Jump to content

Recommended Posts

Чудесен проект, но без грам текст 

Предполагам на колегите ще им е интересно малко предистория, състояние и всякакви любопитни факти относно проекта.

Разбирам, че не всеки има дар слово, но нека авторът ми пише като има какво да добави към темата, снимките ... :)

Засега заключвам.

  • Like 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде колега, дай поне линк към статията в classic cars където каза, че е описана реставрацията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С извинение че аз, такова... , но ми стана любопитно.

Комай това е историята: http://www.classiccar-bg.com/index.php/topic,6712.0.html

Адмирации на участвалите за връщането на този екземпляр в експлоатация и достоен вид!

  • Like 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Човекът не е по приказките много, а повече по снимките. Както казват американците - "A picture is worth a thousand words." или както е написал един човек в техния форум - "Тук е рубриката "Разкази в картинки". "  Явно техниките на реставрация се пазят в тайна, важен е крайният резултат. :D 

 

Тази кола продава ли се?

Може ли да видим видео как работи и как се движи?

Редактирано от Japanese fever

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е запалена на място,работила е не повече от един час.Направихме един кръг за кеф.Чакаме салона повече от три месеца ,от което доста сме изнервени от тапицера,но за съжаление това не е от компетенцията на сервиза ни.Следва регистрация и после каране.

Следващ проект Прелюд 1 -1978г.

  • Like 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Наи тежката и трудна част от реставрацията е ремонта на двг,трудности при намиране на нови части,справихме се за 1 година,което можахме го поцинковахме.Получи се добре и при пясакоструенето на купето.

Редактирано от humchev
  • Upvote 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И тапицерията си е пипкава работа, особено ако се търсят правилните материали за седалки, а не просто някакъв плат.

Доколкото разбирам вие сте сервиз, който се занимава с реставрации на янг таймери?

Има ли яснота колко горе долу излиза като пари една такава операция?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Части за двигател и трансмисия се намират. Полуоски и т.н. също. Ама най лошото на тея коли е че буквално няма никакви части за купето - прозорци, лайсни, ключалки и сякакви други уж дребни неща, които ако са ти прецакани е направо ужас ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хубавото е че си има всичко комплект хромираните детаили са супер тапицериата оригинално е зелен плюш светъл проблем

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ште се справим но имаме и други клиентски коли не ни остава много време

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×