MartinP 0 #1 Публикувано 21 Март, 2018 Здравейте! Имам идея за един проект и още съм в процес на събиране на информация. Имам англичанка комби, в която идеята е да влезе b20z, в момента е d14. Идеята ми се породи от това, че съм виждал такива VTI и знам, че на теория и този двигател ще влезе (b20z за по-евтино уж от b18). Идеята ми е да имам кола, която ще карам с кеф, не съм тръгнал да я правя 200+ к.с. така че ме устройва и b20. Пиша тук търсейки съвет от по-вещи хора от мен, нямам нищо против коментари от типа "Въобще не се захващай", но поне да са обосновани-приблизителни цени биха помогнали, ще има ли много главоблъсканици и също какво ще ми трябва, което го няма нито в моята, нито в CRV- то. Всеки съвет ще бъде взет под внимание. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DragooNArT 12 #2 Отговорено 21 Март, 2018 Добре си се насочил към мотор. Ако намериш правилните хора за суап-а ще е що годе безболезнено начинание. Моторите струват около 700лв, кутии стават от всички б серии, 300-500лв зависи коя и в какво състояние(има и кутии по 1000 и 1000+ лв от тайп р). Инсталацията трябва да се преправи и т.н. с обслужване на мотора клониш към 3000лв за всичко. После ще имаш прилично комби с добър вървеж и достатъчна сила да си носи кокалите. Прецени колата ти в какво състояние е(ръжди, окачване спирачки). Ако там куца нещо направи първо него и чак като знаеш че тези неща са ти ок, тогава се мятай на суап-ове. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #3 Отговорено 21 Март, 2018 Двигател В20,скоростна кутия В18 или В18,щанги за скоростите от В серия,полуоски ,задната лапа за захват на мотора,интсалация или преправяне на твоята за ОБД1,ЕЦУ П28 или еквивалент 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #4 Отговорено 21 Март, 2018 (Редактирано) За В20 втек прибавяш още части към списъка -глава,агренажен ремък,водна помпа,маслена магистрала ... Не изключвай варианта В16 или В18 оборудвани Редактирано 21 Март, 2018 от AMD Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MartinP 0 #5 Отговорено 21 Март, 2018 Благодаря ви за отговорите и новите идеи. Гледал съм из други сайтове, знам че може да стане страшна машина. Аз по принцип я взех колата със съвсем друга цел, но с времето взе да ми харесва и затова търся информация. Но все пак искам да гледам и реално но нещата, да налея 3000 лева в кола, която съм взел за 2500 и накрая да трябва да я регистрирам от ТХ на ВМ (вечно моя)... За тези пари мога да взема нещо по-интересно, по-ново, надеждно и с потенциал (не робувам на марка, но много вероятно е пак хонда да търся). Не бързам за никъде, а и от знаене никой не е умрял, така че си продължавам проучването за тази, в този ред на мисли-как стоят нещата с полуоските? VTI са с 4x114.3, ще трябва ли да се търсят нови главини, от там и джанти, дискове или ще паснат и както е сега? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DragooNArT 12 #6 Отговорено 21 Март, 2018 (Редактирано) Преди 2 часа, MartinP написа: Благодаря ви за отговорите и новите идеи. Гледал съм из други сайтове, знам че може да стане страшна машина. Аз по принцип я взех колата със съвсем друга цел, но с времето взе да ми харесва и затова търся информация. Но все пак искам да гледам и реално но нещата, да налея 3000 лева в кола, която съм взел за 2500 и накрая да трябва да я регистрирам от ТХ на ВМ (вечно моя)... За тези пари мога да взема нещо по-интересно, по-ново, надеждно и с потенциал (не робувам на марка, но много вероятно е пак хонда да търся). Не бързам за никъде, а и от знаене никой не е умрял, така че си продължавам проучването за тази, в този ред на мисли-как стоят нещата с полуоските? VTI са с 4x114.3, ще трябва ли да се търсят нови главини, от там и джанти, дискове или ще паснат и както е сега? Свържи се с @fenabg местният шаман на тема д серия, ако искаш икономия и по добър вървеж на по скромна цена от гореспоменатите, това е човека. Редактирано 21 Март, 2018 от DragooNArT 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове