cfe84d2ca7a447200d3.JPGКратко и ясно, за смяна ли е или не. Не съм на ясно как трябва да изглежда за това питам. Сивик 1997година англичанка 1.4 s 90 коня. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съжалявам, но това е най-слабия форум за автомобили в който съм членувал. Разочарован съм! За толкова време нито един отговор. Много жалко! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кратко и ясно: от снимките Ви не може да се прецени.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А как може тогава?

Като погледнеш срещу светлината се вижда  в другия край. Питите от двата края са чисти. Не се вижда задръстване или прогаряне. Счупване също. И последно без никакви гърнета разхода си е пак почти същия само дето малко повече върви, но и това е нормално и за това пак го сложих.

 

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В никакъв случай не махай катализатора! Не е задръстен! Ако не ти е правил някакви проблеми, слагай обратно и отиди на сервиз за водородно почистване. Също да почистят и ламбда сондите. Така ще му удължиш живота.

После карай и си свиркай. Ползвай качествено масло (спецификация ILSAC GF-5) и го сменяй често!

А за форума категорично не мога да споделя мнението ти!

 

 

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ами едно от изискванията на ILSAC GF-5 е точно пониженото ниво на сулфатна пепел, цинк и фосфор, за да пази катализатора. ;)

Колко го пази, не знам..., но щом се налага...

Редактирано от dandilov
  • Харесвам 1
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В сервизното ръководство е дадено да се погледне дали се вижда светлина през катализатора,  като проверка. 

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съжалявам, че не съм влизал скоро във форума и със задоволство ще отбележа, че явно съм прибързал с мнението си, но за 4-5 дни никой не беше отговорил по моя проблем, а през това време аз карах без  катализатор и тръба не бях сложил, а пътувам по 60км. на ден а очаквах компетентен отговор за да взема решение да го върна ли или да го изтърбуша. Сега виждам , че има раздвижване по темата аз съм със стария катализатор и след експеримента установих,че няма голяма разлика в разхода с и без изпускателна система"въпреки,че си има някаква". А цялата история започна с това,че колата гори, а не ми харесва как върви. На газ Бургас-София и обратно среден разход при постоянна скорост 120км/ч. 12 на сто. Работи си добре, не прекъсва. От скоро я карам и смених свещи, въздушен филтър-абе дбре си е. На бензин повече от 160 не можа да вдигне, на газ си върви както на бензин, а предната ми кола Пасат 91г. 1.8 ми пак 90 коня на газ си вдигаше 170 и въпреки,че е по тежък от хондата ми гореше около 9 на сто. Като се пооправи времето смятам да сменя маслото, ангринажния ремък и свещите със такива по каталог на НЖК , ако трябва и центровката ще бутна малко, напред-назад ,че да видим дали ще се оправи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

12/100 си е голям разход.

Иди на софтуерна диагностика при компетентен специалист. Проверете настройките на газовата уредба, Снемете данни в реално време на ход. Настройките на ECU-то, работата на ламбда сондите, дроселовата клапа, ЕГР пътищата, зацепването на ангренажа и настройката на ъгъла, на запалване от делкото.

Щом не прекъсва, не може да е от свещи тоя разход.

При 120 км/ч. мойта дава разход 6 до 6.8 л./100км., но бензин. Зависи с климатик или без и колко е натоварена.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да допълня към съветите от колегата над мен, понеже спомена, че караш на газ... Проверявал ли си клапаните? Те имат нужда от реглаж на всеки 15-20 хил. км.

Аз карам същата англичанка на бензин и максималния разход при натоварена кола и климатик в извънградски условия е 7-8 л. Без климатик и без товар разхода пада до 5.5 л.

Редактирано от rabbeat

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво! Това наистина е нещо друго. Поне знам, че може да се смъкне разхода. Последно пак ходих до София и обратно. Рзхода си беше същия, само мога да допълня, че на лек наклон с включен климатик повече от 110 не може да вдигне, а на газ си върви като на бензин. Вчера ми остана малко време да я погледна и се изненадах като свалих капачката. Имаше доста нагар по пъпките и палеца е за смяна според мен, а делкото беше на максимално предварение. Почистих капачката и палеца /за сега само това/ и регулирах предварението на слух, при което заработи по-добре. Сега ще засека разхода и ще сменя палеца и капачката. Между другото и климатика ми прави проблеми постоянно се изключва и включва сам и колата ту се засилва, ту се спъва. Предстои ми цялостно обслужване и тогава ще видим как ще е. 

На 3.04.2018 г. at 11:33, rabbeat написа:

Да допълня към съветите от колегата над мен, понеже спомена, че караш на газ... Проверявал ли си клапаните? Те имат нужда от реглаж на всеки 15-20 хил. км.

Аз карам същата англичанка на бензин и максималния разход при натоварена кола и климатик в извънградски условия е 7-8 л. Без климатик и без товар разхода пада до 5.5 л.

Есента ги регулираха в сервиза и нямат 15000км. То всеки пише на 15-20000 то май всеки трябва да се научи сам да си ги регулира какво е това 15-20000км. това е нищо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам англичанка мотор d15 z8 114 коня разход на газ при 100 -120 седем седем и половина. Проблемите си направих само моя И ще спестиш 40 кинта.

Изпратено от моят HUAWEI Y625-U51 с помощта на Tapatalk

  • Объркан 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е решен! Последно среден разход до София и обратно 8.6 на 100. Като на връщане се прибрах с едно зареждане, което за мен е голямо постижение. Разхода се оправи след като смених палец, капачка, кабели и свещии. Също си направих центровката на слух както аз си знам. Беше нацяло завъртяна на предварение. Двигателя и преди си работеше добре, но сега се изчисти и мощноста се повиши. Вече съм доволен. Старите части по моя преценка бяха оригиналните, а на повече от 300000км. е нормално да са за смяна. Само ми е чудно как може да има такива хора като предните собственици нищо, ама нищо да не пипнат. То почти не остана нещо да не съм правил. 

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 5/26/2018 at 18:25, bhtotev написа:

Само ми е чудно как може да има такива хора като предните собственици нищо, ама нищо да не пипнат.

 

И аз се чудя как може за 10 години или 100 000км да не смениш масло, но е факт - масовия европеец кара така и на 10-тата година продава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...