humchev 11 #1 Публикувано 13 Март, 2018 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
humchev 11 #2 Отговорено 13 Март, 2018 преди 34 минути, humchev написа: преди 36 минути, humchev написа: 3 3 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1250 #3 Отговорено 18 Март, 2018 Чудесен проект, но без грам текст Предполагам на колегите ще им е интересно малко предистория, състояние и всякакви любопитни факти относно проекта. Разбирам, че не всеки има дар слово, но нека авторът ми пише като има какво да добави към темата, снимките ... Засега заключвам. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1250 #4 Отговорено 20 Март, 2018 Хайде колега, дай поне линк към статията в classic cars където каза, че е описана реставрацията. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6012 #5 Отговорено 20 Март, 2018 С извинение че аз, такова... , но ми стана любопитно. Комай това е историята: http://www.classiccar-bg.com/index.php/topic,6712.0.html Адмирации на участвалите за връщането на този екземпляр в експлоатация и достоен вид! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
humchev 11 #6 Отговорено 20 Март, 2018 Колата е запалена на място,работила е не повече от един час.Направихме един кръг за кеф.Чакаме салона повече от три месеца ,от което доста сме изнервени от тапицера,но за съжаление това не е от компетенцията на сервиза ни.Следва регистрация и после каране. Следващ проект Прелюд 1 -1978г. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
humchev 11 #7 Отговорено 20 Март, 2018 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
humchev 11 #8 Отговорено 20 Март, 2018 (Редактирано) Наи тежката и трудна част от реставрацията е ремонта на двг,трудности при намиране на нови части,справихме се за 1 година,което можахме го поцинковахме.Получи се добре и при пясакоструенето на купето. Редактирано 20 Март, 2018 от humchev 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6012 #9 Отговорено 21 Март, 2018 И тапицерията си е пипкава работа, особено ако се търсят правилните материали за седалки, а не просто някакъв плат. Доколкото разбирам вие сте сервиз, който се занимава с реставрации на янг таймери? Има ли яснота колко горе долу излиза като пари една такава операция? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1250 #10 Отговорено 21 Март, 2018 Части за двигател и трансмисия се намират. Полуоски и т.н. също. Ама най лошото на тея коли е че буквално няма никакви части за купето - прозорци, лайсни, ключалки и сякакви други уж дребни неща, които ако са ти прецакани е направо ужас ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
humchev 11 #11 Отговорено 21 Март, 2018 хубавото е че си има всичко комплект хромираните детаили са супер тапицериата оригинално е зелен плюш светъл проблем Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
humchev 11 #12 Отговорено 21 Март, 2018 ште се справим но имаме и други клиентски коли не ни остава много време Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове