asl 0 #1 Публикувано 24 Март, 2018 Здравейте.Предварително се извинявам,но не измислих точно загалвие.Проблемите са следните и не съм сигурен дали са свързани.Колата е CR-V 2,2 iDTEC 2012 около 150к километра мисля че е,ако има значение.Ще започна от самото запалване.Като че ли пали по трудно и тресе доста и малко след това спира,но въпреки това мисля,че и след това тресе повече от нормалното.Беше на сервиз преди време и май махаха ДПФ филтъра,но не съм сигурен дали е премахнат.Разхода градско мисля,че е по-висок от преди.Върти се около 9 някъде май.Извънградско мисля също е по висок ако трябва да сравнявам от както е купена колата например.И другото е днес изприварвахме стигна 3к оборота и като че ли не ускоряваше така както трябва.Също по едно време след определено време започваше мотора да издава по-различен звук ако мога така да кажа,но скоро не съм го чувал,може би се появява при по-дълго каране-незнам.Според вас от какво може да са тези неща? Благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sttekata 167 #2 Отговорено 24 Март, 2018 Бих искал да помогна , но повярвай ми направо ме обърка с това твое писане ....подредба на словореда... 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mccoy 50 #3 Отговорено 25 Март, 2018 На 24.03.2018 г. at 17:40, sttekata написа: Бих искал да помогна , но повярвай ми направо ме обърка с това твое писане ....подредба на словореда... И аз нищо не разбрах Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jaccomo 96 #4 Отговорено 25 Март, 2018 Аз разбрах. Връщаш се там където са ти махали ДПФ и ги караш да си оправят колата. Успех. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1497 #5 Отговорено 26 Март, 2018 На 3/24/2018 at 16:36, asl написа: но не измислих точно загалвие. Аз опитах да измисля, че това "няколко проблема" не знам вече коя поред такава тема щеше да е. И съм напълно съгласен с @jaccomo. Такива неща технически компетентни хора на място в сервиз понякога не ги хващат, а камо ли ние от разстояние. Отиваш в сервиза и проверяваш дали ти е махан DPF-a. И при двата случая, всичко, което казваш може да е причинено от това, че е, или от това, че не е и е прави мизерии. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sersh 0 #6 Отговорено 5 Април, 2018 Моята 150 2.2 автомат 15литра градско 10литра извън градско скорост 140кл/час нова помпа,нови дюзи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jaccomo 96 #7 Отговорено 5 Април, 2018 Бензинката ми харчи по малко с около 1-1,5 литра бензин от това което споменаваш като разход и в режима който описваш. Надявам се че поне за София говориш. Карал съм я на бензин и в града и извън и горе долу като по борд комп е разхода. Залашкам ли я в града разхода е около 13-14 (17-18 газ), омешам ли го малко с извънградско държи около 9,5 - 10,5 (13 газ). Извънградско със 140-160 разхода е около 13газ а на комп показва около 9. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mccoy 50 #8 Отговорено 5 Април, 2018 преди 47 минути, sersh написа: Моята 150 2.2 автомат 15литра градско 10литра извън градско скорост 140кл/час нова помпа,нови дюзи ужъзззззз ICTDI около 9 градско зимата (сега почна да пада) 7,5 на магистрала със 150 на темпомат или 6,8 със 120 махнат DPF и чипната на 180 кс. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове